crewbash, reported.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:31 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Doe me dan ff bij de admins melden kutwijf
mogen banaanvragen nu want dan vraag ik er bij deze aan voor @Catkiller @Starhopper @Kluun19nogwat @InstortendeSterquote:
Ik vind banaanvragen te moeilijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mogen banaanvragen nu want dan vraag ik er bij deze aan voor @:Catkiller @:Starhopper @:Kluun19nogwat @:InstortendeSter
Wie de fuck is die starhopper nu weerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mogen banaanvragen nu want dan vraag ik er bij deze aan voor @:Catkiller @:Starhopper @:Kluun19nogwat @:InstortendeSter
wat ben jij een domme kutuser zegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind banaanvragen te moeilijkIk weet zelfs niet waarom bananen krom zijn
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind banaanvragen te moeilijkIk weet zelfs niet waarom bananen krom zijn
nikonlover de megoolquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:42 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Wie de fuck is die starhopper nu weer
??????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat ben jij een domme kutuser zeg
TR gemacht ivm bedreigingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:45 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oh, die mag ook wel met z'n kaken op de stoeprand ja.
die haalt niet het nodige IQ om Frassology te mogen toetredenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net zoals
Persoon X mag dood
verschilt van
Persoon X moet dood
Maar dat zal wel te moeilijk zijn voor je @:Starhopper
Nou jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:45 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oh, die mag ook wel met z'n kaken op de stoeprand ja.
nikonlover heeft maar 1Qquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die haalt niet het nodige IQ om Frassology te mogen toetreden
Haha huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
nikonlover heeft maar 1Q
haha omdat hij dom is snap je
Sowieso een veto van mij als dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die haalt niet het nodige IQ om Frassology te mogen toetreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |