abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:38:31 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197503711
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ben agnost dus geen idee waar je het over hebt.
Omdat je agnost bent kan je geen christelijke opvoeding gehad hebben?
Vertel eens heb je een christelijke opvoeding gehad?
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 12:39:03 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_197503721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Omdat je agnost bent kan je geen christelijke opvoeding gehad hebben?
Vertel eens heb je een christelijke opvoeding gehad?
Nope.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:42:21 #53
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197503792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nope.
Misschien christelijk onderwijs gehad?
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 12:42:55 #54
319979 Fok-it
All is well
pi_197503800
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

Misschien christelijk onderwijs gehad?
Zeker, maar de reden waarom ik niet op een openbare school heb gezeten had geen religieuze motieven.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197503811
Tja, als je gaat fantaseren over het doodschieten van Mark Rutte dan is het niet veemd dat je een ban krijgt.

Verder gaat complotdenken in heel veel gevallen verder dan een andere mening hebben; je komt al snel uit op pure laster en smaad.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 12:44:53 #56
319979 Fok-it
All is well
pi_197503827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:43 schreef kipknots het volgende:
Tja, als je gaat fantaseren over het doodschieten van Mark Rutte dan is het niet veemd dat je een ban krijgt.

Verder gaat complotdenken in heel veel gevallen verder dan een andere mening hebben; je komt al snel uit op pure laster en smaad.
Precies. Je kan vrijwel niet op een neutrale toon complotdenken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197503885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Precies. Je kan vrijwel niet op een neutrale toon complotdenken
Het verschilt nog wel een beetje per complot natuurlijk. NASA die niet echt mensen op de maan heeft gezet kan je prima over hebben zonder smaad. Maar die hele hoek waar Fransje in zit gaat gelijk naar specifieke mensen wegzetten als satanische pedofielen e.d.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 12:52:05 #58
319979 Fok-it
All is well
pi_197503968
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:48 schreef kipknots het volgende:

[..]

Het verschilt nog wel een beetje per complot natuurlijk. NASA die niet echt mensen op de maan heeft gezet kan je prima over hebben zonder smaad. Maar die hele hoek waar Fransje in zit gaat gelijk naar specifieke mensen wegzetten als satanische pedofielen e.d.
Uiteraard. Maar voor corona had je er ook nauwelijks last van. 9/11 e.d. Maar nu is het op een negatieve manier omgeslagen en gedragen complottheoristen zich ook anders dan vroeger. Daar moet je gewoon maatregelen in nemen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197503971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Lange Frans en andere van dat soort wappies vertellen gewoon overduidelijke leugens die echt helemaal nergens op slaan en gewoon feitelijk onjuist zijn. Ook nog eens tegen de overheid in gaan.
Christelijke religie in elk geval is gewoon prima te onderzoeken en archeologisch en wetenschappelijk te ondersteunen. Heel andere discussie maar goed.
Ohnee mensen die tegen de overheid in gaan! Dat moeten we niet willen met de vrijheid van meningsuiting. Onterecht als toeslagenfraudeur aangemerkt of je huis ingestort door de gaswinning? BEK HOUDEN LUISTEREN NAAR DE OVERHEID!!

De leugens van wappies zijn ook prima te onderzoeken, net zoals alle historische onwaarheden, foute wetenschappelijke claims en bagger in de bijbel.
pi_197503993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee jij hebt liever dat Willem Engel dat voor je doet waarschijnlijk
Letterlijk het enige wat ik van Engel heb gezien zijn wat interviews als hij weer in het nieuws is geweest. Maar karaktermoorden is makkelijk natuurlijk.
pi_197504050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ohnee mensen die tegen de overheid in gaan! Dat moeten we niet willen met de vrijheid van meningsuiting. Onterecht als toeslagenfraudeur aangemerkt of je huis ingestort door de gaswinning? BEK HOUDEN LUISTEREN NAAR DE OVERHEID!!

De leugens van wappies zijn ook prima te onderzoeken, net zoals alle historische onwaarheden, foute wetenschappelijke claims en bagger in de bijbel.
Lange Frans verkondigde op interwebz dat onze premier moet worden doodgeschoten. Dat is natuurlijk wel andere koek dan 'tegen de overheid in gaan'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197504058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ohnee mensen die tegen de overheid in gaan! Dat moeten we niet willen met de vrijheid van meningsuiting. Onterecht als toeslagenfraudeur aangemerkt of je huis ingestort door de gaswinning? BEK HOUDEN LUISTEREN NAAR DE OVERHEID!!

De leugens van wappies zijn ook prima te onderzoeken, net zoals alle historische onwaarheden, foute wetenschappelijke claims en bagger in de bijbel.
De overheid verdient het ook om hard aangepakt te worden. De toeslagenaffaire is een crime en ik vind persoonlijk ook dat de regering met dergelijke zaken te makkelijk wegkomen. Sowieso vind ik het treurig dat er nauwelijks mensen voor dit soort zaken persoonlijk aansprakelijk kunnen worden gehouden.

Maar de leden van de regering satanistische, kanabalistische pedofielen noemen is natuurlijk iets anders als tegen de overheid ingaan. En je kan het prima onderzoeken, maar je kan een stuk sneller complotten opgooien als dat ze ontkracht worden. Plus, de menselijke psyche is daar nu eenmaal gevoelig voor; zo rationeel is ons brein nu eenmaal niet.

Vrijheid van meningsuiting vind ik ook prima. Maar zoals alles horen daar gewoon grenzen aan te zitten. En dat ligt bij mij toch echt bij het oproepen tot geweld en smaad. Dat staat verder los van de discussie of de techreuzen teveel macht hebben.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:58:53 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197504094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:57 schreef bianconeri het volgende:
En terecht.

Censuur? Iedereen moet een podium hebben?
Ja natuurlijk moet dat. Maar op den duur gaat het te ver.
Bedreigingen, overduidelijk valse informatie verstrekken, mensen aanmoedigen tegen regels in te gaan.
Influencers kunnen helaas een grote invloed hebben op wappies, die over het algemeen geen eigen denkvermogen hebben.
:')
pi_197504144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lange Frans verkondigde op interwebz dat onze premier moet worden doodgeschoten. Dat is natuurlijk wel andere koek dan 'tegen de overheid in gaan'.
Ja dat is wel ongezellig ja.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:05:37 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197504241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ohnee mensen die tegen de overheid in gaan! Dat moeten we niet willen met de vrijheid van meningsuiting. Onterecht als toeslagenfraudeur aangemerkt of je huis ingestort door de gaswinning? BEK HOUDEN LUISTEREN NAAR DE OVERHEID!!

De leugens van wappies zijn ook prima te onderzoeken, net zoals alle historische onwaarheden, foute wetenschappelijke claims en bagger in de bijbel.
Dat is het probleem niet. Een kritische houding en vragen stellen daar is zeker met betrekking tot de overheid ook gezien recent nieuws zelfs cruciaal denk ik. Maar wat types als Lange Frans, Willen Engel doen is het verspreiden van leugens en onwaarheden. En dat is wellicht een stap te ver.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197504317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lange Frans verkondigde op interwebz dat onze premier moet worden doodgeschoten.
[
Dat heeft hij niet gezegd.
pi_197504335
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. Een kritische houding en vragen stellen daar is zeker met betrekking tot de overheid ook gezien recent nieuws zelfs cruciaal denk ik. Maar wat types als Lange Frans, Willen Engel doen is het verspreiden van leugens en onwaarheden. En dat is wellicht een stap te ver.
Ik zeg ook helemaal niet dat ze dat niet doen, of dat dat zomaar moet mogen. Ik heb een probleem met random bedrijven die gaan bepalen wat wel en niet de waarheid is. Of je het nou mooi vindt of niet, een groot deel van onze moderne communicatie is in handen van een handjevol bedrijven en als je daar niet meer mee mag doen, dan is dat een grote inbreuk.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:12:00 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197504369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Behalve dat platformen als youtube zo groot zijn geworden dat ze een maatschappelijk belang dienen, dan mag je niet zomaar meer bannen.

Weet youtube zelf ook wel, maar tenzij je heel rijk bent en jaren de tijd hebt, win je dat niet.
American justice system, only for the rich.
Het verdien model van youtube is om zo veel mogelijk gebruikers te hebben die ze bloot kunnen stellen aan zo veel mogelijk gerichte advertenties. En ze zullen binnen dat kader alleen bijvoorbeeld handelen als dat verdien model onder druk komt te staan niet meer en minder. Een platform bieden aan mensen die het Capitool bestormt hebben past niet binnen dat verdien model. Een maatschappelijk belang is hooguit bijzaak.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 13:13:44 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_197504408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zeg ook helemaal niet dat ze dat niet doen, of dat dat zomaar moet mogen. Ik heb een probleem met random bedrijven die gaan bepalen wat wel en niet de waarheid is. Of je het nou mooi vindt of niet, een groot deel van onze moderne communicatie is in handen van een handjevol bedrijven en als je daar niet meer mee mag doen, dan is dat een grote inbreuk.
Ja, en door Social Media bedrijven erop te attenderen om strenger te handhaven bij fake news zorg je ervoor dat mensen als Lange Frans en WIllem Engel geen platform krijgen. Dus wat is het probleem daarvan precies?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197504434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het verdien model van youtube is om zo veel mogelijk gebruikers te hebben die ze bloot kunnen stellen aan zo veel mogelijk gerichte advertenties. En ze zullen binnen dat kader alleen bijvoorbeeld handelen als dat verdien model onder druk komt te staan niet meer en minder. Een platform bieden aan mensen die het Capitool bestormt hebben past niet binnen dat verdien model.
Leuk allemaal, maar zeker naar amerikaanse wetgeving is verbannen niet zomaar mogelijk bij grote sociale media platformen.

Tegen die paal is Facebook ook weleens aangelopen.
pi_197504435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Ardava het volgende:

[..]

[
Dat heeft hij niet gezegd.
Oh excuus, hij speculeerde wie Rutte zou moeten doodschieten, want zelf gaat hij het niet doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:18:14 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197504507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Leuk allemaal, maar zeker naar amerikaanse wetgeving is verbannen niet zomaar mogelijk bij grote sociale media platformen.

Tegen die paal is Facebook ook weleens aangelopen.
Natuurlijk is dat mogelijk Trump zelf is daar natuurlijk een voorbeeld van. En dan is de wetgeving zelfs zo ingericht dat Facebook en Twitter zelf niet verantwoordelijk zijn voor de content op hun platform dus ook nooit aansprakelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 19-01-2021 13:33:28 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Spellchecker dinsdag 19 januari 2021 @ 13:19:15 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197504605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, en door Social Media bedrijven erop te attenderen om strenger te handhaven bij fake news zorg je ervoor dat mensen als Lange Frans en WIllem Engel geen platform krijgen. Dus wat is het probleem daarvan precies?
Je begeeft je op een hellend vlak, wie bepaalt wat nepnieuws is of niet?
Misschien wordt jouw mening over een jaar of vijf beschouwd als nepnieuws of niet gewenst, ben benieuwd of je dan nog steeds zo'n voorstander bent.

Zo lang er niet wordt opgeroepen tot geweld etc mag wat mij betreft iedereen een podium hebben, je hoeft er niet naar te kijken. Daarbij is het neveneffect ook dat alles wat niet mainstream is dan underground gaat wat de kans op radicalisatie alleen maar vergroot.

Ik verbaas me er echt over dat er veel mensen zijn die zulke Communistische maatregelen toejuichen.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:26:21 #75
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197504686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef Ardava het volgende:

[..]

Je begeeft je op een hellend vlak, wie bepaalt wat nepnieuws is of niet?
Misschien wordt jouw mening over een jaar of vijf beschouwd als nepnieuws of niet gewenst, ben benieuwd of je dan nog steeds zo'n voorstander bent.

Zo lang er niet wordt opgeroepen tot geweld etc mag wat mij betreft iedereen een podium hebben, je hoeft er niet naar te kijken. Daarbij is het neveneffect ook dat alles wat niet mainstream is dan underground gaat wat de kans op radicalisatie alleen maar vergroot.

Ik verbaas me er echt over dat er veel mensen zijn die zulke Communistische maatregelen toejuichen.
Op zich met je eens. Maar daarnaast is het raar dat je vrijheid van meningsuiting ook kan misbruiken als een schild om leugens en onwaarheden te verspreiden met als gevolg dat 4g palen in de brand worden gestoken. Om maar wat geks te noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 13:26:27 #76
319979 Fok-it
All is well
pi_197504691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef Ardava het volgende:

[..]

Je begeeft je op een hellend vlak, wie bepaalt wat nepnieuws is of niet?
Misschien wordt jouw mening over een jaar of vijf beschouwd als nepnieuws of niet gewenst, ben benieuwd of je dan nog steeds zo'n voorstander bent.

Waarom zou ik daar geen voorstander meer van zijn dan? Zijn genoeg mensen tot de conclusie gekomen dat de denkbeelden die zij vroeger hadden achterhaald zijn. Dat is helemaal niet erg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 13:29:38 #77
319979 Fok-it
All is well
pi_197504750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef Ardava het volgende:

[..]

Zo lang er niet wordt opgeroepen tot geweld etc mag wat mij betreft iedereen een podium hebben, je hoeft er niet naar te kijken. Daarbij is het neveneffect ook dat alles wat niet mainstream is dan underground gaat wat de kans op radicalisatie alleen maar vergroot.
Het gaat er niet om dat ik er persoonlijk door beinvloed wordt. Je ziet de opkomst van nepnieuws toch na 4 jaar Trump? Een van de grotere katalysators. Het ontwricht een democratie. Het ontwricht familiebanden. Ook zonder dat er opgeroepen wordt tot geweld.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197504843
Een vraag aan mensen die dit goedkeuren: wat als jij de volgende bent? Wat als jíj straks niet meer kunt zeggen wat je wilt, omdat er dan sancties gelden? Ben je het hier dan nog steeds mee eens?

-O-
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:34:53 #79
80382 manny
30 is best veel
pi_197504866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom? Iemand die een filmpje van LF kijkt en oprecht gelooft in een elite die zich bezig houdt met satanistische rituelen is toch alle nuance kwijt? Ze verleggen zich niet tot geweld, nou gelukkig maar, maar genuanceerd hoef je ze niet te noemen
Jij claimt dat complotwappies de ME aanvallen met stenen. Dan neem je zelf ook extremen als de norm.

Begrijp me goed: ik heb ook niets op met de (waanzinnige) ideeën die ze aanhangen, maar dat neemt niet weg dat enige nuance ook hier op zijn plaats is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 13:35:45 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_197504881
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:34 schreef manny het volgende:

[..]

Jij claimt dat complotwappies de ME aanvallen met stenen. Dan neem je zelf ook extremen als de norm.

Begrijp me goed: ik heb ook niets op met de (waanzinnige) ideeën die ze aanhangen, maar dat neemt niet weg dat enige nuance ook hier op zijn plaats is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom? Iemand die een filmpje van LF kijkt en oprecht gelooft in een elite die zich bezig houdt met satanistische rituelen is toch alle nuance kwijt? Ze verleggen zich niet tot geweld, nou gelukkig maar, maar genuanceerd hoef je ze niet te noemen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:36:21 #81
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197504889
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef n__n het volgende:
Een vraag aan mensen die dit goedkeuren: wat als jij de volgende bent? Wat als jíj straks niet meer kunt zeggen wat je wilt, omdat er dan sancties gelden? Ben je het hier dan nog steeds mee eens?

-O-
Op zich is een beetje zelfcensuur juist slim anders heb je zo een straat vol met tractoren voor je deur?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197504991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ohnee mensen die tegen de overheid in gaan! Dat moeten we niet willen met de vrijheid van meningsuiting. Onterecht als toeslagenfraudeur aangemerkt of je huis ingestort door de gaswinning? BEK HOUDEN LUISTEREN NAAR DE OVERHEID!!

De leugens van wappies zijn ook prima te onderzoeken, net zoals alle historische onwaarheden, foute wetenschappelijke claims en bagger in de bijbel.
Lekker overdrijven weer, precies wat mensen doen die geen argument hebben.
Als je gewoon gevaarlijke onzin spuwt, bedreigingen en dingen die gewoon gevaarlijk voor de gezondheid zijn en daarnaast ook nog eens pleit voor een soort van rebellie tegen de overheid.... Bij elkaar zat voor een ban.

Alles wat wappies als Lange Frans verspreiden is gewoon gevaarlijk en duidelijk te controleren als onjuist.

Dat laatste wat je zegt is gewoon onzin, dat weet je ook wel. Er staan geen historische onwaarheden in, geen bagger en geen wetenschappelijk foute claims.
pi_197505009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef n__n het volgende:
Een vraag aan mensen die dit goedkeuren: wat als jij de volgende bent? Wat als jíj straks niet meer kunt zeggen wat je wilt, omdat er dan sancties gelden? Ben je het hier dan nog steeds mee eens?

-O-
Ja, dan ben ik het er nog mee eens.

Als ik ooit een YouTube kanaal begin en ik ga haat verspreiden en geweld promoten.
En overduidelijk valse informatie rond spuwen en rebellie promoten dan zou ik blij zijn dat mensen mij tegen gaan houden. O.a. door een ban op YouTube.
pi_197505064
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef Ardava het volgende:

[..]

Je begeeft je op een hellend vlak, wie bepaalt wat nepnieuws is of niet?
Misschien wordt jouw mening over een jaar of vijf beschouwd als nepnieuws of niet gewenst, ben benieuwd of je dan nog steeds zo'n voorstander bent.

Zo lang er niet wordt opgeroepen tot geweld etc mag wat mij betreft iedereen een podium hebben, je hoeft er niet naar te kijken. Daarbij is het neveneffect ook dat alles wat niet mainstream is dan underground gaat wat de kans op radicalisatie alleen maar vergroot.

Ik verbaas me er echt over dat er veel mensen zijn die zulke Communistische maatregelen toejuichen.
Hij riep op tot geweld en rebellie.
Daarnaast wat nep nieuws is kan niet veranderen..... Wat is dat ook voor rare opmerking.

Het is nu 2021.
Als we over 5 jaar zeggen dat het dan 5 jaar geleden 2021 was dan is dat nog steeds een feit.
Dan is het niet eens 1900 geworden.
Feiten blijven feiten.

Die onzin van Lange Frans is gewoon aantoonbaar onjuist en zelfs gevaarlijk soms.
Wat hij deed was ook geen discussie meer. Het met elkaar praten over een onderwerp is heel wat anders dan wat hij deed.

Dat wappies gaan zeggen dat dit censuur is slaat dan ook helemaal nergens op.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:46:22 #85
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197505074
Ik vind het prima. Maar dan ook alle BLM en LGHBTI zooi eraf wat allemaal tegen de blanke heteroman is.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:46:32 #86
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197505075
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef Starhopper het volgende:
En terecht. Dit soort wappies moet je geen podium geven.
Communist gespot
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:47:14 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197505091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ohnee mensen die tegen de overheid in gaan! Dat moeten we niet willen met de vrijheid van meningsuiting. Onterecht als toeslagenfraudeur aangemerkt of je huis ingestort door de gaswinning? BEK HOUDEN LUISTEREN NAAR DE OVERHEID!!

De leugens van wappies zijn ook prima te onderzoeken, net zoals alle historische onwaarheden, foute wetenschappelijke claims en bagger in de bijbel.
Even een vraag waar komt je BEK HOUDEN LUISTEREN NAAR DE OVERHEID!! argument vandaan zeker nu de meesten dat juist niet doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:47:49 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197505110
BigTech die gaat bepalen wat goed voor ons is :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:48:58 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197505140
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef fathank het volgende:
BigTech die gaat bepalen wat goed voor ons is :')
Dat doen ze al met toestemming van hun gebruikers. Wat is het probleem? Het gros van de wereldbevolking wil dat zelf?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197505158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich met je eens. Maar daarnaast is het raar dat je vrijheid van meningsuiting ook kan misbruiken als een schild om leugens en onwaarheden te verspreiden met als gevolg dat 4g palen in de brand worden gestoken. Om maar wat geks te noemen.
Dat het misbruikt wordt is voor mij geen reden om vrije meningsuiting aan banden te leggen, en al helemaal niet als het politiek en/of ideologisch gedreven is wat de trend nu is.

Volgens KOZP zijn Nederlanders racisten, echter krijgen dergelijke clubs de volledige ruimte om die onzin te verspreiden met als gevolg een Akwasi op de Dam die roept dat hij zwarte Pieten in hun gaat trappen als hij er één tegenkomt. Dat kan blijkbaar prima, maar als Lange Frans iets flikt moet dat keihard worden aangepakt.

De trend is nu dat als je standpunt afwijkt van de huidige trend van globalisatie, klimaat of corona je blij mag zijn dat je linked-in account de volgende dag nog bestaat. Dat vind ik een enge ontwikkeling wat alleen maar tot ellende gaat leiden.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:50:11 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197505171
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat doen ze al met toestemming van hun gebruikers. Wat is het probleem?
Het probleem is dat de techniek mijlenver voorloopt op wet en regelgeving waardoor je een paar mondiale spelers hebt die machtiger zijn dan menig overheid. Dat is het probleem.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:51:03 #92
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197505193
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef Ardava het volgende:

[..]

Dat het misbruikt wordt is voor mij geen reden om vrije meningsuiting aan banden te leggen, en al helemaal niet als het politiek en/of ideologisch gedreven is wat de trend nu is.

Volgens KOZP zijn Nederlanders racisten, echter krijgen dergelijke clubs de volledige ruimte om die onzin te verspreiden met als gevolg een Akwasi op de Dam die roept dat hij zwarte Pieten in hun gaat trappen als hij er één tegenkomt. Dat kan blijkbaar prima, maar als Lange Frans iets flikt moet dat keihard worden aangepakt.

De trend is nu dat als je standpunt afwijkt van de huidige trend van globalisatie, klimaat of corona je blij mag zijn dat je linked-in account de volgende dag nog bestaat. Dat vind ik een enge ontwikkeling wat alleen maar tot ellende gaat leiden.
Ik kan je argument ook omdraaien rechts doet precies hetzelfde.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197505211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik kan je argument ook omdraaien rechts doet precies hetzelfde.
Maar zij pleiten niet om anderen te censureren.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:53:05 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197505245
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Het probleem is dat de techniek mijlenver voorloopt op wet en regelgeving waardoor je een paar mondiale spelers hebt die machtiger zijn dan menig overheid. Dat is het probleem.
Waarom gebruiken de meeste mensen dan toch bigtech? Er is duidelijk een grote markt voor waar heel veel mensen dankbaar gebruik van maken. Dat laatste is denk ik dan wellicht een probleem.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:53:55 #95
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197505266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:51 schreef Ardava het volgende:

[..]

Maar zij pleiten niet om anderen te censureren.
Nee kijk je naar de VS dan vinden ze doodmaken een betere optie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197505273
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef Ardava het volgende:

[..]

De trend is nu dat als je standpunt afwijkt van de huidige trend van globalisatie, klimaat of corona je blij mag zijn dat je linked-in account de volgende dag nog bestaat. Dat vind ik een enge ontwikkeling wat alleen maar tot ellende gaat leiden.
Complete onzin.
pi_197505293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee kijk je naar de VS dan vinden ze doodmaken een betere optie.
BLM kan er wat van idd.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 13:55:32 #98
319979 Fok-it
All is well
pi_197505296
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee kijk je naar de VS dan vinden ze doodmaken een betere optie.
Wat qua gradatie van gevaar gelijk staat aan een paar rotte appels die winkels plunderen tijdens BLM demonstraties
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197505301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Of je het nou mooi vindt of niet, een groot deel van onze moderne communicatie is in handen van een handjevol bedrijven
Dit is gewoon niet waar. Het is verwaarloosbaar in volume. Het probleem is dat communicatie over die kanalen te veel waarde wordt toegedicht. Dát moet veranderen.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 13:55:54 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_197505305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef Ardava het volgende:

[..]

BLM kan er wat van idd.
Ik wist het
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')