Van mij wel. Is werk toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:43 schreef Smack10 het volgende:
Mag je naar een vergadering om 23:00 bij een collega thuis?
Waarom kan die niet online en hoe dringend is het?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:43 schreef Smack10 het volgende:
Mag je naar een vergadering om 23:00 bij een collega thuis?
Voor complexe zaken is het toch echt wel vereist om face-to-face te meeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom kan die niet online en hoe dringend is het?
om 23u 's avonds? bij iemand thuis? Dat zou wel heel bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:49 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Voor complexe zaken is het toch echt wel vereist om face-to-face te meeten.
Hoe dringend is een talkshow waarin elke avond hetzelfde wordt gezegd?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom kan die niet online en hoe dringend is het?
Werkplek is op dat moment dus de vergadering bij die persoon thuis. Wij hebben dat bijna wekelijks omdat er veel projecten lopen die op het laatste moment nog flink wat extra werk vereisen. Dan is een Teams meeting of telefoongesprek echt niet voldoende en moeten we in-person wat dingen bespreken. Dat is niet na te bootsen in een remote meeting,quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:53 schreef Peter het volgende:
[..]
om 23u 's avonds? bij iemand thuis? Dat zou wel heel bijzonder zijn.
Ik neem aan dat je met een werkgeversverklaring alleen tussen je eigen huis en werkplek mag reizen.
Das toch goed dan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:06 schreef Fer het volgende:
En als je nu een werkgeversverklaring bij je draagt van Feenstra, Ziggo of andere grote toko?
Die van mij ook inderdaad, omdat we anders België niet in mochten. Dit is vergelijkbaar. Zou me niks verbazen als het hetzelfde document is met hier en daar een aanpassing,quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:07 schreef sweetlady-o het volgende:
In april 2020 heeft mijn werkgever die al verstuurd.
Wat is een opknap?quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:08 schreef marc0871 het volgende:
Voor 8 uur zien we nog niets en na 16:30 begint het ook algauw weer te schemeren.
Om 20:00 zit ik graag gevoed, gedouched en in de opknap (en soms in mijn blote kont. Gewoon, omdat het kan), met een biertje bij de pc, om wat te fok!en, een spelletje te spelen, te Jijbuizen of een film of serie te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |