je kunt dus opvatten als een stomme vraag, maar er zouden dus nogal wat moeder neukers rondlopen op deze manier.
quote:neuken en ejaculeren zijn verschillende dingen hoor. als je bijv voor het zingen de kerk uit gaat, dan heb je nog steeds wel genaaid....
Op vrijdag 24 januari 2003 11:10 schreef Tizmo het volgende:
sukkel je kan dan toch niet ejaculeren
quote:met van die domme offtopic reacties niet lang.
Op vrijdag 24 januari 2003 11:13 schreef NietGroen het volgende:
* NietGroen vraagt zich af hoe lang het duurt voordat hier een slotje op komt
quote:Dit kun je niet alleen opvatten als een stomme vraag, het IS een stomme vraag. Ben je ontsnapt uit ONZ ofzo?
Op vrijdag 24 januari 2003 11:09 schreef GWD het volgende:
in mijn vorige topic kun je lezen dat je al vanaf je geboorte een stijve piemol kunt krijgen. Nu vraag ik me af he, als je wordt geboren met een stijve ... heb je dan je moeder geneukd???
want je hebt wel geslachts gemeenschap gehadje kunt dus opvatten als een stomme vraag, maar er zouden dus nogal wat moeder neukers rondlopen op deze manier.
groeten van je vriendjes op De Frolijke Fietsclup
quote:okey, hier dan een on-topic reactie:
Op vrijdag 24 januari 2003 11:15 schreef GWD het volgende:[..]
met van die domme offtopic reacties niet lang.
lees een biologie boek door... hoofdstuk hormonen en sexuele ontwikkeling !!
quote:Kun je hier serieus over zijn dan?
Op vrijdag 24 januari 2003 11:15 schreef GWD het volgende:[..]
met van die domme offtopic reacties niet lang.
quote:jij begrijpt het!
Op vrijdag 24 januari 2003 11:18 schreef Rekkie het volgende:[..]
Kun je hier serieus over zijn dan?
Stel het is allemaal zo èn dan?
Ben je dan trots dat je zo vroeg je moeder hebt geneukt? dat je überhaupt je moeder hebt geneukt
quote:Errr, dude, dat heeft andere redenen, ik heb nu geen MiRC meer op me werk
Op vrijdag 24 januari 2003 11:17 schreef bier2k3 het volgende:
de enige moederneuker die ik ken moet GWD zijn... de jongen met de grootste mond uit heel Den Bosch... op een ander forum is de grote GWD helaas door de mand gevallen en jammer genoeg zien we em daar niet meer... maar om ff ontopic te blijven... DAMN DUDE.. GA WERKEN OFZO OF WOR BEJAARDENVERZORGER EN MAAK JE NUTTIG VOOR DEZE MAATSCHAPPIJ... TUURLIJK HEB JE DAN GEEN GESLACHTSGEMEENSCHAP GEHAD DENK NA DROL!!!!groeten van je vriendjes op De Frolijke Fietsclup
quote:Welk forum? Link? Kunnen we hem hier ook proberen te neutraliseren zodat het forum 'schoon' blijft..............
Op vrijdag 24 januari 2003 11:17 schreef bier2k3 het volgende:
de enige moederneuker die ik ken moet GWD zijn... de jongen met de grootste mond uit heel Den Bosch... op een ander forum is de grote GWD helaas door de mand gevallen en jammer genoeg zien we em daar niet meer...groeten van je vriendjes op De Frolijke Fietsclup
quote:anders zout je even op met je gezanik?
Op vrijdag 24 januari 2003 11:20 schreef Jipje het volgende:
al 10 min hoe kan dat nou? Modjes nog niet wakker?
quote:Jawel, maar GWD is al druk geweest op het forum vandaag dus het kan even duren........
quote:Hier een wakker modje met een mooi slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |