abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8083668
Hoe gaat dat bij jullie? dikke pret of doodsangsten? De vorige siamezen die ik had waren onmiddellijk weg als je met dat ding kwam aanzetten. Het 'nieuwe' siameesje dat ik heb gaat gewoon door met waar ie mee bezig was, en nee hij is niet doof en de siamees die m'n pa vroeger in z'n studentenhuis had vond het zelfs fijn als dat je dat ding op z'n vacht gebruikte! da's nog eens een kat
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:52:37 #2
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_8083761
Eentje rent hard weg en de ander blijft er rustig onder. Ermee spelen doen ze (nog) niet.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_8083775
doodsangst, alleen de aanblik al doet de kat rennen.
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_8083793
De mijne zijn echt niet meer te vinden als je met dat ding aankomt. En dan staat hij nog niet eens aan.. Soms ligt er 1 te slapen en heeft ie het niet door, en als je m dan aanzet - Paniekreactie bij een kat Me kat stofzuigen zou wel een hoop haren schelen, maar vrees niet dat ze daar voor zijn te porren
Where facts are few, experts are many.
pi_8083801
Op onze gewone stofzuiger (een Dyson) reageert onze kat eigenlijk gewoon niet.. Gaat lekker door met zijn bezigheden.
Maar als we met de kruimeldief komen aanlopen..... Komt het beestje er vrolijk aangehuppeld.. Heel interessant allemaal. Maar zodra de kruimeldief aangaat doet ie toch wel verschrikt een stapje naar achter.. En als we de kruimeldief weer uitzetten en op de salontafel zetten komt meneer heel stoer aangewandelt en dan geeft ie de kruimeldief een flinke mep
Stoere vent is het he
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:55:44 #6
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8083807
doodangsten...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:58:58 #7
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8083859
Die katten gaan altijd precies op de plek liggen waar ik moet stofzuigen - ze hebben dus het idee dat dat ding achter hun aanzit. Op het begin scheelt het ze dus niet zoveel, maar na een tijdje--- whaaaaa *vlucht*
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:59:56 #8
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_8083874
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 11:55 schreef Hezhi het volgende:
Op onze gewone stofzuiger (een Dyson) reageert onze kat eigenlijk gewoon niet.. Gaat lekker door met zijn bezigheden.
Maar als we met de kruimeldief komen aanlopen..... Komt het beestje er vrolijk aangehuppeld.. Heel interessant allemaal. Maar zodra de kruimeldief aangaat doet ie toch wel verschrikt een stapje naar achter.. En als we de kruimeldief weer uitzetten en op de salontafel zetten komt meneer heel stoer aangewandelt en dan geeft ie de kruimeldief een flinke mep
Stoere vent is het he
heel vertederend...
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:00:14 #9
18330 J.P.Montoya
Everyday the devil at me
pi_8083879
onze vorige kat liet zichzelf altijd stofzuigen vond ie helemaal (met name op oudere leeftijd toen ie prob lemen kreeg om zichzelf goed schoon te maken etc.), de kat die we nu hebben blijft gewoon rustig zitten
Mijn Psychiater zegt dat ik schizofreen ben, Wij denken van niet
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:00:14 #10
31743 floeps
leven is het meervoud van lef
pi_8083880
Rennen! zodra ik de stofzuiger aanraak!
(en hij heeft er nooit iets vervelends mee meegemaakt )
ik denk altijd eerst heel goed na voordat ik iets stoms zeg
pi_8083902
Onze laatste kat was volgens mij verliefd op de stofzuiger! Als je met dat ding begon te zuigen dan liep ie steeds kopjes te geven tegen de stofzuiger. Dus normaal stofzuigen was er niet bij...
Alleen is mijn moeder een tijdje terug over hem heengereden.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:04:02 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_8083933
De kat van mijn zus is er werkelijk doodsbang voor. Zodra het ding uit de kast komt, verschanst-ie zich onder het bed..Zo ook met bezems en dweilen. Vindt ie gewoon heel eng.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:06:30 #13
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8083964
Als ik de kast waar hij in zit open doe, zetten ze het al op een rennen.

Als ik klaar ben komt Dopey wel redelijk snel weer tevoorschijn, maar Tigger blijft nog een hele tijd getraumatiseerd in een hoekje zitten.

pi_8089313
Cat is bang voor de stofzuiger. Die gaat meteen onder de bank zitten.
Quentin vindt het allemaak reuze interessant totdat je te dicht bij komt.
En Daantje kruipt weg in een hoekje en als de stofzuiger in de buurt komt gaat ie tegen de stofzuiger aan slaan.
pi_8089350
onze hond is er doodsbang voor..
onze loge-hond valt ze stofzuiger juist aan.....letterlijk

[Dit bericht is gewijzigd door wogoheid op 24-01-2003 16:48]

pi_8089383
Beide zijn als de dood voor de stofzuiger
Geeft een leuk effect als ze met hun hol op 't aanknopje gaan zitten en de stofzuiger ineens aanspringt
Kan nooit goed voor hun hart zijn
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:49:30 #17
33354 Triumph_The_Insult_Comic
Thank God I'm an atheist
pi_8089406
Die kat van ons gaat er wel goed mee om. Hij heeft alleen een beetje hulp nodig om onder de bank te zuigen, die is nl. nogal zwaar...
"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
  zaterdag 25 januari 2003 @ 00:38:46 #18
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_8097481
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 11:44 schreef ploppie_ het volgende:
Hoe gaat dat bij jullie? dikke pret of doodsangsten? De vorige siamezen die ik had waren onmiddellijk weg als je met dat ding kwam aanzetten. Het 'nieuwe' siameesje dat ik heb gaat gewoon door met waar ie mee bezig was, en nee hij is niet doof en de siamees die m'n pa vroeger in z'n studentenhuis had vond het zelfs fijn als dat je dat ding op z'n vacht gebruikte! da's nog eens een kat
Grote paniek hier voor "het grote enge lawaaimakerige monster" Elke beweging word met argwaan aanschouwd....Zodra het "monster" stopt....AANVALLEN en proberen om het te killen
  zondag 26 januari 2003 @ 14:48:35 #19
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8116115
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 11:55 schreef Hezhi het volgende:
Stoere vent is het he
hihi, lief

die van mij heeft er een hekel aan, hij is er niet heel bang voor.
als ik in de buurt van m kom met de stofzuiger begint ie tegen me te schreeuwen, een taait, als ik te dichtbij kom, mopperend af.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_8131919
Ik heb hier ook 2 van die scheitlijsters...
Als ik de stofzuiger ook maar de kamer in trek vliegen ze om het hardst naar het hoekje onder de trap en gaan daar met hun kop omhoog tegen de muur gedrukt zitten blèren dat je er eng van wordt... Erg aandoenlijk. Als ik klaar ben met stofzuigen ploffen ze allebei totaal uitgeput neer op de bank en zijn de eerste uren amper meer wakker te krijgen, zo erg hebben ze zich lopen aanstellen...
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')