abonnement Unibet Coolblue
pi_197503814
Ik heb sinds een paar dagen last van overactieve bitcoin spam die mijn anders net zo overactieve spamfilter niet herkent.

Het vreemde is dat het afzend adres noreply@ns.nl lijkt te zijn. Echter heb ik dit adres al geblokkeerd, maar het weerhoud de mails er niet van om alsnog door te komen. Het enige verschil is dat er een icoontje naast de email verschijnt om aan te geven dat deze afzender geblokkeerd.

Screenshot:
https://i.imgur.com/HBRZGQf.png

Enig idee wat ik kan doen om dit alsnog te blokkeren? Ik gebruik windows live mail btw.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:46:11 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_197503854
Geduld hebben, de filters gaan ze wel weer oppikken. Ik zie de laatste weken ook een verhoogd aantal bitcoin spam langskomen. Daar worden ze wel afgevangen in de spam map.

Het vervelende is dat dat waarschijnlijk niet het verzendadres is, dus dat adres blokkeren heeft geen nut.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:56:18 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197504041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:44 schreef stephano1990 het volgende:
Het vreemde is dat het afzend adres noreply@ns.nl lijkt te zijn. Echter heb ik dit adres al geblokkeerd, maar het weerhoud de mails er niet van om alsnog door te komen. Het enige verschil is dat er een icoontje naast de email verschijnt om aan te geven dat deze afzender geblokkeerd.
In het e-mailprotocol is het enorm makkelijk om metadata te manipuleren. Het adres wat jij als afzender ziet hoeft én niet het echte adres te zijn én kan ook nog eens anders zijn dan het gefakete adres.

quote:
Enig idee wat ik kan doen om dit alsnog te blokkeren? Ik gebruik windows live mail btw.
Wat ze hier hebben gedaan is een e-mailadres als "naam" gebruikt voor de afzender, in de details van de e-mails zal je een ander adres zien staan en dát adres moet je blokkeren.
Vervolgens zal je zien dat ze bij al die mails waar "noreply@rws.nl" staat onder water steeds weer een ander adres gebruikt hebben... je raadt het al, al die adressen moet je blokkeren.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')