abonnement Unibet Coolblue
pi_197625140
Ik zou samen met de aannemer een oplossing zoeken. Dingen eisen werkt meestal niet bevorderend.

Ik zou denk ik vragen om een extra stop contact. Zelf heb ik er behoorlijk wat bij mij gemaakt en nog te weinig.

Dit lijkt mij makkelijk door van de 3 gaten die er nu zitten 1 groot ovaal gat te maken waar er 4 inpassen. Goede dozen er in. En voldoende stopcontacten voorkomt een ontevreden vrouw.

pi_197652361
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:03 schreef Nico987 het volgende:
Ik zou samen met de aannemer een oplossing zoeken. Dingen eisen werkt meestal niet bevorderend.

Ik zou denk ik vragen om een extra stop contact. Zelf heb ik er behoorlijk wat bij mij gemaakt en nog te weinig.

Dit lijkt mij makkelijk door van de 3 gaten die er nu zitten 1 groot ovaal gat te maken waar er 4 inpassen. Goede dozen er in. En voldoende stopcontacten voorkomt een ontevreden vrouw.

Die wil je toch met een eind hout slaan.
Sowieso moeten ze de naam van dat programma wijzigen naar: Mijn vrouw is een lamlendig wijf wat niet meehelpt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_197652766
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die wil je toch met een eind hout slaan.
Sowieso moeten ze de naam van dat programma wijzigen naar: Mijn vrouw is een lamlendig wijf wat niet meehelpt.
Als ik zo’n ondankbare vrouw had vertikte ik het ook dingen af te maken :-)
pi_197703881
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:03 schreef Nico987 het volgende:
.... En voldoende stopcontacten voorkomt een ontevreden vrouw.
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Ik heb zo'n schijthekel aan weggewerkte draadjes, verlengblokkken en net geen stopcontact beschikbaar meer hebben, dat we er op de benedenverdieping al 70 hebben. Niet alleen wcd's, maar iedere ruimte heeft ook bedraad internet (muv toilet en de badkamers)
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')