SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik pak de trein welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk @:dr_flash
https://www.instagram.com/p/CKNiu9BsqbB/?igshid=bl36akxxmfta
De Jippo zat er nog tussenquote:
Tot een aantal jaar geleden kon je The Guardian hier ook nog krijgen in het weekendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik mis de zondagskranten zoals je die in Engeland koopt. Van die enorme pakken papier met duizend katernen, bijlagen en foldertjes
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot een aantal jaar geleden kon je The Guardian hier ook nog krijgen in het weekend
Als ik daar op vakantie ben ook altijd lekker lezenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kocht ik weleens. Net als de Sunday Telegraph
Ik wil dat helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:35 schreef Karzai het volgende:
Thuis, het is nu droog
Phoeh mijn bloeddruk is vandaag goed, gister was ie wat hoog.
Mocht nog een kadootje uikiezen voor de kerst, bloeddrukmeter genomen. Leek mij wel handig om te weten
het regent hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:46 schreef Karzai het volgende:
ik zit nog met die appeltaart in mijn hoofd, kan nog even naar de markt lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |