quote:heel vertederend...
Op vrijdag 24 januari 2003 11:55 schreef Hezhi het volgende:
Op onze gewone stofzuiger (een Dyson) reageert onze kat eigenlijk gewoon niet.. Gaat lekker door met zijn bezigheden.
Maar als we met de kruimeldief komen aanlopen..... Komt het beestje er vrolijk aangehuppeld.. Heel interessant allemaal. Maar zodra de kruimeldief aangaat doet ie toch wel verschrikt een stapje naar achter.. En als we de kruimeldief weer uitzetten en op de salontafel zetten komt meneer heel stoer aangewandelt en dan geeft ie de kruimeldief een flinke mep
Stoere vent is het he
Als ik klaar ben komt Dopey wel redelijk snel weer tevoorschijn, maar Tigger blijft nog een hele tijd getraumatiseerd in een hoekje zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door wogoheid op 24-01-2003 16:48]
quote:Grote paniek hier voor "het grote enge lawaaimakerige monster" Elke beweging word met argwaan aanschouwd....Zodra het "monster" stopt....AANVALLEN en proberen om het te killen
Op vrijdag 24 januari 2003 11:44 schreef ploppie_ het volgende:
Hoe gaat dat bij jullie? dikke pret of doodsangsten? De vorige siamezen die ik had waren onmiddellijk weg als je met dat ding kwam aanzetten. Het 'nieuwe' siameesje dat ik heb gaat gewoon door met waar ie mee bezig was, en nee hij is niet doofen de siamees die m'n pa vroeger in z'n studentenhuis had vond het zelfs fijn als dat je dat ding op z'n vacht gebruikte! da's nog eens een kat
quote:hihi, lief
Op vrijdag 24 januari 2003 11:55 schreef Hezhi het volgende:
Op onze gewone stofzuiger (een Dyson) reageert onze kat eigenlijk gewoon niet.. Gaat lekker door met zijn bezigheden.
Maar als we met de kruimeldief komen aanlopen..... Komt het beestje er vrolijk aangehuppeld.. Heel interessant allemaal. Maar zodra de kruimeldief aangaat doet ie toch wel verschrikt een stapje naar achter.. En als we de kruimeldief weer uitzetten en op de salontafel zetten komt meneer heel stoer aangewandelt en dan geeft ie de kruimeldief een flinke mep
Stoere vent is het he
die van mij heeft er een hekel aan, hij is er niet heel bang voor.
als ik in de buurt van m kom met de stofzuiger begint ie tegen me te schreeuwen, een taait, als ik te dichtbij kom, mopperend af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |