abonnement Unibet Coolblue
pi_197504868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

onzinnige vraag
ik krijg t idee dat jij je aan elke regel houdt, ook al zijn ze immoreel.
pi_197504899
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:35 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik krijg t idee dat jij je aan elke regel houdt, ook al zijn ze immoreel.
doe maar geen aannames
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197504988
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hebt de beelden niet gezien van de demonstranten die stenen uitgraven? De regens van stenen?
De mensen die de politie voor van alles en nog wat uitmaken? Die juichen als de politie aangevallen wordt?
Ik dacht dat demonstreren een goed recht was. Het feit dat dit steeds minder vaak toegelaten worden (afhankelijk van wat voor demo het is.. blm bv mag wel gewoon) zou je toch je vraagtekens bij moeten zetten. Het feit dat er romeo's ingezet worden (een jaar geleden had ik daar nog nooit van gehoord) om onrust te zaaien, zou je ook vraagtekens bij moeten zetten. Is het ver gezocht om te denken dat ze mensen omkopen om onrust te zaaien? Ik keur geen enkel geweld goed, maar het is tegenwoordig naief om te denken dat men niet bewust onrust stoken terwijl er tegenwoordig gewoon beeld materiaal van is.
pi_197505027
quote:
Ik vind dat je als politieagent gewoon je collega aan moet houden en met videomateriaal een strafzaak moet openen met dit soort ongein.

Waar slaat dit nou op joh?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik dacht dat demonstreren een goed recht was. Het feit dat dit steeds minder vaak toegelaten worden (afhankelijk van wat voor demo het is.. blm bv mag wel gewoon) zou je toch je vraagtekens bij moeten zetten. Het feit dat er romeo's ingezet worden (een jaar geleden had ik daar nog nooit van gehoord) om onrust te zaaien, zou je ook vraagtekens bij moeten zetten. Is het ver gezocht om te denken dat ze mensen omkopen om onrust te zaaien? Ik keur geen enkel geweld goed, maar het is tegenwoordig naief om te denken dat men niet bewust onrust stoken terwijl er tegenwoordig gewoon beeld materiaal van is.
Demonstreren is ook een recht. Tenzij een demonstratie verboden wordt, of je gaat demonstreren op een plek waar het niet mag.
Ik heb nog geen beelden gezien waar de Romeo’s starten met onrust stoken. Tis een leuk verhaaltje om alles goed te praten dat wel.
Je weet toch wanneer ze ingezet worden?
pi_197505083
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hebt de beelden niet gezien van de demonstranten die stenen uitgraven? De regens van stenen?
De mensen die de politie voor van alles en nog wat uitmaken? Die juichen als de politie aangevallen wordt?
Als jij met stenen gooit naar de politie, en ik loop wat stom dwars door de linie van de politie heen, geweldloos, dan verdien ik het inderdaad om hardhandig behandeld te worden :?

Hooligan weet gewoon niet zo goed dat als hij in zijn functie als ME'er deëscalerend moet optreden ipv met geweld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik dacht dat demonstreren een goed recht was. Het feit dat dit steeds minder vaak toegelaten worden (afhankelijk van wat voor demo het is.. blm bv mag wel gewoon) zou je toch je vraagtekens bij moeten zetten.
Inderdaad vraagtekens als:

• Waarom kunnen BLM demonstranten zich wel aan de regels houden?

quote:
Het feit dat er romeo's ingezet worden (een jaar geleden had ik daar nog nooit van gehoord) om onrust te zaaien,
zou je ook vraagtekens bij moeten zetten
Ja zoals, Waar haal je die onzin vandaan dat ze onrust zaaien, waren zij het die de bakstenen uit de straat trokken en ermee gooiden? Nope dat waren ze niet
"Romeo's" worden al jaren ingezet bij voetbalrellen
quote:
. Is het ver gezocht om te denken dat ze mensen omkopen om onrust te zaaien?
Ja dat is te ver gezocht
quote:
Ik keur geen enkel geweld goed, maar het is tegenwoordig naief om te denken dat men niet bewust onrust stoken terwijl er tegenwoordig gewoon beeld materiaal van is.
Ik heb nog geen enkel beeldmateriaal gezien waarmee bewezen wordt dat de politie onrust zaait.
Wel heel veel beeldmateriaal waarbij de politie meerdere keren sommeert om te vertrekken, duidelijk aangeeft wat er gaat gebeuren, en dat er vervolgens stenen uit de straat worden getrokken door de demonstranten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197505106
Wie gaat er nou door de linie lopen tijdens zo’n evenement...
pi_197505117
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik dacht dat demonstreren een goed recht was. Het feit dat dit steeds minder vaak toegelaten worden (afhankelijk van wat voor demo het is.. blm bv mag wel gewoon) zou je toch je vraagtekens bij moeten zetten. Het feit dat er romeo's ingezet worden (een jaar geleden had ik daar nog nooit van gehoord) om onrust te zaaien, zou je ook vraagtekens bij moeten zetten. Is het ver gezocht om te denken dat ze mensen omkopen om onrust te zaaien? Ik keur geen enkel geweld goed, maar het is tegenwoordig naief om te denken dat men niet bewust onrust stoken terwijl er tegenwoordig gewoon beeld materiaal van is.
Wat is de functie van die gasten? Niet gewoon om tussen de mensen raddraaiers er tussenuit te pikken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505133
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef mootie het volgende:
Wie gaat er nou door de linie lopen tijdens zo’n evenement...
Ja das vrij debiel, maar in dit geval een oudere vrouw die vrede op aarde verkondigd. Kruizigen lijkt mij in historisch perspectief de juiste oplossing.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef devlinmr het volgende:
• Waarom kunnen BLM demonstranten zich wel aan de regels houden?
:') :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505203
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') :')


350 man met toestemming op de daarvoor aangewezen plek.... zoek de verschillen met het museumplein

https://www.parool.nl/ams(...)rry-baudet~bdb2efc2/

inclusief politie die niet hoeft in te grijpen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197505217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

350 man met toestemming op de daarvoor aangewezen plek.... zoek de verschillen met het museumplein
Confirmation bias noemen we dit.

Nogal selectief bewijs gebruiken om je eigen overtuigingen kracht bij te zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505232
Ik zag deze niet lang geleden voorbij komen, maar lijkt me bij deze wel zo gepast:

pi_197505239
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Confirmation bias noemen we dit.
Heb je ook argumenten of bewijs van je eigen beweringen ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197505254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb je ook argumenten of bewijs van je eigen beweringen ?
Dat je selectief doet met een nette foto?

Overigens, als de betoging niet wordt schoongeveegd, is de kans op geweld naturlijk ook aanzienlijk lager.

Dat zijn voor mij zaken die toch echt meer dan overduidelijk zijn, uitleggen is vermoeiend. Zeker als iemand zijn kop toch niet uit het zand wilt trekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat je selectief doet met een nette foto?
Ik pak de meest recente BLM demonstratie in amsterdam van 10 januari j.l.
Lijkt mee een eerlijk vergelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197505303
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat je selectief doet met een nette foto?

Overigens, als de betoging niet wordt schoongeveegd, is de kans op geweld naturlijk ook aanzienlijk lager.

Dat zijn voor mij zaken die toch echt meer dan overduidelijk zijn, uitleggen is vermoeiend. Zeker als iemand zijn kop toch niet uit het zand wilt trekken.
Verschil is dat de demonstratie niet schoongeveegd hoefde te worden omdat ze zich aan de afspraken hielden bij BLM
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197505347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik pak de meest recente BLM demonstratie in amsterdam van 10 januari j.l.
Lijkt mee een eerlijk vergelijk
Ja dat snap ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Verschil is dat de demonstratie niet schoongeveegd hoefde te worden omdat ze zich aan de afspraken hielden bij BLM
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505356
_O- _O- _O- 8)7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505365
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat snap ik.
Kom dan met een BLM demonstratie die net zo uit de hand liep als die zogenaamde vrijheidsstrijders op het Museumplein
Wel in Nederland graag
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197505379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kom dan met een BLM demonstratie die net zo uit de hand liep als die zogenaamde vrijheidsstrijders op het Museumplein
Wel in Nederland graag
Je mist nogal wat.... realiteitszin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197505392
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kom dan met een BLM demonstratie die net zo uit de hand liep als die zogenaamde vrijheidsstrijders op het Museumplein
Wel in Nederland graag
Je snapt het niet heh... De demonstratie mocht er niet zijn vanwege volksgezondheid... Zie jij op deze demo de 1.5m gehandhaafd worden? Waarom trad er geen politie op? Misschien wel omdat halsema erbij stond?

pi_197505587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je snapt het niet heh... De demonstratie mocht er niet zijn vanwege volksgezondheid... Zie jij op deze demo de 1.5m gehandhaafd worden? Waarom trad er geen politie op? Misschien wel omdat halsema erbij stond?

Eens kijken...
hadden ze toestemming? Ja
Was er geweld tegen de politie? nee
luisterden ze naar de sommaties van de politie? ja

Dat ze geen toestemming hadden moeten krijgen is een ander verhaal, en daar is van geleerd
Maar ik zie geen stenengooiende massa die zonder toestemming demonstreren.

Dat je dat verschil maar niet ziet is best triest
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')