Meen je dit serieus? Vanaf het moment dat hij is komen posten ontwijkt hij elk inhoudelijk argument met een onzin reactie waarmee hij de discussie een andere invalshoek probeert in te sturen waarbij hij misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben (waarin hij elke keer faalt). Als we ondertussen elk onderwerp al breed gediscussieerd hebben en hij elke keer met diezelfde onzin komt is het wel eens klaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:20 schreef Crazy Harry het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik weinig inhoudelijke antwoorden op de inhoudelijke vragen van Firefly. Steeds wordt er verwezen naar eerdere draadjes, maar in die draadjes wordt ook weer verwezen naar eerdere draadjes, enz. Nergens een inhoudelijk antwoord naar zijn vragen, terwijl ik er eigenlijk heel benieuwd naar ben.
Maar ik zie wel steeds getrol en persoonlijke aanvallen tegen hem.
Nu blijkt hij een ban te hebben maar een andere user mag gewoon doorgaan ondanks herhaaldelijk persoonlijke aanvallen naar Firefly.
Ik heb toch echt het idee dat er aan meningmodden gedaan wordt.
Dan zou ik nog maar even teruglezen, want elke vraag die hij stelt is al minimaal 5x eerder door hem gesteld en daar is elke keer ruim voldoende antwoord op gegeven. Als je dan je kop in je reet blijft steken is het wel eens klaar ja. Helemaal als je blijft counteren met onzin.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Crazy Harry het volgende:
Zeker meen ik dit serieus. Ik zie enkel antwoorden die de vragen ontwijken.
Wat Firefly doet of jaren gedaan heeft op andere plekken boeit me eerlijk gezegd niet. Ik zie hem in BTC inhoudelijke vragen stellen, die ongetwijfeld steken bij degene die heilig overtuigd zijn van BTC. Maar dat is naar mijn mening juist alleen maar goed op een forum.
Vervolgens wordt hij enkel aangevallen, maar fatsoenlijk vragen beantwoorden wordt er niet gedaan. Sterker nog, blijkbaar wordt er vooral gevraagd aan moderators om de topics 'schoon te vegen', zodat die lastige vragen maar niet beantwoord hoeven te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |