abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205059187
Ik stel voor dat Firefly in ieder geval eens fatsoenlijk begin posts te onderbouwen met feiten, prima als je een andere mening hebt, maar het vervelende is dat hij zijn meningen onderbouwd op een manier alsof het feiten zijn, terwijl het gewoon zijn mening is, nog vervelender is dat het gewoon ook niet correct is. Ik weet dat het dun gezaaid is qua moderatie maar wellicht dat we @TheFreshPrince desnoods aanstellen, geen idee of hij daar zin in heeft, zelfs @LXIV vind ik prima omdat het een prima user is die wellicht minder vertrouwen heeft in Crypto maar wel een fatsoenlijk mens is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Frontpage dinsdag 5 juli 2022 @ 22:20:58 #77
4530 crew  Crazy Harry
pi_205250204
Eerlijk gezegd zie ik weinig inhoudelijke antwoorden op de inhoudelijke vragen van Firefly. Steeds wordt er verwezen naar eerdere draadjes, maar in die draadjes wordt ook weer verwezen naar eerdere draadjes, enz. Nergens een inhoudelijk antwoord naar zijn vragen, terwijl ik er eigenlijk heel benieuwd naar ben.

Maar ik zie wel steeds getrol en persoonlijke aanvallen tegen hem.

Nu blijkt hij een ban te hebben maar een andere user mag gewoon doorgaan ondanks herhaaldelijk persoonlijke aanvallen naar Firefly.

Ik heb toch echt het idee dat er aan meningmodden gedaan wordt.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_205252200
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 22:20 schreef Crazy Harry het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik weinig inhoudelijke antwoorden op de inhoudelijke vragen van Firefly. Steeds wordt er verwezen naar eerdere draadjes, maar in die draadjes wordt ook weer verwezen naar eerdere draadjes, enz. Nergens een inhoudelijk antwoord naar zijn vragen, terwijl ik er eigenlijk heel benieuwd naar ben.

Maar ik zie wel steeds getrol en persoonlijke aanvallen tegen hem.

Nu blijkt hij een ban te hebben maar een andere user mag gewoon doorgaan ondanks herhaaldelijk persoonlijke aanvallen naar Firefly.

Ik heb toch echt het idee dat er aan meningmodden gedaan wordt.
Meen je dit serieus? Vanaf het moment dat hij is komen posten ontwijkt hij elk inhoudelijk argument met een onzin reactie waarmee hij de discussie een andere invalshoek probeert in te sturen waarbij hij misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben (waarin hij elke keer faalt). Als we ondertussen elk onderwerp al breed gediscussieerd hebben en hij elke keer met diezelfde onzin komt is het wel eens klaar.

Daarnaast heeft de beste user een jarenlange historie van trollen op dit forum. Zijn reacties hier kunnen dan niet meer gezien worden als onwetendheid of onkunde, maar als trollen. Elke discussie vliegt de bocht uit. Nooit komt hij met inhoudelijk argumenten, maar legt altijd een irrelevante wedervraag neer en blijft maar in herhaling vallen. Ja dan ben ik wel eens klaar met inhoudelijke reacties typen. En nog steeds laat ik mij te vaak verleiden om evengoed er op in te gaan met een inhoudelijke reactie.
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage woensdag 6 juli 2022 @ 11:10:17 #79
4530 crew  Crazy Harry
pi_205253213
Zeker meen ik dit serieus. Ik zie enkel antwoorden die de vragen ontwijken.

Wat Firefly doet of jaren gedaan heeft op andere plekken boeit me eerlijk gezegd niet. Ik zie hem in BTC inhoudelijke vragen stellen, die ongetwijfeld steken bij degene die heilig overtuigd zijn van BTC. Maar dat is naar mijn mening juist alleen maar goed op een forum.

Vervolgens wordt hij enkel aangevallen, maar fatsoenlijk vragen beantwoorden wordt er niet gedaan. Sterker nog, blijkbaar wordt er vooral gevraagd aan moderators om de topics 'schoon te vegen', zodat die lastige vragen maar niet beantwoord hoeven te worden.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_205255166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Crazy Harry het volgende:
Zeker meen ik dit serieus. Ik zie enkel antwoorden die de vragen ontwijken.

Wat Firefly doet of jaren gedaan heeft op andere plekken boeit me eerlijk gezegd niet. Ik zie hem in BTC inhoudelijke vragen stellen, die ongetwijfeld steken bij degene die heilig overtuigd zijn van BTC. Maar dat is naar mijn mening juist alleen maar goed op een forum.

Vervolgens wordt hij enkel aangevallen, maar fatsoenlijk vragen beantwoorden wordt er niet gedaan. Sterker nog, blijkbaar wordt er vooral gevraagd aan moderators om de topics 'schoon te vegen', zodat die lastige vragen maar niet beantwoord hoeven te worden.
Dan zou ik nog maar even teruglezen, want elke vraag die hij stelt is al minimaal 5x eerder door hem gesteld en daar is elke keer ruim voldoende antwoord op gegeven. Als je dan je kop in je reet blijft steken is het wel eens klaar ja. Helemaal als je blijft counteren met onzin.

Elke inhoudelijk reactie die ik of anderen geven komt geen vervolg op omdat het antwoord hem niet aanstaat. Vervolgens wordt er een andere vraag gesteld om te kijken of hij vanuit die invalshoek weer wat mensen kan triggeren. Dat gaat nu al vanaf het begin dat hij is komen posten zo.

Zijn vragen steken verder ook niet, want ik sta open voor een gezonde discussie. Maar kom dan wel met valide kritiek en val niet in herhaling nadat herhaaldelijk is weerlegd.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 juli 2022 @ 13:34:41 #81
4530 crew  Crazy Harry
pi_205275864
Als de inhoudelijke antwoorden er al zijn, dan zijn ze lastig terug te vinden.

Wat wel terug te vinden is, is dat als je terugleest in dit topic, het niet voor het eerst is dat dit probleem zich voordoet maar dan met andere users...
pi_206306383
@D. Mag de volgende video in de OP van de SC aan het einde van het stukje over PoW vs. PoS?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')