Liever dat huurbazen gewoon niets anders doen dan huur vragen danku.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
Ga je verder nog wat doen met je capaciteiten ipv huur vragen?
Zit zonder medicijn, sla nu je slag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:18 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Zal ik je anders meteen ff mn thuisadres DM'en?
Beidequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar wacht is dat dan omdat ik vrouw ben of omdat jij vrouw bent
Uiteraard, mezelf steeds verder verrijken over de rug van de onderklasse.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
Ga je verder nog wat doen met je capaciteiten ipv huur vragen?
En nee dank je. Ik zoek gewoon een huurwoning man wtf.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:18 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Zal ik je anders meteen ff mn thuisadres DM'en?
Wel halal?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:19 schreef Azula het volgende:
[..]
Liever dat huurbazen gewoon niets anders doen dan huur vragen danku.
Breng hem nou niet op rare ideeën. Tenzij hij ieder jaar stukken vlees langs komt brengen zoals m’n vorige huurbaas
Dit is wel de beste strategie natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Uiteraard, mezelf steeds verder verrijken over de rug van de onderklasse.
Gelijk heb je man, moeten ze maar zelf iets kopenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ok Markquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
En als je aan mij verhuurt heb je mijn adres och ook cono wat zit je nou moeilijk te doen zeg.
Waarom zou het halal moeten zijn. Lasist.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel halal?
Dacht dat kwarkie een slimme jongen was en niet zou verdwalen als huurbaas.
Dat is geen full time functie he, doe je ernaastquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel halal?
Dacht dat kwarkie een slimme jongen was en niet zou verdwalen als huurbaas.
Myrrquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij eigenlijk
Vlees van dieren die langzaam en pijnlijk doodbloeden is wel het lekkerst natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Waarom zou het halal moeten zijn. Lasist.
Op dit moment een passionele relatie?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Waarom zou het halal moeten zijn. Lasist.
Prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dat is geen full time functie he, doe je ernaast
Die vorige van me zit in het vlees idd. Huizen kopen was van hmmmm wat zal ik ff doen met m’n wisselgeldquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Dat is geen full time functie he, doe je ernaast
Ik wil vooral dat het goed met haar gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Willen jullie Myrr of minder Azula?
Mooie woorden makkerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat het goed met haar gaat.
Sms Creepy Uit naar 09Dannyquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Op dit moment een passionele relatie?
Daarom zijn wij het ubergeslacht lieve schat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlees van dieren die langzaam en pijnlijk bloeden is wel het lekkerst natuurlijk
Ik kan je wel een tikkie sturen als je wilquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat het goed met haar gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |