abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:41:38 #1
65846 Bocaj
COVID-19? Scare Them To Death!
pi_197502471
YouTube-kanaal Lange Frans na een dag verwijderd.
quote:
Lange Frans zijn nieuwe YouTube-kanaal is maandag na ongeveer een dag verwijderd. Dit meldt de rapper op Instagram.

quote:
Het is niet bekend waarom het kanaal is verwijderd. Eerder werd in oktober zijn vorige kanaal op het videoplatform eraf gehaald. Dit was volgens YouTube wegens ’herhaalde of ernstige schendingen van onze communityrichtlijnen’.

„Mijn hele YouTube account is verwijderd door YouTube. Ook al mijn eigen muziek op mijn kanaal. Ik vind dit echt heel jammer en ik ga nu huilen”, schreef Lange Frans destijds, die zich vervolgens richtte tot Arjen Lubach. „Arjen Lubach bedankt! En misschien dat jij met je goede contacten bij YouTube in ieder geval kan vragen of m’n muziek terug mag...”

Lubach besteedde in zijn programma Zondag met Lubach een item aan de ’fabeltjesfuik’ over het verspreiden van nepnieuws en complottheorieën. De presentator noemde Lange Frans in zijn show een ’complotdenker’ omdat die gelooft dat de elite en politici een satanistisch pedofielennetwerk onderhouden. In de show liet hij twee filmpjes van de rapper zien.
======================================
Als ze je eenmaal in de smiezen hebben dan kun je maar beter ophouden...
Ik weet niet of hij gewoon verder is gegaan met zijn podcast ed. of er alleen maar muziek op heeft gezet...
Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
pi_197502508
Mooizo. Nu Frans zelf nog verwijderen.
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
pi_197502574
De bedrijven uit Silicon Valley gaan te ver, dit riekt naar censuur!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
pi_197502588
En terecht. Dit soort wappies moet je geen podium geven.
Water towers can fly! :D
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:46:52 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197502589
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee dit mag gewoon allemaal volgens de wet. Hooguit dat de wetgever hierin kan ingrijpen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:47:21 #6
65846 Bocaj
pi_197502601
Gaat hij het ook nog eens bekend maken...
Had gewoon je mond gehouden zou ik zeggen... mensen vinden je toch wel!
Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:47:41 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197502609
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef Starhopper het volgende:
Op zich zou dat gewoon moeten kunnen natuurlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197502624
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom censuur? Als je een account aanmaakt ga je akkoord met de voorwaarden. Wil je dit niet, dan zoek je een ander platform of maak je een website
Water towers can fly! :D
pi_197502657
Ik ken ook iemand die alleen maar bezig is met dat deep state en pizzagate geleuter, dat soort mensen zijn zo vermoeiend. Paar dagen geleden zag ik hem nog iets posten op FB dat de paus gearresteerd was vanwege betrokkenheid bij een pedonetwerk, en als dan achteraf blijkt dat het allemaal een verzinsel was van een wappie bijt ie zich gewoon weer vast in iets anders. Valt totaal geen zinnig gesprek meer mee te voeren, achter elke boom schuilt wel iets 'wereldschokkends' in zijn beleving. Terwijl het een paar jaar geleden nog een hele doodnormale gast was, ik vraag me af wat er in zijn hoofd gebeurt is de laatste paar jaar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:50:19 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197502676
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waarom censuur? Als je een account aanmaakt ga je akkoord met de voorwaarden. Wil je dit niet, dan zoek je een ander platform of maak je een website
Precies. Blijft wel dat twitter en schijtboek met twee maten meten. Luitjes als Erdolf en dergelijke krijgen wel de ruimte. Maar dat is dus aan de wetgever.
pi_197502682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:49 schreef Hathor het volgende:
Ik ken ook iemand die alleen maar bezig is met dat deep state en pizzagate geleuter, dat soort mensen zijn zo vermoeiend. Paar dagen geleden zag ik hem nog iets posten op FB dat de paus gearresteerd was vanwege betrokkenheid bij een pedonetwerk, en als dan achteraf blijkt dat het allemaal een verzinsel was van een wappie bijt ie zich gewoon weer vast in iets anders. Valt totaal geen zinnig gesprek meer mee te voeren, achter elke boom schuilt wel iets 'wereldschokkends' in zijn beleving. Terwijl het een paar jaar geleden nog een hele doodnormale gast was, ik vraag me af wat er in zijn hoofd gebeurt is de laatste paar jaar.
W
T
F

Echt.... Kansloos volk :{ }:|
CHILD IN TIME MOET IN DE TOP2000 OMHOOG! STEMT ALLEN!
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:51:13 #12
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197502696
Haha
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
[i]Stroh in der Birne[/i].
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:51:49 #13
65846 Bocaj
pi_197502711
quote:
Terwijl het een paar jaar geleden nog een hele doodnormale gast was, ik vraag me af wat er in zijn hoofd gebeurt is de laatste paar jaar.
Is altijd moeilijk te doorgronden...
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:52:42 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197502727
quote:
Covid schijnt ook de hersens te beschadigen? Grapje. Maar inderdaad die mensen zijn net zo erg als een salafist aan het worden.
pi_197502799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

Covid schijnt ook de hersens te beschadigen? Grapje. Maar inderdaad die mensen zijn net zo erg als een salafist aan het worden.
Hij zit nu ook weer helemaal in de startblokken omdat hij ervan overtuigd is dat tijdens de inauguratie alles naar buiten komt en Obama, Clinton en Biden allemaal in Guantanamo Bay zullen eindigen. Loopt constant iets te roepen over een storm die eraan komt, die niet te stoppen is, en die de hele wereldorde omver zal gooien.

8)7 8)7 8)7 8)7
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197502820
En terecht.

Censuur? Iedereen moet een podium hebben?
Ja natuurlijk moet dat. Maar op den duur gaat het te ver.
Bedreigingen, overduidelijk valse informatie verstrekken, mensen aanmoedigen tegen regels in te gaan.
Influencers kunnen helaas een grote invloed hebben op wappies, die over het algemeen geen eigen denkvermogen hebben.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:58:51 #17
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197502848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:57 schreef bianconeri het volgende:
En terecht.

Bedreigingen, overduidelijk valse informatie verstrekken, mensen aanmoedigen tegen regels in te gaan.
Influencers kunnen helaas een grote invloed hebben op wappies, die over het algemeen geen eigen denkvermogen hebben.
:')
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:01:19 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197502902
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij zit nu ook weer helemaal in de startblokken omdat hij ervan overtuigd is dat tijdens de inauguratie alles naar buiten komt en Obama, Clinton en Biden allemaal in Guantanamo Bay zullen eindigen. Loopt constant iets te roepen over een storm die eraan komt, die niet te stoppen is, en die de hele wereldorde omver zal gooien.

8)7 8)7 8)7 8)7
Op zich mag je dat denken.
pi_197502921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich mag je dat denken.
Ja natuurlijk mag ie dat denken, ik heb alleen sterk het vermoeden dat hij ooit in een trip is blijven hangen.
  Forum Admin dinsdag 19 januari 2021 @ 12:02:37 #20
232445 crew  Specularium
pi_197502926
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef Starhopper het volgende:
We geven jou toch ook een podium hier?
pi_197502948
*O*
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:05:00 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197502974
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:58 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Wat diplomatieker zou zijn om te zeggen dat er via bepaalde platforms leugens worden verspreid. En door wellicht slecht onderwijs mensen daar dus intrappen?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:05:47 #23
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197502983
Wat de reden ook mag zijn voor die eerste ban, opnieuw een account aanmaken is sowieso een instant ban. Staat heel duidelijk in de regels va youtube en volgens mij doet elke website dit. FOK! ook met kloons.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197503021
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat de reden ook mag zijn voor die eerste ban, opnieuw een account aanmaken is sowieso een instant ban. Staat heel duidelijk in de regels va youtube en volgens mij doet elke website dit. FOK! ook met kloons.
Dit forum zit anders bomvol met kloons.
pi_197503042
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:58 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Goeie onderbouwing ^O^
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:13:31 #26
308523 the-eye
Practical Tactical
pi_197503164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:57 schreef bianconeri het volgende:
En terecht.

We staan ondertussen wel toe dat kleine kinderen bestookt worden met doctrines over God of Allah. Niet doordat ze dat zelf opzoeken maar omdat ze dat als verplichte kost wordt opgedrongen
Het is overigens hetzelfde Youtube dat video's met zulke content onaangetast laat
pi_197503213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:13 schreef the-eye het volgende:

[..]

We staan ondertussen wel toe dat kleine kinderen bestookt worden met doctrines over God of Allah. Niet doordat ze dat zelf opzoeken maar omdat ze dat als verplichte kost wordt opgedrongen
Godsdienst vergelijken met complottheorieën .Lekker bezig knul
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
pi_197503223
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
_O- _O- _O-
pi_197503258
Vr
quote:

[..]

Het is overigens hetzelfde Youtube dat video's met zulke content onaangetast laat
:') gewoon terechte ban, doei Lange Wappie
pi_197503278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom we godsdiensten meer rechten zouden moeten geven, dan andere wappies.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van wat Amerikaanse bedrijven die beslissen wat wel en niet de waarheid is.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:18:40 #31
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197503313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit forum zit anders bomvol met kloons.
Niet perse van mensen die een ban hebben. Meer gewoon kloons om het trollen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197503348
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom we godsdiensten meer rechten zouden moeten geven, dan andere wappies.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van wat Amerikaanse bedrijven die beslissen wat wel en niet de waarheid is.
Nee jij hebt liever dat Willem Engel dat voor je doet waarschijnlijk
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:20:42 #33
308523 the-eye
Practical Tactical
pi_197503358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het zijn allebei verzinsels waarbij het niet moeilijk zal zijn aan te tonen dat de schade van jarenlange indoctrinatie tijdens de opvoeding groter is dan wat video's op internet waar je actief naar opzoek moet.
pi_197503386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:20 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het zijn allebei verzinsels waarbij het niet moeilijk zal zijn aan te tonen dat de schade van jarenlange indoctrinatie tijdens de opvoeding groter is dan wat video's op internet waar je actief naar opzoek moet.
Het verschil is alleen dat een grote groep religieuzen (ja, echt waar) hun geloof gewoon genuanceerd belijdt. Een complotwappie is verre van genuanceerd.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:23:56 #35
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197503424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Goeie onderbouwing ^O^
Als je nog steeds JG bent dan dekt het de lading wel hoor.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197503436
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Behalve dat platformen als youtube zo groot zijn geworden dat ze een maatschappelijk belang dienen, dan mag je niet zomaar meer bannen.

Weet youtube zelf ook wel, maar tenzij je heel rijk bent en jaren de tijd hebt, win je dat niet.
American justice system, only for the rich.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:25:09 #37
308523 the-eye
Practical Tactical
pi_197503452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat een grote groep religieuzen (ja, echt waar) hun geloof gewoon genuanceerd belijdt. Een complotwappie is verre van genuanceerd.
Ga je nu beweren dat gelovigen een genuanceerde mening vormen door hun doctrines? :')
(Er zijn goddamned zelfs abortusklinieken beschoten door dat soort lui)
pi_197503483
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:25 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ga je nu beweren dat gelovigen een genuanceerde mening vormen door hun doctrines? :')
De meeste gelovigen hoor jij niet eens hoor? Die praktiseren het gewoon in stilte binnenshuis dus hoe jij daar over kan oordelen is mij een raadsel
pi_197503500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:25 schreef the-eye het volgende:

[..]

Er zijn goddamned zelfs abortusklinieken beschoten door dat soort lui
Oh ja, alleen de extremen belichten en neerzetten als norm. Oke man. Je bent jezelf goed neer aan het zetten hier
pi_197503501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

quote:

[..]

We staan ondertussen wel toe dat kleine kinderen bestookt worden met doctrines over God of Allah.
Lange Frans en andere van dat soort wappies vertellen gewoon overduidelijke leugens die echt helemaal nergens op slaan en gewoon feitelijk onjuist zijn. Ook nog eens tegen de overheid in gaan.
Christelijke religie in elk geval is gewoon prima te onderzoeken en archeologisch en wetenschappelijk te ondersteunen. Heel andere discussie maar goed.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:27:59 #41
308523 the-eye
Practical Tactical
pi_197503516
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

De meeste gelovigen hoor jij niet eens hoor? Die praktiseren het gewoon in stilte binnenshuis dus hoe jij daar over kan oordelen is mij een raadsel
Tja.... de compotwappies kijken hun videao's ook binnenshuis en buiten een demonstratie valt er verder geen overlast over te melden
Voorlopig gaan complotwappies niet zonder mondkapje in een binnenruimte zitten zingen
pi_197503536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef the-eye het volgende:

[..]

Tja.... de compotwappies kijken hun videao's ook binnenshuis en buiten een demonstratie valt er verder geen overlast over te melden
:')______

Link eens wat genuanceerde gelovigen dan die de hele dag op twitter en op FOK! lopen te raaskallen?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:30:54 #43
308523 the-eye
Practical Tactical
pi_197503570
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:')______

Link eens wat genuanceerde gelovigen dan die de hele dag op twitter en op FOK! lopen te raaskallen?
Dat raaskallen heeft niemand last van. Zonder mondkapjes in een binnenruimte zitten zingen zorgt voor besmettingen.
pi_197503583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef the-eye het volgende:

[..]

Voorlopig gaan complotwappies niet zonder mondkapje in een binnenruimte zitten zingen
Nee, die belagen zonder mondkapje de ME

Je loopt gewoon dom te lullen

En ga eens in op mijn andere post? Waarom gebruik je extremen als norm?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:32:37 #45
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_197503596
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee jij hebt liever dat Willem Engel dat voor je doet waarschijnlijk
Of (maar dit is een heel gekke gedachte) zelf beslissen op grond van alle beschikbare informatie.
It was a bright cold day in April, and the clocks were striking thirteen.
pi_197503649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Of (maar dit is een heel gekke gedachte) zelf beslissen op grond van alle beschikbare informatie.
De massale opkomst van nepnieuws en de hoeveelheid mensen die zich daar achter schaart is een zorgwekkende ontwikkeling en dat moet tot op zekere hoogte gewoon ingeperkt worden.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:36:02 #47
308523 the-eye
Practical Tactical
pi_197503663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Van al die mensen die complot videoś kijken is er een zeer klein gedeelte wat de ME bestookt. Voor gelovigen moeten we, volgens jou, onderscheid maken tussen genuanceerde gelovigen en hardcore believers maar bij complotdenkers veeg je de hele mikmak op één hoop en is degene die een video van bijvoorbeeld LF kijkt even fout als degene die de ME aanvalt.
Is die selectieve verontwaardiging soms iets wat je bijgebracht is in je christelijke opvoeding?
(en probeer het een beetje fatsoenlijk te houden. Ik heb niet met je geknikkerd hoor)
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:37:02 #48
80382 manny
30 is best veel
pi_197503681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zoals je nu zelf doet bedoel je?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197503683
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:36 schreef the-eye het volgende:

[..]

Van al die mensen die complot videoś kijken is er een zeer klein gedeelte wat de ME bestookt. Voor gelovigen moeten we, volgens jou, onderscheid maken tussen genuanceerde gelovigen en hardcore believers maar bij complotdenkers veeg je de hele mikmak op één hoop en is degene die een video van bijvoorbeeld LF kijkt even fout als degene die de ME aanvalt.
Is die selectieve verontwaardiging soms iets wat je bijgebracht is in je christelijke opvoeding?
Ik ben agnost dus geen idee waar je het over hebt.
pi_197503708
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:37 schreef manny het volgende:

[..]

Zoals je nu zelf doet bedoel je?
Waarom? Iemand die een filmpje van LF kijkt en oprecht gelooft in een elite die zich bezig houdt met satanistische rituelen is toch alle nuance kwijt? Ze verleggen zich niet tot geweld, nou gelukkig maar, maar genuanceerd hoef je ze niet te noemen
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')