Mwah, met een CVT kun je wel altijd even snel optrekken als je gewoon vol gas geeft. De meeste mensen hebben een handbak die misschien wel 9 sec naar de 100 is, maar door hun belachelijk slechte schakelgedrag (en het feit dat je meestal niet redlined) komen ze alsnog uit op 15 sec naar de 100 ofzo. Dus ik denk niet dat je je echt heel traag voelt.quote:
En als je door het accupakket in een hogere schaal wegenbelasting valt gaat dat er ook weer afquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Scheelt je ¤43,25 per maand bij 25.000km per jaar.
Bij 15.000km per jaar scheelt het zelfs maar ¤25,95 per maand.
De vraag is dan: kan het uit om daarvoor een andere auto te kopen?
Dat moet je uiteraard ook meerekenen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:37 schreef H_T het volgende:
[..]
En als je door het accupakket in een hogere schaal wegenbelasting valt gaat dat er ook weer af
Dat, plus regelmatig heel hard optrekken zorgt in praktisch elke auto (hoe zuinig ook) voor een significant hoger verbruik. Waarmee je dan je eerdere eis van zuinigheid sws teniet zal doen...quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is snel zat voor het gewone gebruik.
Wat was er mis met een Prius 2 dan vraag ik me af ?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:08 schreef vosss het volgende:
Ok dat was destijds dus een Prius 2 geworden. Dat reed voor geen meter, maar was ff niet anders destijds.
Komende week komt er een keurig nette Lexus IS 300h voor in de plaats. 🤗
In principe niks. Behalve dat een Prius gewoon een flutauto is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:03 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Wat was er mis met een Prius 2 dan vraag ik me af ?
Want ?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:10 schreef vosss het volgende:
[..]
In principe niks. Behalve dat een Prius gewoon een flutauto is.
Graag motivatie...quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:10 schreef vosss het volgende:
[..]
In principe niks. Behalve dat een Prius gewoon een flutauto is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |