Vraag of hij weleens tegen de reling feunt dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:59 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Is dit de echte Niels0 of wordt er met mijn hart gespeeld.
Goed gedaan, heel subtielquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:14 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Leun jij wel eens tegen relingen?
de eckte ecktequote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:59 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Is dit de echte Niels0 of wordt er met mijn hart gespeeld.
Vandaag nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:14 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Leun jij wel eens tegen relingen?
Ik ben blij voor jequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Subtiliteit is altijd al mijn sterkste punt geweest.
Fugue is braafquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:52 schreef Fugue het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe
Met de nadruk op af en toequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:52 schreef Fugue het volgende:
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe
Ben je dronkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Met de nadruk op af en toe
Maargoed, snap het wel.
Oh grapje ik kan niet begrijpend lezen in deze.
Nee m’n medicatie (add) is uitgewerkt dus ben even een waterval. Geef me een moment om te acclimatiseren.quote:
Fijn je te zien meid.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee m’n medicatie (add) is uitgewerkt dus ben even een waterval. Geef me een moment om te acclimatiseren.
Dacht je dat datismijnmening een vrouw is?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je ooit verregaande gevoelens voor een vrouw gehad?
Dat ligt aan wie je bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was het maar zo dan is ze wel leuk
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht je dat datismijnmening een vrouw is?
Is ook wel goed voor je huid etcquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn lichaam is al naar de klote, liever niet verergeren.
Nee ik heb al een schepselquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelukkig.
Zoek je nog een leuk schepsel als fugue?
Zo blij voor jou!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb al een schepsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |