Moet Teun Koopmeiners in Oranje?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toch vallen zulke namen 93 keer per uitzending van Studio Voetbal, waar ze altijd geilen op middelmaat uit de eredivisie.
Die is inderdaad ernstig aan het verharen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Teun Koopmeiners gaat kaal haar krijgen.
Ik ken er 1.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er in Gelderland AZ supporters wonen.
Hou erover op man.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:06 schreef Paul het volgende:
UTRECHT HAD VORIG DE BEKER MOETEN WINNEN, DE FINALE DIE NOOIT GESPEELD MOCHT WORDEN ZO ONEERLIJK WAS DAT HE IK BEN ER NOG ZIEDEND OVER
Het was dan ook als een "grappige" verwijzing bedoelt naar al die successupporters bij Ajax die uit de provincie komen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Heeft Teun de zak gekregen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
Ik heb een collega die heet Teun.
Ter info.
Jij bent ook een varkensboer ja?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
Ik heb een collega die heet Teun.
Ter info.
Import zeker?quote:
Nee, klassieke successupporter.quote:
Dat is het gros van de Ajax supporters ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, klassieke successupporter.
Er zijn zelfs AZ-fans in Rusland.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die mag je doodschieten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ken ik ook iemand uit Den Bosch die voor FC Twente is
Oh, ik dacht dat hij Herman heette.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
Ik ken ook een Teun
Die zit in de bijstand en is alcoholist
Ik ben tegen racisme.quote:
Successupporters zijn het ergstequote:Op woensdag 20 januari 2021 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het was dan ook als een "grappige" verwijzing bedoelt naar al die successupporters bij Ajax die uit de provincie komen.
Mooi johquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ken ik ook iemand uit Den Bosch die voor FC Twente is
Nou nou nou...quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo ken ik ook iemand uit Den die voor FC Twente is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |