SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
echt niet mijn ding, maar je kan er wel heerlijk dun mee schrijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een lekker geluidje.
Vroeger was het wel een statussymbool.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef Karzai het volgende:
Zou niet meer dan twee tientjes uitgeven voor een pen, het is geen rocketscience
ligt er maar net aan waar hier is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom is er geen starbucks hier
die rotsen kunnen we mooi tussen ons in leggen in het grote king size bedquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was het wel een statussymbool.
Oranje pen dan maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Tering, die niet lelijke kaweco's zijn wel duur om 'eens te proberen'
Had vroeger op het werk altijd deze, schrijven echt fijn vind ik, net een stapje hoger dan een normale wegwerppen maar het is ook niet gelijk janken als je er eentje kwijt raakt https://www.penstore.nl/nl-nl/pilot-g2-7quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Tering, die kaweco's zijn wel duur om 'eens te proberen'
ja je hebt pennen van 1500e ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef Karzai het volgende:
Zou niet meer dan twee tientjes uitgeven voor een pen, het is geen rocketscience
zie hier wel huizen en eet tentjes geen goede starbucksquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waar hier is.
Ik vind dit niet echt perse erotisch en warm.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die rotsen kunnen we mooi tussen ons in leggen in het grote king size bed
Die zijn prima ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op het werk altijd deze, schrijven echt fijn vind ik, net een stapje hoger dan een normale wegwerppen maar het is ook niet gelijk janken als je er eentje kwijt raakt https://www.penstore.nl/nl-nl/pilot-g2-7
Die vrat ik altijd binnen twee dagen opquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op het werk altijd deze, schrijven echt fijn vind ik, net een stapje hoger dan een normale wegwerppen maar het is ook niet gelijk janken als je er eentje kwijt raakt https://www.penstore.nl/nl-nl/pilot-g2-7
Die eet tentjes hebben misschien ook wel koffie voor je.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zie hier wel huizen en eet tentjes geen goede starbucks
Ligt aan je fantasie . de rots beklimmen om echt bij je te komenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt perse erotisch en warm.
Doet me denken aan mn vulpotloden. Daar kan ik ook wel aardig me overweg. Pentel Graphgear ofzo. Vanavond eens kijken of die lui ook pennen hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn baas vind het wel leuk om een dure pen tevoorschijn te toveren; ik heb daar dan weer niet zoveel mee. Besteed het liever aan andere dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was het wel een statussymbool.
Kijk!!! Deze vrouw weet dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt aan je fantasie . de rots beklimmen om echt bij je te komen
Zou toch eerder een appel pakken denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrat ik altijd binnen twee dagen op
verwent kut kind wil strabucks koffie maar die haalt US wel voor mijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die eet tentjes hebben misschien ook wel koffie voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |