Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
'T is nu 4.00 uur en Bi en Hiek zijn nog op en hebben een zwaar gespek. Beide dames hangen elk op een bank.
stream 1: Bi (kleermakerszit en spagettibandjestopje)
stream 2: Hiek (met kussen en pet, kleding reuze kuis)
Het gesprek:
nominaties...
B: publiek heeft laatste keuze
H: ben er niet zo mee bezig
B: ik kan soms moeilijk dingen accepteren
H: bla bla
B: ik heb soms zoiets van, come on he...
H: mompel
B: ja dat weet ik ook wel lieve schat
H: mompel (moeilijk, viel niet mee <Ferwdi?>
B: was niet zomaar wat, snap je? Geeft toch een bepaald gevoel
H: een warm gevoel...
H: behoefte...
B: eerste wie je vast pakt... me moeder
H: * draait shaggie idd is toch wat je...
B: je scheurt langzaam open van binnen
H: hmmm * steekt shaggie aan
B: zeker nu je weet dat het einde in zicht is
B: je moet maar nagaan... laatste week is...?
H: volgend weekend kerstboom neerzetten
B: zin in feest
H: we bellen <na BB> keep in touch
B: effe Bianca bellen
H: lijkt me leuk, niet meer dat eentonige
B: krasse uitspraak
H: jaaa... hoeft niet meer gewoon doorgaan
B: vindt wel weer een baantje
H: <over baantjes> eerst ?? toen verzekeringen, gestopt want vond ik te zielig, daarna naar uitzendbureau... parttime.. ben aanspreekpunt dat vind ik leuk, veel mensen aan de balie, erg leuk, ontzettende lol op m'n werk... beetje ouwehoeren
B: ja is leuk, had ik ook
B: van de 8 uren dat ik er ben werk ik ongeveer 3... nee valt ook wel mee
* PalinG wordt het zat, hij trekt de 'wijfenpraat slecht'
H: we bellen en geef Koos nog even een dikke van me... <waar is Koos?>
<de dames verlaten hun bank en gaan naar bed>
4:36
stream 1: lege bank 1
stream 2: lege bank 2
4:37
stream 1: lege keuken
stream 2: lege woonkamer
Geluid: bewegende camera(-'s) en ruis...
4:39
* PalinG geeft het op
4:40
oeps!
Hiek komt van badkamer door keuken en woonkamer op weg naar bedje
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 10-12-2000 04:40]
quote:Ik was vannacht ffies bezig met andere dingen. Maar heb wel de streams voor jullie laten meedraaien op de achtergrond.
Op 10 december 2000 04:16 schreef PalinG het volgende:
Geen idee wat ik (we) gemist heb(-ben)...
Rond 02.00 uur hebben de bewoners (behalve Robin, deze slaapt al) patat gebakken. Zelfgemaakte friet met mayo. Ze eten tot ze allemaal misselijk zijn. Eigenlijk best wel erg vies vinden ze. Verkeerde aardappels en de mayo nog smeriger dan normaal. Toch nemen ze allemaal nog een 2e portie. Er wordt ook veel thee gezet. Hieke zegt in de camera tegen Ferdi dat dit feestmaal ze wel 3 muntjes heeft gekost. De overgebleven friet wordt met appelmoes in de DBK gezet. Voor de cameramensen. Koos doet de afwas.
Dan is het tijd om te kaarten. Ze gaan klaverjassen. Dees zit ook aan tafel, en Hieke zegt dat ze wel mag blijven zitten. Schuiven de kaarters vandaag een plaatsje op. Vervolgens wordt Dees zo'n beetje genegeerd, alsof ze een meubelstuk is.
Hier heb ik wel weer een stukkie gemist, iig het kaarten
Rond 03.30 uur Dees is naar bed, hoe laat zou ik niet weten. Koos en Georgie zitten nog wat in de woonkamer. Gesprekken over koetjes en kalfjes. Dan gaan de heren naar bed en Hieke en Bi blijven achter.
Vlak voor het verslag van PalinG, ging het gesprek over Robin. De dames denken dat hij gaat winnen. Naar aanleiding van een opmerking van Hieke begint Bianca haar hart te luchten.
Hieke zegt dat ze wel snapt dat het publiek Robin leuk vindt. Hij doet bv die stemmetjes en wat is er nou leuk aan Hieke...
Bi vindt dat Hieke zich niet naar beneden moet halen. Ze is een leuke meid, ziet er goed uit... Bi vindt Robin helemaal niet zo leuk en die stemmetjes nog minder. Wat is er nou leuk aan iemand die zijn gevoelens laat zien dmv stemmetjes. Dan heeft Bi liever Koos als winnaar. Die laat zijn gevoelens tenminste zien. Ze vertelt ook dat ze Bart vorig jaar om die reden nix vond, maar Ruud als winnaar had gewild.
Hieke reageert wat minder enthousiast dan Bi kennelijk had gehoopt. Bianca krabbelt daarop terug en zwakt haar woorden wat af. Zegt dat ze het niet zo bedoelt, dat de opmerking net van Hieke het opwekte. Natuurlijk is Hieke leuk, ze moet zich niet naar beneden halen. Dat vindt althans Bianca.
Hieke zelf klinkt wat ongeduldig. Zegt dat ze dat niet zo bedoelde. Heeft geloof ik niet zo'n zin in een peptalk van Bianca over hoe mooi Hieke is. Ze denkt dat Robin voor de kijkers interessanter is dan haar persoontje. Dat is niet erg, het maakt haar niet minder oid, maar Robin maakt meer kans om te winnen.
Bi geeft de moed op en begint over iets anders. Dat haar ex Anne haar in verwarring bracht. Riep vanmiddag iets over wachten op Bianca. Vervolgens begint PalinG te verslaan, dus zie boven.
En als de dames zijn gaan slapen, komt Robin nog ffies uit bed. Maakt iets te eten in de keuken.
Ik was weer ff afwezig
Rond 05.00 uur Streams op lege woonkamer/keuken. Robin is dus weer gaan slapen. Het geluid staat op de snurkende Koos. We horen Bi en Hieke er iets over grappen, dan gaan ze slapen en wordt Koos ook stil.
Georgie is zijn bed daarna nog uitgeweest. Zal wel een bezoek aan het toilet hebben gebracht ofzo. Inmiddels laat stream 1 de slaapkamer van Hieke en co zien. Stream 2 geeft ons de woonkamer. Het is stil in huis.
11.53
Alle 4 de streams van MrZap op testbeeld.. wat is er te verbergen???
12.03
Streams zijn weer terug. Bi zit in haar eentje op de bank een boek te lezen, de rest slaapt nog. Zal dus wel een technische storing zijn geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 10-12-2000 12:04]
Veel Jiskefet (de lullo's) tussendoor. R pakt het boekje erbij en leest voor. <klasieke stukje over het boek over het veels te jonge meisje, bijzonder grof, maar geinig>
Beide streams de hele tijd op de keukentafel. R roept dat het kutweer is. <Tuin ziet er ook donker uit.>
Koos komt uit kamer keuken binnen. <zat zeker in stilte te lezen> Koffie (of thee?) is klaar.
<stilte voor de storm>
<nog steeds>
Georgie is niet te bekennen.
De dames gaan samen warm douchen. Bianca zingt er "When I need you" van Hammond & West bij.
Verder zien we hoe de tuin in een modderpoel verandert.
Kan me vergissen hoor. Igg staan H, B en D nu onder de douche. KAKEL KAKEL.
Stream 2 kaat een compleet verzopen tuin zien. Almere is donker.
* PalinG kijkt in Stad naar buiten en ziet licht en denkt glimlachend: Er gaat niet boven Gro...
H: ram bam thank you ma'am <D gaf handdoek>
B: gosjiemikke dat was lekker
<de dames kleden zich aan> Alleen Bi showt heel veel bloot en sjokt in haar ondergoed dapper in het rond. D en mn H zijn kuis en meteen geheel bedekt.
Hoewel, D showt nog ff dr string...
Sinds enige tijd wordt R op beide streams gevolgd in de badkamer. Hij neemt uitgebreid tijd om te douchen ed. Hij is nu klaar.
We volgen hem <tussen de nieuwe reclame's door> naar de keuken, de woonkamer en dan gelijk naar buiten.
R zet de omgevallen kerstboom rechtop.
R fluit een vrolijk deuntje en controleert bij de kipjes op eieren.
R zingt: "glory, glory, halleluja..."
R binnen: "cinqo eggos"
R in het kippenhok: "stront! kippenstront! gadverdikkes... chickenstront". R maakt het hok schoon.
R: nu jij
B: neeheeee
B twijfelt... maar kruipt na veel overtuiging van R in de ton
R rolt de ton, B schreeuwt het uit!
R ligt in een deuk, B ook.
R is erg verbaasd <terecht> als G (die op de bank zit te lezen) zegt dat de rest (H en K) naar bed zijn.
BB verzoekt bewoners nieuwe batterijen te halen <R raadde het al>. D en B gaan ook op de bank zitten met een boek.
Waar R blijft is niet duidelijk.
R buiten roepen. <het is Ferdi>
F is met Kim. Veel geroep, alles goed. G: geef Kim maar een zoen van me.
Huis plots weer wakker. Terug weer in huis. Iedereen weer op! B en H waren al naar bed, maar zijn er weer uit.
H: ik hoorde "een stelletje malloten" dat was Ferdi. <F was achter de schermen ofzo...>
Koos maakt een boterham kaas.
neuzel, mompel, hmmm, fluister, etc...
K en B zijn naar bed gegaan, H gaat nu ook weer.
Koos is back en meldt dat ie nog lang niet naar bed gaat. R en G sluiten zich daar bij aan.
K: was er pas om 2 uur uit ofzo... Om half negen naar bed gaan dat is... 40 jaar geleden.
D gaat naar bed.
Boys: truste
<sorry>
* PalinG heeft zin om de dozen door elkaar te schudden en peper in de kont te stoppen </sorry>
F. staat buiten nog te fluiten. <handig zo'n kenmerkend harde fluitwijze>
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 10-12-2000 20:38]
Kort samengevat, wat een slap zooitje daar.
Gaaaaaap!
* PalinG gooit de streams uit en gaat Sepultura draaien om wakker te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |