SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Bij Nathalie zit alles in de wegquote:Op maandag 18 januari 2021 11:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit haar kin nu een beetje in de weg?....![]()
Zou me niets verbazen als ze het haar Pretknobbel noemtquote:Op maandag 18 januari 2021 11:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij Nathalie zit alles in de weg
quote:Op maandag 18 januari 2021 11:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze het haar Pretknobbel noemt
quote:Op maandag 18 januari 2021 11:48 schreef JACM het volgende:
Babyfoto van Nathalie opgedokenNot the mama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
NOUHOUquote:Op maandag 18 januari 2021 11:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze het haar Pretknobbel noemt
175 euri .. maar dat zegt niks .. prijzen van de producten zijn ook elke week anders.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
voor welk bedrag kan de groep boodschappen bestellen?
Nathallie smoeseh met sjowi
sjowi zendersjeck
Zolang het bij DIE lippen blijft is het oke.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:56 schreef Sangha het volgende:
Nathalie pruilt ook nog eens vaak met haar lippen, waardoor die kin nog meer geprolongeerd wordt.
quote:Op maandag 18 januari 2021 11:59 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Zolang het bij DIE lippen blijft is het oke.
Kijk, het is allemaal tot je dienst dat hij niet goed Nederlands kan, maar dan moet zij ook nog niet ineens in het Engels beginnen. Ik dacht namelijk dat hij Nederlands wel goed kon verstaan.quote:
Ik ben een beelddenker... even tot 10 tellen nuquote:Op maandag 18 januari 2021 11:59 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het trouwens prima Nederlands praten.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk, het is allemaal tot je dienst dat hij niet goed Nederlands kan, maar dan moet zij ook nog niet ineens in het Engels beginnen. Ik dacht namelijk dat hij Nederlands wel goed kon verstaan.
de overige liggen droogquote:Op maandag 18 januari 2021 11:59 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
over diplom, school,en zoquote:Op maandag 18 januari 2021 11:58 schreef mario390 het volgende:
en van seltene keer dat
thomas met liese praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |