0-1quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik alleen maar fijn. Hopelijk gaat Volendam voor een stunt zorgen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Naar je hamstring grijpen wanneer je in de rug gelopen wordt en dan boos gaan kijken naar de scheids
Juistem
Nee dit wist ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lieve jongen.
@:immerdebestebob wist jij dit wel?
Jullie vertelden vorige keer niet hele hele verhaalquote:
Uhmmmmmquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jullie vertelden vorige keer niet hele hele verhaalMaar een doeltrap is van eigen helft, dus ik had het wel kunnen beredeneren.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jullie vertelden vorige keer niet hele hele verhaalMaar een doeltrap is van eigen helft, dus ik had het wel kunnen beredeneren.
Vroeger gepest denk ik.quote:
Uhm, een pass van eigen helft kan wel buitenspel zijn hé? Net als een trap uit de handen van de keeper.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben echt retardedquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, een pass van eigen helft kan wel buitenspel zijn hé? Net als een trap uit de handen van de keeper.
Dat kanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben echt retardedKunnendeze posts gewist worden?
@Tagliano?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben echt retardedKunnendeze posts gewist worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |