abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 15:46:49 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197487536
quote:
Aangifte gemeente Katwijk na belediging boa's: 'Ze werden NSB'ers en nazi's genoemd'



KATWIJK - De gemeente Katwijk heeft aangifte gedaan tegen vijf mensen die op Facebook de plaatselijke boa's hebben uitgemaakt voor NSB'ers en nazi's. De ambtenaren gaven een coronaboete aan zeven senioren die zich niet aan de onderlinge afstand wilden houden. 'Wij trekken de grens als vergelijkingen worden gemaakt met oorlogsmisdadigers uit de Tweede Wereldoorlog', reageert burgemeester Cornelis Visser.

De beledigingen werden vorige week maandag gedaan in een besloten Facebook-groep, zo laat de gemeente weten. Eerder op de dag werden zeven senioren door boa's aangesproken op hun groepsgrootte, omdat alleen groepen van twee personen op straat zijn toegestaan. De groep weigerde uit elkaar te gaan en een enkeling sprak dreigend in de richting van de ambtenaren, die daarop besloten om coronaboetes uit te schrijven.

Het incident werd 's avonds besproken in de Facebook-groep 'Je bent een Kattuker als...'. Dit is een groep met meer dan 19.000 leden. 'De medewerkers van de gemeente Katwijk werden door vijf personen NSB'ers en nazi's genoemd', zo laat de gemeente in een reactie weten. 'Aangezien iedereen weet welke misdaden die hebben gepleegd, is dit als ernstig beledigend ervaren. Daarom heeft de gemeente besloten om aangifte te doen. Zo gaan we in Katwijk niet met elkaar om.'

Een grens overschreden
De gemeente zegt er begrip voor te hebben dat mensen door deze moeilijke periode een korter lontje hebben, maar vindt dat hier een grens is overschreden. 'Als je het ergens niet mee eens bent, dan mag je dit uiten en hierover met elkaar in gesprek gaan, ook op sociale media', zo zegt de burgemeester. 'Wij trekken echter de grens wanneer er in scheldpartijen op Facebook vergelijkingen worden gemaakt met oorlogsmisdadigers uit de Tweede Wereldoorlog.'

https://www.omroepwest.nl(...)rs-en-nazi-s-genoemd
------------

Mooizo! Aanpakken die tokkies die dit soort achterlijke uitspraken doen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197487599
Precies, naar de Arbeitseinsatz met de veroordeelden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197490028
Wat een ontzettend dankbaar beroep moet dat zijn. O+
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197490052
Belediging van een ambtenaar in functie zou geen misdaad mogen zijn. Slaat nergens op dat er zoveel censuur is in Nederland.
pi_197490450
Ik zie dat een aantal Fokkers het er alvast niet mee eens is... En dat snap ik, hier is anderen waar je het niet mee eens bent uitmaken voor iets dergelijks ook het eerste wat er gebeurt.
pi_197493087
Zullen we BOA's eens niet uitmaken voor nazi's dan? En elkaar niet voor wappie of klapmongool? Ok tnx bye.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 18 januari 2021 @ 20:08:32 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197493199
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Starhopper het volgende:
Mooizo! Aanpakken die tokkies die dit soort achterlijke uitspraken doen.
Zelf nooit Wilders of Baudet voor nazi of extreem rechts uitgemaakt?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 20:16:40 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197493428
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:08 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zelf nooit Wilders of Baudet voor nazi of extreem rechts uitgemaakt?
Wilders en Baudet doen weleens uitspraken die je extreem rechts zou kunnen noemen. Maar nazi of nsb'er zou ik ze nooit noemen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 18 januari 2021 @ 20:19:39 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_197493496
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:40 schreef vigen98 het volgende:
Belediging van een ambtenaar in functie zou geen misdaad mogen zijn. Slaat nergens op dat er zoveel censuur is in Nederland.
Dan is het nog altijd groepsbelediging.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_197493787
Waanzin ten top!

Wat een afschuwelijke samenleving is dit geworden. Het feit dat hier aangifte van wordt gedaan bewijst anders volledig de stelling.

PS: benieuwd hoelang het duurt totdat dit bericht ook wordt gecensureerd...
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 20:37:22 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197493855
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:34 schreef Moofasah het volgende:
Waanzin ten top!

Wat een afschuwelijke samenleving is dit geworden. Het feit dat hier aangifte van wordt gedaan bewijst anders volledig de stelling.

PS: benieuwd hoelang het duurt totdat dit bericht ook wordt gecensureerd...
Leg uit.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197493945
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:34 schreef Moofasah het volgende:

PS: benieuwd hoelang het duurt totdat dit bericht ook wordt gecensureerd...
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197494069
Tja nsb'ers en nazi's is niet netjes inderdaad.

Ik zou ze eerder landverraders noemen of zo.
pi_197494106
quote:
84s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wilders en Baudet doen weleens uitspraken die je extreem rechts zou kunnen noemen. Maar nazi of nsb'er zou ik ze nooit noemen.
Hoezo, is het strafbaar als je Wilders Witler noemt?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197499100
De ontvangende partij van een belediging kiest er zelf voor om beledigd te zijn. Belediging zou eigenlijk ook nooit strafbaar moeten zijn.
pi_197499361
Wanneer wordt deze man dan eens vervolgd: Erdogan: Nederland is nazi-overblijfsel en fascist
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:24:37 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197499605
Lijkt me prima om dat soort mensen te vervolgen. Waarschijnlijk leren ze er alleen weinig van...

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 07:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wanneer wordt deze man dan eens vervolgd: Erdogan: Nederland is nazi-overblijfsel en fascist
We vervolgen in Nederland niet vaak geestelijk gehandicapten. Die helpen we...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197501085
Beetje oudjes gaan beboeten omdat ze even staan te lullen met z'n 7'en. Dapper hoor.
Voor dat soort streken hebben we gewoon een term.

Ik snap echt niet waarom je boa wil worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197501115
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:46 schreef LanaMyst het volgende:
Tja nsb'ers en nazi's is niet netjes inderdaad.

Ik zou ze eerder landverraders noemen of zo.
Lafaards.
Min-1-strepers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:13:46 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197501953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:21 schreef Red_85 het volgende:
Beetje oudjes gaan beboeten omdat ze even staan te lullen met z'n 7'en. Dapper hoor.
Mogen mazzel hebben dat ze niet afgerost en opgepakt worden. 8-) Hou je aan de afspraak, dan hoeft er niemand dapper te zijn.
quote:
Voor dat soort streken hebben we gewoon een term.
Ja, handhaving. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197502272
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Mogen mazzel hebben dat ze niet afgerost en opgepakt worden. 8-)
Zou me niks verbazen als dat nog eens zou gebeuren met bejaarden.
Maar ik denk dat ze met een grote boog om een groep scootertuig heen lopen. Dan weten ze dat ze het lastiger gaan krijgen.
quote:
Hou je aan de afspraak, dan hoeft er niemand dapper te zijn.
[..]
Welke afspraak?

quote:
Ja, handhaving. 8-)
Selectieve handhaving.
Ik kan alleen maar hopen dat ze heel erg trots op zichzelf zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:36:44 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197502356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:32 schreef Red_85 het volgende:
Zou me niks verbazen als dat nog eens zou gebeuren met bejaarden.
Maar ik denk dat ze met een grote boog om een groep scootertuig heen lopen. Dan weten ze dat ze het lastiger gaan krijgen.
Daarom. Wapenstokken en lekker rammen. 8-)
quote:
Welke afspraak?
Geen samenscholing. Voldoende afstand. Etc.
quote:
Selectieve handhaving.
Ik kan alleen maar hopen dat ze heel erg trots op zichzelf zijn.
Ik wel.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197502400
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:40 schreef vigen98 het volgende:
Belediging van een ambtenaar in functie zou geen misdaad mogen zijn. Slaat nergens op dat er zoveel censuur is in Nederland.
je begrijpt kennelijk niet wat 'censuur' eigenlijk is.

'censuur' is het verbieden van uitlatingen vooraf... dus het onmogelijk maken daarvan...
dat is in nederland niet mogelijk en gebeurt ook niet... iedereen mag gewoon roepen wat hij vind... ook als dat strafbaar is of ronduit dom (waarbij vooral de domheid opvallend ver verspreid is).

Juist bij die vrijheid dat iedereen amar mag roepen wat hij denkt is het evengoed wel hard nodig dat als mensen anderen gaan beledigen, bedreigen en anders verbaal aanvallen, er gewoon wé tegen opgetreden _kan_ worden.

Dat s verder niet eens zo verschrikkelijk hard, iemand die eenmaal wat verkeers roept wordt meestal relatief laag gestraft, hooguit een boete en meestal zelfs enkel een aantekening.
wel is het goed om vooral grenzen daarmee aan te geven en bv mensen wel steviger aan te pakken als ze wé herhaaldelijk dezelfde beledigingen gaan uitten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197502698
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:46 schreef LanaMyst het volgende:
Tja nsb'ers en nazi's is niet netjes inderdaad.

Ik zou ze eerder landverraders noemen of zo.
We spreken met elkaar wetten en regels af. Daarvoor hebben we handhavers om er voor te zorgen dat mensen zich houden aan die wetten en regels.

Ik zou eerder mensen, die vijandig zijn tegen de handhavers en zich niet willen houden aan de gestelde wetten en regels, landverraders noemen.
pi_197503041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef The_End het volgende:

[..]

We spreken met elkaar wetten en regels af. Daarvoor hebben we handhavers om er voor te zorgen dat mensen zich houden aan die wetten en regels.

Ik zou eerder mensen, die vijandig zijn tegen de handhavers en zich niet willen houden aan de gestelde wetten en regels, landverraders noemen.
Ik heb niets afgesproken vwb Corona regels en wetten, die zijn me opgedrongen, er is zelfs geen democratisch proces geweest om hier al dan niet voor te kiezen. Ik hou me enkel eraan omdat ik geen zin heb in gezeur.

Als ik handhaver zou zijn geweest met als doel het land veiliger te willen maken zou ik ook ernstig achter mijn oren krabben als ik ineens oudjes die gezellig buiten zitten zou moeten gaan beboeten. Ik zou het wel weten, ik zou elke corona overtreding door de vingers zien of afdoen met een simpele waarschuwing.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:11:09 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197503097
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:40 schreef vigen98 het volgende:
Belediging van een ambtenaar in functie zou geen misdaad mogen zijn. Slaat nergens op dat er zoveel censuur is in Nederland.
Dus eigenlijk mensen uitschelden moet je normaal vinden dat slaat denk ik pas nergens op. Als dat is wat je bedoeld?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197503196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 07:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wanneer wordt deze man dan eens vervolgd: Erdogan: Nederland is nazi-overblijfsel en fascist
Zou zeggen doe zelf aangifte, mAaR hUn dOeN hEt oOk!!!
pi_197503403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:14 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Zou zeggen doe zelf aangifte, mAaR hUn dOeN hEt oOk!!!
Wat is dat toch met die breezer taal de laatste tijd bij de linksmens?
pi_197503498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:21 schreef Red_85 het volgende:
Beetje oudjes gaan beboeten omdat ze even staan te lullen met z'n 7'en
Ze stonden er niet even, want ze kregen al een waarschuwing eerder op de dag en toen ze brutaal begonnen te doen te doen naar aanleiding van de tweede waarschuwing die dag werden er boetes uitgeschreven.

Prima dat je het overtrokken vindt, maar als je een hele andere situatie schetst (dat ze er 'even' stonden) kom dan op zijn minst even met een bron die die lezing onderbouwd.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:40:24 #30
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197503750
Wat ik mij afvraag, stel deze mensen worden veroordeeld, is er dan een precedentwerking gecreëerd waarbij ik iedereen op FOK! en zijn moeder kan aangeven bij de staatspolizei zodra ze ook maar een beetje tegen een naziverwijzing aanzitten. Geen linkse bruinhemdenretoriek meer om rechtgeaarde mensen mee aan de schandpaal te nagelen. Dat wordt toch naar Parler linkse vrinden.
pi_197503756
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
Geen samenscholing. Voldoende afstand. Etc.
Ik denk dat jij het woord 'afspraak' verward met 'opgelegde maatregelen'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197503793
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:40 schreef damsco het volgende:
Wat ik mij afvraag, stel deze mensen worden veroordeeld, is er dan een precedentwerking gecreëerd waarbij ik iedereen op FOK! en zijn moeder kan aangeven bij de staatspolizei zodra ze ook maar een beetje tegen een naziverwijzing aanzitten. Geen linkse bruinhemdenretoriek meer om rechtgeaarde mensen mee aan de schandpaal te nagelen. Dat wordt toch naar Parler linkse vrinden.
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197503856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Ze stonden er niet even, want ze kregen al een waarschuwing eerder op de dag en toen ze brutaal begonnen te doen te doen naar aanleiding van de tweede waarschuwing die dag werden er boetes uitgeschreven.

Prima dat je het overtrokken vindt, maar als je een hele andere situatie schetst (dat ze er 'even' stonden) kom dan op zijn minst even met een bron die die lezing onderbouwd.
Misschien vonden die bejaarden die boa's wel brutaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:09:37 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197504304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:40 schreef Red_85 het volgende:
Ik denk dat jij het woord 'afspraak' verward met 'opgelegde maatregelen'.
Resultaat is hetzelfde! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197504484
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Resultaat is hetzelfde! 8-)
Je moet het alleen niet gaan verstoppen in iets wat niet waar is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 13:20:51 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197504559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:16 schreef Red_85 het volgende:
Je moet het alleen niet gaan verstoppen in iets wat niet waar is.
Dat deed ik ook niet. :*
Ik noem de maatregelen afspraken. Want was is de set maatregelen anders dan een set afspraken?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197504808
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat deed ik ook niet. :*
Ik noem de maatregelen afspraken. Want was is de set maatregelen anders dan een set afspraken?
Afspraken maak je samen met wederzijdse instemming. Maatregelen zijn een eenzijdige handeling.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:03:14 #38
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197505484
Gemeente en BOA's die zeggen dat ze een gesprek willen aangaan, whaha dat is een goede.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:05:27 #39
104963 ETA
European Travel Author
pi_197505533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:08 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ik heb niets afgesproken vwb Corona regels en wetten, die zijn me opgedrongen, er is zelfs geen democratisch proces geweest om hier al dan niet voor te kiezen. Ik hou me enkel eraan omdat ik geen zin heb in gezeur.

Als ik handhaver zou zijn geweest met als doel het land veiliger te willen maken zou ik ook ernstig achter mijn oren krabben als ik ineens oudjes die gezellig buiten zitten zou moeten gaan beboeten. Ik zou het wel weten, ik zou elke corona overtreding door de vingers zien of afdoen met een simpele waarschuwing.
Dit is ongeveer het domste wat ik vandaag heb gelezen....

• Een wet behoeft niet jouw expliciete toestemming voordat het voor jouw geldt.
• Wetten worden goedgekeurd door mensen die democratisch zijn gekozen, zij vertegenwoordigen het volk. Hun keuze is een reflectie wat de samenleving wil.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_197505855
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:05 schreef ETA het volgende:

[..]

Dit is ongeveer het domste wat ik vandaag heb gelezen....

• Een wet behoeft niet jouw expliciete toestemming voordat het voor jouw geldt.
• Wetten worden goedgekeurd door mensen die democratisch zijn gekozen, zij vertegenwoordigen het volk. Hun keuze is een reflectie wat de samenleving wil.
Klopt ook, maar hij stelt het zo alsof ik met die regels akkoord zou zijn gegaan en dat is regelrechte onzin.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:21:48 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197505891
Wordt deze uitspraak niet meestal gedaan door mensen die zelf verwijtbaar werkeloos zijn?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 19 januari 2021 @ 14:26:10 #43
104963 ETA
European Travel Author
pi_197506004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:20 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Klopt ook, maar hij stelt het zo alsof ik met die regels akkoord zou zijn gegaan en dat is regelrechte onzin.
We, als samenleving, maken afspraken in de vorm van wet en regelgeving.

Dat jij persoonlijk met regels akkoord gaat of niet, dat is toch compleet irrelevant?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_197506269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:08 schreef LanaMyst het volgende:

Ik heb niets afgesproken vwb Corona regels en wetten, die zijn me opgedrongen, er is zelfs geen democratisch proces geweest om hier al dan niet voor te kiezen. Ik hou me enkel eraan omdat ik geen zin heb in gezeur.

Als ik handhaver zou zijn geweest met als doel het land veiliger te willen maken zou ik ook ernstig achter mijn oren krabben als ik ineens oudjes die gezellig buiten zitten zou moeten gaan beboeten. Ik zou het wel weten, ik zou elke corona overtreding door de vingers zien of afdoen met een simpele waarschuwing.
_O- Was jij betrokken bij het schrijven van het hele wetboek? Misschien moet je eerst een lesje krijgen over wat democratie is voordat je met de grote mensen meepraat en begint over landverraders.
pi_197506313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:20 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Klopt ook, maar hij stelt het zo alsof ik met die regels akkoord zou zijn gegaan en dat is regelrechte onzin.
Dat doen onze volksvertegenwoordigers namens ons. Verdiep je eens in wat democratie is. 8)7
pi_197512158
Er zullen er vast een paar bij zitten die hun werk op de 'goede' manier doen, maar voor een aantal klopt de benaming gezien hun gedrag en instelling.
pi_197512604
Ik vraag mij eigenlijk opdracht af wat de nazi's hadden gedaan als er zoiets als een coronavirus in 1940-1945 zich heeft verspreid en vooral schadelijk voor ouderen? Zouden ze die ouderen dan beschermen of juist niet? Wat was eigenlijk het ouderenbeleid binnen nazi-Duitsland?

Misschien offtopic maar ik vraag het mij wel af. Niet dat het verder uitmaakt voor iets.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_197512966
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mensen uitschelden moet je normaal vinden dat slaat denk ik pas nergens op. Als dat is wat je bedoeld?
Wat normaal is of niet maakt niet uit of iets ook illegaal moet zijn. Als je de gedachtenpolitie wilt gaan spelen pas je goed tussen in het rijtje van Kim Jong-Un, Stalin, Hitler, Mao.
pi_199165029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:26 schreef ETA het volgende:
We, als samenleving, maken afspraken in de vorm van wet en regelgeving.
Nee, "wij als samenleving" hebben niets te vertellen over de wet en regelgeving
Een paar honderd kamerleden (die ik geen volksvertegenwoordiger kan noemen) stemmen in met wetten die (meestal) ingebracht worden door een paar ministers.
Wetten en regelgeving die nooit onderwerp waren van verkiezingen....
quote:
Dat jij persoonlijk met regels akkoord gaat of niet, dat is toch compleet irrelevant?
Daar gaat het niet om
Politici komen altijd met het populistische "dat hebben wij met elkaar zo afgesproken"
Maar er wordt helemaal niets afgesproken met burgers
Dat is eenzijdig....
pi_199165529
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:29 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, "wij als samenleving" hebben niets te vertellen over de wet en regelgeving
Een paar honderd kamerleden (die ik geen volksvertegenwoordiger kan noemen) stemmen in met wetten die (meestal) ingebracht worden door een paar ministers.
Wetten en regelgeving die nooit onderwerp waren van verkiezingen....
Ga leren wat democratie is.
quote:
Daar gaat het niet om
Politici komen altijd met het populistische "dat hebben wij met elkaar zo afgesproken"
Maar er wordt helemaal niets afgesproken met burgers
Dat is eenzijdig....
Ach gossie, is er niet met jou gesproken? _O- Ga leren wat democratie is.
pi_199165575
Eigenlijk is het woord nazi en nsb zovaak gebruikt dat het zijn betekenis verliest. Nazi of NSB'er toen was toendertijd echt evil. Tegenwoordig wordt het door mensen gebruikt bij alle politieke stromingen alsof het niets meer betekent :')
  maandag 26 april 2021 @ 17:43:40 #52
104963 ETA
European Travel Author
pi_199166636
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:29 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, "wij als samenleving" hebben niets te vertellen over de wet en regelgeving
Een paar honderd kamerleden (die ik geen volksvertegenwoordiger kan noemen) stemmen in met wetten die (meestal) ingebracht worden door een paar ministers.
Wetten en regelgeving die nooit onderwerp waren van verkiezingen....
[..]

Daar gaat het niet om
Politici komen altijd met het populistische "dat hebben wij met elkaar zo afgesproken"
Maar er wordt helemaal niets afgesproken met burgers
Dat is eenzijdig....
hahaha, jij bent een afspiegeling wat er mis is met onze samenleving _O- Je snapt er echt niks van hoe het werkt, maar het stopt je niet om je mening over te uiten...
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_199166685
In de oorlog mochten bejaarden nog wel met elkaar praten op straat. Ben het dus eens met de gemeente dat deze handhavers geen nazi's zijn.
pi_199166700
quote:
7s.gif Op maandag 26 april 2021 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk is het woord nazi en nsb zovaak gebruikt dat het zijn betekenis verliest. Nazi of NSB'er toen was toendertijd echt evil. Tegenwoordig wordt het door mensen gebruikt bij alle politieke stromingen alsof het niets meer betekent :')
Wat was die magische tijd dat het woord nog wel echt wat betekende? Zelfs direct na de oorlog werden de kinderen van NSB'er al voor nazi/nsb uitgemaakt vanwege hun ouders.
  maandag 26 april 2021 @ 17:48:39 #55
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199166704
Deden NSB'ers vroeger ook aangifte bij de Gestapo als ze uitgemaakt werden voor Nazi?
pi_199166734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mensen uitschelden moet je normaal vinden dat slaat denk ik pas nergens op. Als dat is wat je bedoeld?
Je kan tegelijk de kwaal kut vinden en de zogenaamde oplossing erger. Vind ik mensen uitschelden normaal? Nee. Is iemand uitschelden geweld waard? Nee.
  maandag 26 april 2021 @ 19:43:41 #57
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199168559
We hebben toch allemaal van onze gemeente en van het rijk een NSB ,,,,, BSN nummer gehad .. dus we zijn allemaal ........

en mogen wij nu ook aangiften doen tegen het rijk omdat die ons maar zien als zwaargehandicapte
dit si dan wat ze noemen de participatie wetgeving ... gewoon moderne slavenij ....... ( dat bij de wet dus verboden is .. iemand NSB er noemen of Nazi niet





[ Bericht 15% gewijzigd door RAVW op 26-04-2021 19:52:19 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_199169503
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:43 schreef RAVW het volgende:
We hebben toch allemaal van onze gemeente en van het rijk een NSB ,,,,, BSN nummer gehad .. dus we zijn allemaal ........

en mogen wij nu ook aangiften doen tegen het rijk omdat die ons maar zien als zwaargehandicapte
dit si dan wat ze noemen de participatie wetgeving ... gewoon moderne slavenij ....... ( dat bij de wet dus verboden is .. iemand NSB er noemen of Nazi niet

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Goed verhaal. Lekker duidelijk!

Je hoeft daar natuurlijk helemaal niet aan mee toe doen,maar dat moet je ook niet je hand ophouden bij de staat.
  maandag 26 april 2021 @ 20:38:36 #59
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199169582
Kattuker bastards!
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199172042
Ah natuurlijk. Je staat ergens te lang geparkeerd en krijgt daar een boete op. Officieel heet dat trouwens een naheffing. Of je reist met een niet-ingecheckte ov-kaart en wordt geverbaliseerd. Of je fietst tegen de richting in en hebt het bord niet gezien, en je wordt staande gehouden.
Dan staat er, als het goed is, achterop je bon, of anders op de website van de gemeente, hoe je bezwaar kan maken. Gewoon de situatie uitleggen. Nog niet mee eens? Dan zijn er rechters, die bij hardere maatregelen of hoge boetes soms alles voorwaardelijk maken als je verder blanco bent.
Blijkbaar zijn sommigen zo ver analfabeet geworden dat ze zo’n bezwaar niet kunnen schrijven en dan scheld je ze maar uit. Alsof je boete daar lager van wordt... :')
  dinsdag 27 april 2021 @ 00:09:04 #61
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199173181
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:33 schreef The_End het volgende:

[..]

Goed verhaal. Lekker duidelijk!

Je hoeft daar natuurlijk helemaal niet aan mee toe doen,maar dat moet je ook niet je hand ophouden bij de staat.
dat is juist het probleem .... ze zijn er om je te helpen .. niet om je kapot te maken .. stel dat jij een moeilijek tijd heb gehad dat je even een steun in de rug nodig heb , en je komt bij dat soort mensen ... ik heb zelf mensne met een UT opleiding daar gewoon gebroken zien worden ... dag toekomst dag leven dag gezondheid
ik ben er ook 1 van ... ben ook alles kwijt geraakt en daar kom ej nooit meer onderuit , en over een paar jaar zit iedereen daar , want ze gaan zelf mensne nu al die een goede baan hebben wegsturen ........... ( achter de rug om ) dan kom je dus zodner werk en moet je dus een uitkering gaan aanvragen ... en dna mag je dus weer beginnen waar je net ontslagen bent maar dan niet voor 4500 euro per mand maar voor 850 euro per maand ... ( uitkering ) wijger je dit dan krijg je niets maar ook een dossier als onbemiddelbaar en iemand die dus niet wil werken .. staat dus bij de UWV , gemeente , en al dat soort instantie's
probeer dan nog maar ergens aan de bak te komen .. ja dit is zo als het gaat
Ik ben zlef midner goed horend en heb daardoor een wat harde stem ..... dossier meneer trek altijd een grote mond op en is zeer agressief ( probleem van oren worden maar even weggelaten )
en zo op dit soort dingen spelen ze je uit tegen andere mensen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 27 april 2021 @ 04:52:22 #62
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_199174004
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:05 schreef The_End het volgende:

[..]

Ga leren wat democratie is.
[..]

Ach gossie, is er niet met jou gesproken? _O- Ga leren wat democratie is.
Ik denk dat Bluemoon een beter idee heeft dan jij. Wat we hier hebben is representatieve democratie, en Zwitserland laat zien dat zij toch echt een beter model van echte democractie hebben dan dat.
pi_199174189
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 04:52 schreef tfors het volgende:
Ik denk dat Bluemoon een beter idee heeft dan jij. Wat we hier hebben is representatieve democratie,
O echt!? Hebben we dat? Leg jij dat even uit aan Bluemoon! Hij denkt namelijk dat hij overal direct over mee moet kunnen beslissen.
quote:
en Zwitserland laat zien dat zij toch echt een beter model van echte democractie hebben dan dat.
Dat laten ze niet zien; dat vind jij. Ook daar geldt dat heel veel wetgeving niet via referenda wordt gecreeerd. (zoals de huidge Corona maatregelen.) Het model van Zwitserland werkt mooi in Zwitserland. Ik zou het hier niet willen.
  dinsdag 27 april 2021 @ 07:36:49 #64
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199174240
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je kan tegelijk de kwaal kut vinden en de zogenaamde oplossing erger. Vind ik mensen uitschelden normaal? Nee. Is iemand uitschelden geweld waard? Nee.
Hangt er van af. En is vaak per situatie verschillend. Probleem is dat niet iedere handhaver en of politie een gladde rug heeft. Schelden doet mij persoonlijk niets.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199175409
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:05 schreef The_End het volgende:
Ga leren wat democratie is.
Een echte democratie, of die schijndemocratie zoals in Nederland
quote:
Ach gossie, is er niet met jou gesproken? _O- Ga leren wat democratie is.
Waarom zeg je telkens "ga leren wat democratie is ?"
Daar gaat het niet om
Het punt is dat er telkens wordt gezegd 'de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt'
'De regels die we met elkaar hebben afgesproken'

Maar dat is populistisch gelul
Er WORDT niets met burgers afgesproken
  dinsdag 27 april 2021 @ 10:08:18 #66
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199175529
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 09:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Een echte democratie, of die schijndemocratie zoals in Nederland
[..]

Waarom zeg je telkens "ga leren wat democratie is ?"
Daar gaat het niet om
Het punt is dat er telkens wordt gezegd 'de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt'
'De regels die we met elkaar hebben afgesproken'

Maar dat is populistisch gelul
Er WORDT niets met burgers afgesproken
Welke oplossing heb jij voor ogen dan? Een samenleving zonder regels zou een ramp zijn. En wat voor alternatief heb jij voor een democratie? Democratie is zeker niet perfect. Maar wel een systeem waarbij de meeste mensen in een redelijke welvaart en vrijheid kunnen leven tenslotte.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199175533
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 07:16 schreef The_End het volgende:O echt!? Hebben we dat? Leg jij dat even uit aan Bluemoon! Hij denkt namelijk dat hij overal direct over mee moet kunnen beslissen.
Klopt, zo zou het moeten zijn naar mijn mening
quote:
Dat laten ze niet zien; dat vind jij. Ook daar geldt dat heel veel wetgeving niet via referenda wordt gecreeerd. (zoals de huidge Corona maatregelen.)
Ook de coronamaatregelen hadden natuurlijk per referendum beslist moeten worden
quote:
Het model van Zwitserland werkt mooi in Zwitserland. Ik zou het hier niet willen.
jij hebt meer met autoritaire staatsvormen waar burgers feitelijk niets te vertellen hebben he ?
Waar wetten en besluiten worden genomen die nadelig zijn voor burger en bedrijfsleven, en die nooit onderwerp waren van verkiezingsprogramma, campagne of verkiezingsdebat
  dinsdag 27 april 2021 @ 10:13:34 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199175598
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:08 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Klopt, zo zou het moeten zijn naar mijn mening
[..]

Ook de coronamaatregelen hadden natuurlijk per referendum beslist moeten worden [quote]jij hebt meer met autoritaire staatsvormen waar burgers feitelijk niets te vertellen hebben he ?
Waar wetten en besluiten worden genomen die nadelig zijn voor burger en bedrijfsleven, en die nooit onderwerp waren van verkiezingsprogramma, campagne of verkiezingsdebat
Ik denk dat we in Nederland zeker in een crisis zitten wat de belangen van de burgers aangaat en de overheid. Maar een referendum over de corona maatregelen is onzin natuurlijk. Dan gaan er extra doden vallen wellicht.

Harde maatregelen zijn soms nodig. En staan los van zaken als het functioneren van de regering, parlement en het ambtenaren apparaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199175681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Welke oplossing heb jij voor ogen dan? Een samenleving zonder regels zou een ramp zijn. En wat voor alternatief heb jij voor een democratie? Democratie is zeker niet perfect. Maar wel een systeem waarbij de meeste mensen in een redelijke welvaart en vrijheid kunnen leven tenslotte.
:? :? :? :? :? :? :?
Ik heb toch nergens gezegd dat er geen regels en geen democratie moet zijn in Nederland ?
Maar er moet een ECHTE democratie zijn, niet die schijndemocratie wat we nu hebben

Staatshoofd; Niet democratisch gekozen
Regeringsleider; Niet democratisch gekozen
Commissaris van de Koning; Niet democratisch gekozen
Burgemeester; Niet democratisch gekozen
Ministers; niet gekozen, zijn vaak geen volksvertegenwoordiger, Hugo de Jonge was wethouder in Den Haag
Ze worden voor benoeming ook niet aan de tand gevoeld in een Senate Hearing zoals in de VS, nee het is gewoon vriendjespolitiek en koehandel

En ik zeg al helemaal niet dat er geen regels moeten zijn
Maar het basisstandpunt moet zijn dat wetten en regels VOOR de burger zijn, en niet tegen de burger
En dat lijkt tegenwoordig steeds meer andersom te zijn
pi_199175698
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:27 schreef Magister_Artium het volgende:
Ah natuurlijk. Je staat ergens te lang geparkeerd en krijgt daar een boete op. Officieel heet dat trouwens een naheffing. Of je reist met een niet-ingecheckte ov-kaart en wordt geverbaliseerd. Of je fietst tegen de richting in en hebt het bord niet gezien, en je wordt staande gehouden.
Dan staat er, als het goed is, achterop je bon, of anders op de website van de gemeente, hoe je bezwaar kan maken. Gewoon de situatie uitleggen. Nog niet mee eens? Dan zijn er rechters, die bij hardere maatregelen of hoge boetes soms alles voorwaardelijk maken als je verder blanco bent.
Blijkbaar zijn sommigen zo ver analfabeet geworden dat ze zo’n bezwaar niet kunnen schrijven en dan scheld je ze maar uit. Alsof je boete daar lager van wordt... :')
Bezwaar maken is in verreweg de meeste gevallen kansloos
De leugens van een ambtenaar wegen zwaarder dan de waarheid van een burger
Zonder bewijs kun je een bekeuring krijgen van een BOA of agent
Het is geen 1970 meer, laat ze maar een bodycam dragen en bewijs aanleveren voor de overtredingen
  dinsdag 27 april 2021 @ 10:23:40 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199175725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:19 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

:? :? :? :? :? :? :?
Ik heb toch nergens gezegd dat er geen regels en geen democratie moet zijn in Nederland ?
Maar er moet een ECHTE democratie zijn, niet die schijndemocratie wat we nu hebben

Staatshoofd; Niet democratisch gekozen
Regeringsleider; Niet democratisch gekozen
Commissaris van de Koning; Niet democratisch gekozen
Burgemeester; Niet democratisch gekozen
Ministers; niet gekozen, zijn vaak geen volksvertegenwoordiger, Hugo de Jonge was wethouder in Den Haag
Ze worden voor benoeming ook niet aan de tand gevoeld in een Senate Hearing zoals in de VS, nee het is gewoon vriendjespolitiek en koehandel

En ik zeg al helemaal niet dat er geen regels moeten zijn
Maar het basisstandpunt moet zijn dat wetten en regels VOOR de burger zijn, en niet tegen de burger
En dat lijkt tegenwoordig steeds meer andersom te zijn
Voor een deel met je eens. De overheid is zeker geen organisatie die dienstverlening richting burger hoog in het vaandel heeft staan. En er zijn zeker regels die niet nodig zijn.

Maar dat staat los van een BOA die iemand aanspreekt op overlast en dergelijke. Mensen gebruiken vaak het NSB argument om het eigen hufter gedrag goed te praten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199176189
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 09:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Een echte democratie, of die schijndemocratie zoals in Nederland
[..]

Waarom zeg je telkens "ga leren wat democratie is ?"
Daar gaat het niet om
Het punt is dat er telkens wordt gezegd 'de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt'
'De regels die we met elkaar hebben afgesproken'

Maar dat is populistisch gelul
Er WORDT niets met burgers afgesproken
Dat wordt het wel. Alleen vind jij dat dat niet genoeg is. Wat jij wil IS NIET MOGELIJK. In Zwiterland waar de meest directe vorm van democratie wordt gebruikt, wordt nog steeds het grootste deel van de wetgeving door de gekozen volksvertegenwoordiging gedaan.

Als je denkt dat jouw variant mogelijk is, dan heb je werkelijk waar geen enkel idee waar je het over hebt. Hoeveel beslissingen denk je dat er genomen moeten worden? 8)7
pi_199176203
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:08 schreef bluemoon23 het volgende:

jij hebt meer met autoritaire staatsvormen waar burgers feitelijk niets te vertellen hebben he ?
Waar wetten en besluiten worden genomen die nadelig zijn voor burger en bedrijfsleven, en die nooit onderwerp waren van verkiezingsprogramma, campagne of verkiezingsdebat
Jij moet me geen woorden in de mond leggen leugenaar. Waar pleit ik voor autoritaire staatvormen? De enige die dat hier doet ben jij. Jij wil je niet conformeren aan de wetten in ons land :{w
pi_199176623
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Voor een deel met je eens. De overheid is zeker geen organisatie die dienstverlening richting burger hoog in het vaandel heeft staan. En er zijn zeker regels die niet nodig zijn.

Maar dat staat los van een BOA die iemand aanspreekt op overlast en dergelijke. Mensen gebruiken vaak het NSB argument om het eigen hufter gedrag goed te praten.
Maar je denkt toch niet dat BOA's zo'n slecht imago hebben omdat ze mensen aanspreken "op overlast en dergelijke" ?

Nee, dat is omdat ze burgers en ondernemers treiteren met onzinnige regels waar niemand om gevraagd heeft
Dan gaan ze bij een overvolle ondergrondse afvalcontainer de vuilniszakken controleren die er naast staan, om te kijken of er adresgegevens te vinden zijn zodat ze bekeuringen kunnen uitdelen
Wie help je daar mee ?
Bel de reinigingsdienst zodat de zooi opgehaald wordt, DAN help je mee de leefbaarheid te vergroten

Ondernemers bekeuren omdat ze kledingrekken buiten hebben staan, wie help je daar mee ?

Mensen bekeuren omdat ze geen anderhalvemeter afstand houden in net park, of in een te grote groep zijn
Wie help je daarmee?
Daar wordt geen besmetting mee voorkomen hoor

Jongeren bekeuren omdat ze buiten voetballen en dat wordt gezien als groepsvorming, wie help je daarmee?
pi_199176827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 10:21 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Bezwaar maken is in verreweg de meeste gevallen kansloos
De leugens van een ambtenaar wegen zwaarder dan de waarheid van een burger
Zonder bewijs kun je een bekeuring krijgen van een BOA of agent
Het is geen 1970 meer, laat ze maar een bodycam dragen en bewijs aanleveren voor de overtredingen
Bezwaar maken geeft een beetje kans, uitschelden geeft 0% kans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')