quote:Superjoint Ritual, maar dat moet dus SR zijn. Ik heb het al veranderd.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:33 schreef BOKA het volgende:
waar staat sj voor? (ben wel benieuwd)
quote:* Boka hoopt heel snel, want reinventing the steel was toch ook erg goed
Op vrijdag 24 januari 2003 11:36 schreef Tokus het volgende:
... Volgens Anselmo bestaat de band nog wel en gaan ze een album maken zodra de tijd rijp is. Maar ja... wanneer is dat?
quote:Cowboys From Hell
Op vrijdag 24 januari 2003 21:36 schreef r0bert het volgende:
Ik heb de bandnaam regelmatig gehoord maar heb er nog nooit wat van beluisterdKunnen jullie me een paar nummers aanraden die zeker de moeite waard zijn?
ennuh
Regular People
War Nerve
Suicide Note (deel 1 en 2)
Cemetarie Gates
No Good (Attack the Radical)
Medicine Man
Begin daar maar ns mee
quote:Pentara rox, das pas meedrum muziek
Op vrijdag 24 januari 2003 23:41 schreef Argento het volgende:[..]
Cowboys From Hell
natuurlijk!ennuh
Regular People
War Nerve
Suicide Note (deel 1 en 2)
Cemetarie Gates
No Good (Attack the Radical)
Medicine ManBegin daar maar ns mee
quote:pssst, pAntera
Op zaterdag 25 januari 2003 21:25 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Pentara rox, das pas meedrum muziek
quote:You guys, that pentara band, man I love you guys....
Op maandag 27 januari 2003 11:23 schreef BOKA het volgende:[..]
pssst, pAntera
inside joke
quote:Tony wie?
Op zaterdag 25 januari 2003 12:16 schreef Manji het volgende:
Phil zou toch binnenkort ook een album op gaan nemen met Tony Iommi?
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:38 schreef Disorder het volgende:[..]
Tony wie?
quote:Waar de hell slaat dat nou weer op?!
Op dinsdag 28 januari 2003 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
deze band heeft inderdaad een hele hoop goede nummers in elkaar geknutseld. Tot tien kunnen ze niet tellen. Maar dat maakt ook helemaal geen fuck uit.
quote:wat snap je niet?
Op dinsdag 28 januari 2003 20:55 schreef Manji het volgende:[..]
Waar de hell slaat dat nou weer op?!
quote:Zijn ze zo dom dan?
Op dinsdag 28 januari 2003 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
deze band heeft inderdaad een hele hoop goede nummers in elkaar geknutseld. Tot tien kunnen ze niet tellen. Maar dat maakt ook helemaal geen fuck uit.
Ik heb wel ns een interview gezien van Vanessa Warwick (Headbangers Ball) met Phil en Vinnie. Die eerste had er duidelijk geen zin en was daarom des te grappiger. Hing zon beetje op die bank en Vanessa een hele verhandeling over zijn overdosis om vervolgens te komen met de vraag: Do you feel you've proven a point? Phil kijkt haar even aan en laat zijn allerlaagste grafstem klinken: And what point would that be? (Later kwam hij overigens beter op dreef).
Vinnie leek me meer the voice of reason. Die kwam toch best intelligent op mij over. Rex en Daimond zou ik niet weten.
quote:Over bekrompen gesproken...
Op dinsdag 28 januari 2003 21:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
verschillende keren is uit interviews gebleken dat ze dat bekrompen wereldbeeld hebben, zoals bijna alle mensen 'from the south'...
Heb je wel eens goed naar Phil z'n lyrics geluisterd? Dat is echt geen domme jongen hoor.
quote:Lijkt me ook niet. Maar het is denk ik hetzelfde als met sommige (boeren)jongeren hier. Ze weten wel beter, maar willen zich liever dom laten overkomen, aangezien dat in hun ogen stoerder en lomper staat.
Op dinsdag 28 januari 2003 21:18 schreef Manji het volgende:[..]
Over bekrompen gesproken...
Heb je wel eens goed naar Phil z'n lyrics geluisterd? Dat is echt geen domme jongen hoor.
quote:Dr was in de pers toch een rel omtrent Phils vermeend racisme en zn homofobie en meer van die strekking? Is 'War Nerve' niet Phils reactie op die suggesties van de pers?
Op dinsdag 28 januari 2003 21:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
verschillende keren is uit interviews gebleken dat ze dat bekrompen wereldbeeld hebben, zoals bijna alle mensen 'from the south'... uit latere interviews bleek dat niet meer zo. Ging ook dieper.
('All the money in the world couldn't be me a second of trust in anything you're about. Fuck you all')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |