Ik word agressief van knotjes bij mannenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij stiekem gewoon een knotje en een flanellen hemd
Word je snel agressief?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik word agressief van knotjes bij mannen
Licht eraan of ik stoned ben of nietquote:
Ben je vaak stoned?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Licht eraan of ik stoned ben of niet
Stuk minder dan eerst dus berg je maarquote:
Anders zou ze een kubus zijn. En dat is ze niet, nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze is maar 1m20 hoog, dus denk niet dat ze over de 100 kilo heen gaat.
Ook geen tonnetje?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders zou ze een kubus zijn. En dat is ze niet, nee.
Gek genoeg niet na alles wat die eetquote:
Ik ben niet bekend met haar huidige dieet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gek genoeg niet na alles wat die eet
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met haar huidige dieet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:
its the bradge here
[ afbeelding ]
Vriend. Kekke fiets heb je hoor.quote:
Nou he, dikke velgen dr op joh bohquote:
Dat is dan dom van je.quote:
Ja normaliter zou ik zeggen dat ik nog te dom om te poepen ben, maar dat ging me toch wel aardig af.quote:
Ka, maar dat kun je nu dus niet bewijzen..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:06 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ja normaliter zou ik zeggen dat ik nog te dom om te poepen ben, maar dat ging me toch wel aardig af.
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ka, maar dat kun je nu dus niet bewijzen..
eentje die heel saai blijkt te zijn maar toch is er hier een subforum met mensen die tot diep in de nacht livestreams kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef Vanillekwarktas het volgende:
What the shit, is d'r weer een Big Brother?
Oh net als de originele dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
eentje die heel saai blijkt te zijn
ik begreep dat er vroeger wel eens geneukt en gescholden werd maar dat mag nu niet meer van de huisvrouwenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:12 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Oh net als de originele dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |