abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:14:08 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197550657
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 00:21 schreef Ixnay het volgende:
En je mag alleen maar seks hebben met Kameel Harris.

Niet bepaald iets wat ik persoonlijk zou ambiëren, maar het kan best zijn dat TS andere inzichten heeft.
Voor iemand van 56 mag ze er best zijn.
pi_197555824
Is een rijke jood.
pi_197568316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 19:02 schreef Aanmodderfakker het volgende:
En dat is het niet voor de First Lady?
Hillary en Michelle 'misbruikten' hun positie ook om vanalles te doen. Die zaten in ieder geval niet stil. Melania heeft volgens mij geen flikker uitgevoerd. Maar naar mijn mening hoeft dat ook niet verwacht te worden van de 'first lady'. Liever niet zelfs.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197572046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:14 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Voor iemand van 56 mag ze er best zijn.
Dit. :)
pi_197572073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:37 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Hillary en Michelle 'misbruikten' hun positie ook om vanalles te doen. Die zaten in ieder geval niet stil. Melania heeft volgens mij geen flikker uitgevoerd. Maar naar mijn mening hoeft dat ook niet verwacht te worden van de 'first lady'. Liever niet zelfs.
Door haar drukke en bezige man was er toch geen ruimte voor haar op het toneel. Dus het is niet zo raar ook dat ze weinig heeft uitgevoerd.

Eigenlijk had Trump zijn vrouw zoveel mogelijk moeten betrekken bij alles wat hij deed. Dat had hem misschien meer sympathie gebracht.

Door zijn vrouw buiten de schijnwerpers te houden heeft een beeld van zichzelf geschetst die bevestigde wat een groot deel van de wereld al dacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')