abonnement Unibet Coolblue
pi_197553759
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:54 schreef Tegan het volgende:
en strafbaar maken als je iemand besmet.
:D _O-
pi_197553772
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zie TT. Heel Nederland wekelijks testen, indien positief persoonlijk quarantaineplicht en strafbaar maken als je iemand besmet. Ofzo.
Komen er dan mensen langs je huis om een test af te nemen, of moet heel NL wekelijks op pad?
Definitely not CIA
pi_197553792
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Komen er dan mensen langs je huis om een test af te nemen, of moet heel NL wekelijks op pad?
17 miljoen massale verplaatsingen elke week _O_
pi_197553793
gewoon niet zeuren , maandje complete lockdown, en het is vrijwel weg, als iedereen zich eraan houdt. en vaccineren.

al dat andere is gezeur van mensen die niet tegen een beetje isolatie kunnen. en dwars willen doen, en complotgekkies.
pi_197553815
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:

[..]

17 miljoen massale verplaatsingen elke week _O_
Heen en weer hè. En ik moet ook mijn ouders zonder rijbewijs maar met rollator ophalen.
Wordt druk op de weg dus.
Definitely not CIA
pi_197553816
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh dacht dat je bijv dacht aan sneltesten van bezoekers bij zorginstellingen, of sneltesten op scholen ed. :)

Wat had je zelf in gedachten? Heel NL wekelijks lijkt me nogal wat..een nieuwe normaal..
Heel Nederland wekelijks testen. Om alle positieven in kaart te hebben altijd. En dan gericht verspreiding beperken.
pi_197553839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Heen en weer hè. En ik moet ook mijn ouders zonder rijbewijs maar met rollator ophalen.
Wordt druk op de weg dus.
Kheb nog wel een aanhangwagen als je hulp nodig hebt.
pi_197553841
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Komen er dan mensen langs je huis om een test af te nemen, of moet heel NL wekelijks op pad?
Ik zei al dat het onrealistisch was. Een onrealistisch alternatief voor een lockdown.
pi_197553905
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:35 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Zit natuurlijk een groot verschil tussen Brazilië en Zweden. Zelf zou ik niet voor de Braziliaanse aanpak zijn, maar wel voor die van Zweden. In Zweden lijken de dagelijkse hoeveelheid nieuwe besmettingen met (voor ons) relatief milde maatregelen af te nemen.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/

Blijkbaar had in November 1 op de 3 mensen in Stockholm antilichamen tegen corona. Dat zou ook kunnen verklaren waarom ze met relatief milde maatregelen het virus in bedwang kunnen houden. Nou kunnen we discussiëren over wat in bedwang houden betekend maar feit is dat het reproductiegetal zo rond de 1 ligt en het zou mij niet verbazen dat dat iets zal zakken, als je de curve van besmettingen bekijkt.

Hier het Zweedse artkel waarin waarin staat dat 1/3 mensen in Stockholm anti-lichamen heeft.
https://www.dn.se/sthlm/v(...)are-har-antikroppar/
Specifiek aan Zweden en andere Scandinavische landen is dat daar al decennia voedsel verrijkt wordt met vitamine D. Blijkbaar verspreid het virus daar net zo hard als in andere landen (in Nederland heeft nog lang niet 1 op 3 antilichamen) alleen worden mensen minder ziek.
pi_197553932
Dat je alleen ergens op bezoek mag als je een negatieve test van die week op zak hebt. Zowel voor werk, openbare ruimte als op bezoek bij iemand thuis.
pi_197554378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:56 schreef pokkerdepok het volgende:
gewoon niet zeuren , maandje complete lockdown, en het is vrijwel weg, als iedereen zich eraan houdt. en vaccineren.

Nope.... Zo werkt het helaas niet.
pi_197556353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:56 schreef pokkerdepok het volgende:
gewoon niet zeuren , maandje complete lockdown, en het is vrijwel weg, als iedereen zich eraan houdt. en vaccineren.

al dat andere is gezeur van mensen die niet tegen een beetje isolatie kunnen. en dwars willen doen, en complotgekkies.
Na een maandje lockdown is Corona niet weg helaas, het zal het aantal besmettingen tijdelijk verlagen, maar daarna gaat het weer omhoog.
pi_197556569
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 19:33 schreef Sammeyzes het volgende:

[..]

Na een maandje lockdown is Corona niet weg helaas, het zal het aantal besmettingen tijdelijk verlagen, maar daarna gaat het weer omhoog.
theoretisch gezien, als niemand meer contact met elkaar zou hebben, zou het weg moeten zijn.
dat lukt nooit natuurlijk want je kan dta maar gedeeltelijk bereiken. maar wie weet, wordt het weer beheersbaar.
pi_197557040
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 23:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dit virus heeft een natuurlijk reservoir in dieren dus dit gaat niet werken. Er zijn gewoon zaken waar wij als mens geen invloed op hebben.
Dan zetten we een hek om Dieren!
pi_197559524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 23:43 schreef Sammeyzes het volgende:

[..]

Met denken in problemen kom je niet ver in het leven vriend.

Als je denkt dat er op dit gebied geen enkele voorruitgang valt te boeken ben je problematisch koppig.

Er zijn ten eerste al veel vergelijkbare medische opleidingen die binnen 1 jaar klaargemaakt kunnen worden. Ten tweede kan de huidige opleiding sneller door het intenser te maken.

Deze opleiding kunnen ze gratis maken met extra studiefinanciering zodat mensen zich volledig op de studie kunnen storten.
kwaad, woedend.

denk wat je wil. Vooruitgang is iets anders dan wat er gesteld wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')