abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 10 december 2000 @ 00:24:17 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_535839
Hier weer verder.

Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2000 @ 00:25:24 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_535842
Ik kom er zelf dit weekend niet aan toe, maar waardeer de verslagen wél. Bedankt iedereen!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_536030
Beetje te rustig, weinig streamers vanavond/-nacht. Nu Bi en Hiek een half uurtje gevolgd en ik snap nu waarom niemand streamt. brrrr
  † In Memoriam † zondag 10 december 2000 @ 11:35:01 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_536142
Afijn,
- Fok is retetraag, áls ik al verbinding krijg (bedankt voor de 'verbeteringen', crew).
- Ik heb soms dágenlang maar één werkende BB-stream.
- Op de koop toe zijn, om één of andere duistere reden, m'n screenshots bij Homestead gewist.

Ik heb het hier voorlopig wel even gezien, dus.
Noot: M'n internet-verbinding werkt verder perféct. Zelfs EZ-Board is stabiel en snel.

pi_536455
Vervelend Cynix, 'k weet hoe gestoord je daarvan kunt worden... Maar heb zelf weinig problemen (behalve afgelopen dagen dagen dan met storingen en downtime) en altijd twee streams (BB Spy).

Hoop dat je niet helemaal afhaakt, want dan CYn wij ook NIX

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')