abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8083446
Bij gebrek aan een (recent) topic hierover, plaats ik er nu maar een.
Weet iemand toevallig of ze binnenkort ergens in Nederland (of op een festival in de buurt) spelen, ik heb ze namelijk nog nooit live gezien (Door 11 september kwamen ze niet naar Tattoo the Planet ).
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_8083493
Het gaat volgens mij niet zo goed met de band. Zanger Philip Anselmo is als ik het goed heb druk bezig met Superjoint Ritual en Down, zijn andere bands. Volgens de geruchten, wat die dan ook waard zijn, moet je niet veel meer van Pantera verwachten. Het schijnt dat hij het veel meer naar z'n heeft met de andere bands. Die bands zijn overigens zeer de moeite waard.
pi_8083507
waar staat sj voor? (ben wel benieuwd)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 januari 2003 @ 11:36:01 #4
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_8083543
Dimebag en Vinnie hebben een nieuwe band opgericht, New Found Power, samen met ex Halford gitarist Pat Lachman en ex-Jerry Cantrell gitarist Shawn Matthews, voornamelijk omdat ze zelf ook niet precies weten hoe het met Pantera verder gaat. Volgens Anselmo bestaat de band nog wel en gaan ze een album maken zodra de tijd rijp is. Maar ja... wanneer is dat?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_8083606
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 11:33 schreef BOKA het volgende:
waar staat sj voor? (ben wel benieuwd)
Superjoint Ritual, maar dat moet dus SR zijn. Ik heb het al veranderd.
pi_8094132
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 11:36 schreef Tokus het volgende:
... Volgens Anselmo bestaat de band nog wel en gaan ze een album maken zodra de tijd rijp is. Maar ja... wanneer is dat?
* Boka hoopt heel snel, want reinventing the steel was toch ook erg goed
pi_8094295
Ik heb de bandnaam regelmatig gehoord maar heb er nog nooit wat van beluisterd Kunnen jullie me een paar nummers aanraden die zeker de moeite waard zijn?
Home is where my guitar is
pi_8096485
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 21:36 schreef r0bert het volgende:
Ik heb de bandnaam regelmatig gehoord maar heb er nog nooit wat van beluisterd Kunnen jullie me een paar nummers aanraden die zeker de moeite waard zijn?
Cowboys From Hell
natuurlijk!

ennuh
Regular People
War Nerve
Suicide Note (deel 1 en 2)
Cemetarie Gates
No Good (Attack the Radical)
Medicine Man

Begin daar maar ns mee

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 12:16:18 #9
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_8100250
Phil zou toch binnenkort ook een album op gaan nemen met Tony Iommi?
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  zaterdag 25 januari 2003 @ 21:25:01 #10
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8107024
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 23:41 schreef Argento het volgende:

[..]

Cowboys From Hell
natuurlijk!

ennuh
Regular People
War Nerve
Suicide Note (deel 1 en 2)
Cemetarie Gates
No Good (Attack the Radical)
Medicine Man

Begin daar maar ns mee

Pentara rox, das pas meedrum muziek
pi_8129665
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 21:25 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Pentara rox, das pas meedrum muziek

pssst, pAntera
pi_8130351
Pantera

Outro Floods

pi_8137340
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:23 schreef BOKA het volgende:

[..]

pssst, pAntera

You guys, that pentara band, man I love you guys....

inside joke

pi_8138849
"Dude, If we had a bomb...Pantera would hang out with us"- Butthead
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8139056
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 12:16 schreef Manji het volgende:
Phil zou toch binnenkort ook een album op gaan nemen met Tony Iommi?
Tony wie?
pi_8141409
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Tony wie?

gitarist black sabbath
  maandag 27 januari 2003 @ 23:36:40 #17
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_8144885
Pantera is natuurlijk goed, maar ik ben veel meer geinteresserd in Phil Anselmo's andere bands, zoals de Black Metal 'supergroups' Eibon en Wurdulak.
pi_8161317
deze band heeft inderdaad een hele hoop goede nummers in elkaar geknutseld. Tot tien kunnen ze niet tellen. Maar dat maakt ook helemaal geen fuck uit.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:55:56 #19
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_8161371
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
deze band heeft inderdaad een hele hoop goede nummers in elkaar geknutseld. Tot tien kunnen ze niet tellen. Maar dat maakt ook helemaal geen fuck uit.
Waar de hell slaat dat nou weer op?!
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_8161400
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:55 schreef Manji het volgende:

[..]

Waar de hell slaat dat nou weer op?!

wat snap je niet?
pi_8161551
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn ze zo dom dan?

Ik heb wel ns een interview gezien van Vanessa Warwick (Headbangers Ball) met Phil en Vinnie. Die eerste had er duidelijk geen zin en was daarom des te grappiger. Hing zon beetje op die bank en Vanessa een hele verhandeling over zijn overdosis om vervolgens te komen met de vraag: Do you feel you've proven a point? Phil kijkt haar even aan en laat zijn allerlaagste grafstem klinken: And what point would that be? (Later kwam hij overigens beter op dreef).

Vinnie leek me meer the voice of reason. Die kwam toch best intelligent op mij over. Rex en Daimond zou ik niet weten.

pi_8161614
verschillende keren is uit interviews gebleken dat ze dat bekrompen wereldbeeld hebben, zoals bijna alle mensen 'from the south'... uit latere interviews bleek dat niet meer zo. Ging ook dieper.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 21:18:57 #23
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_8161917
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
verschillende keren is uit interviews gebleken dat ze dat bekrompen wereldbeeld hebben, zoals bijna alle mensen 'from the south'...
Over bekrompen gesproken...

Heb je wel eens goed naar Phil z'n lyrics geluisterd? Dat is echt geen domme jongen hoor.

Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_8161966
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:18 schreef Manji het volgende:

[..]

Over bekrompen gesproken...

Heb je wel eens goed naar Phil z'n lyrics geluisterd? Dat is echt geen domme jongen hoor.

Lijkt me ook niet. Maar het is denk ik hetzelfde als met sommige (boeren)jongeren hier. Ze weten wel beter, maar willen zich liever dom laten overkomen, aangezien dat in hun ogen stoerder en lomper staat.
pi_8162272
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
verschillende keren is uit interviews gebleken dat ze dat bekrompen wereldbeeld hebben, zoals bijna alle mensen 'from the south'... uit latere interviews bleek dat niet meer zo. Ging ook dieper.
Dr was in de pers toch een rel omtrent Phils vermeend racisme en zn homofobie en meer van die strekking? Is 'War Nerve' niet Phils reactie op die suggesties van de pers?

('All the money in the world couldn't be me a second of trust in anything you're about. Fuck you all')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')