abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197478182
Beste mensen,

Even via een andere account ivm herkenbaarheid.

Sinds vorige week heb ik enerzijds een probleem en anderzijds een gevoel van geluk/positiviteit. Korte situatieschets: ik ben een student die in een studentencomplex op kamers woont met een paar andere huisgenoten. Daarnaast heb ik sinds mijn 19e een vriendin (ik ben nu wat ouder). Ik hou van mijn vriendin en wij hebben al best wat meegemaakt samen. Ik zie haar als mijn beste vriend, we doen veel leuke dingen samen maar hebben laatst een vrij serieus gesprek gehad. Hierin kwam naar voren dat, ondanks dat we het vaak zo leuk hebben, we eigenlijk nooit hebben gezien hoe het volwassen leven er buiten een relatie aan toe gaat, oftewel er zijn twijfels. Daarnaast heeft zij het gevoel dat ze mij belemmert in mijn studentenleven, nu ik aan had gegeven dat ik me op feestjes wel altijd moet inhouden en meisjes veel aandacht vragen. Op dat soort momenten zou ik graag single zijn, maar de stabiliteit en mijn vriendin weer kunnen zien zorgt er dan toch voor dat ik er niks mee doe.

De afgelopen tijd organiseren we steeds vaker feestjes in ons complex. Afgelopen keer was ik goed aangeschoten, en was er een meisje daar die erg lief was. Ze bracht me water en nam me de hele avond mee dansen en wilde constant praten. Op het einde van de avond gaf ze me een kus en hebben we lang in haar kamer gepraat. Het blijkt dat zij een vriend heeft, maar het al een tijdje wil uitmaken.

Sindsdien krijg ik die meid niet meer uit mn hoofd. Ik denk zelfs dat ik verliefd op haar ben, ook al heb ik haar slechts enkele keren gesproken. Binnenkort hebben we weer een feest maar ik weet bij god niet wat ik moet doen. Ik ben constant zenuwachtig, euforisch, maar voel me ook erg verward door deze gevoelens. Het is heel erg lang geleden dat ik iemand echt leuk heb gevonden. Bovendien voel ik me ook schuldig tegenover mijn vriendin, maar ik wil wel weten hoe het er voor staat.

Wat moet ik doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Jesuis2021 op 18-01-2021 00:23:30 ]
pi_197478257
Je organiseert de laatste tijd veel feestjes ja?
pi_197478319
Verliefd na 1 avond... :')
Wij noemden dat vroeger gewoon "geil"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197478347
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:55 schreef devlinmr het volgende:
Verliefd na 1 avond... :')
Wij noemden dat vroeger gewoon "geil"
Genoeg meiden die ik onder de noemer ‘geil’ zou plaatsen, maar dit is toch wel wat meer.
pi_197478434
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:57 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Genoeg meiden die ik onder de noemer ‘geil’ zou plaatsen, maar dit is toch wel wat meer.
Zij niet... Jij
Je hebt gewoon een harde piemel voor een meid die aardig tegen je deed en jou wellicht ook wel ziet zitten.
Je bent jong, wat de neuk doe je in een vaste relatie. Leef, neuk, zuip, lach.
Huisje boompje beestje komt later wel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 18 januari 2021 @ 00:24:29 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197478617
Je twijfelt aan je relatie, je wordt daarna lazerus, dat meisje haar situatie triggert dat gevoel, nu zijn de twijfels nog groter, want je weet dat je feitelijk in hetzelfde schuitje zit.

Bereid je voor op einde relatie en wmb corona, flapdrol (en dat geldt ook voor de rest van die dombo's daar), met je kutfeestje(s) }:| :r En het dan nog heel trots op internet zetten ook; echt => :N˛ <=

Relaties komen en gaan, het is leuk voor zolang het duurt, soms is dat heel lang, soms niet. Fix het nu, niet nádat je je een keertje 'hebt vergist' omdat 'dronken', want dan komt er ook nog 'ruggengraatloos' in je titel :X

Je kan ook nog kijken of dat meisje dr vriend jouw chick niet toevallig leuk vindt.. dan hoeven jullie alleen te verhuizen. Idee? 3.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2021 @ 00:28:44 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_197478640
Had ze drugs op? Vertekend beeld wellicht.
pi_197478778
Laat maar gebeuren, gewoon negeren niets doen

Als het echt liefde is ben je de sjaak.
pi_197478829
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:28 schreef Scuidward het volgende:
Had ze drugs op? Vertekend beeld wellicht.
Nee, drank. Paar dagen daarna was ik zelf aangeschoten en zij broodnuchter. Toen vernam ik van een huisgenoot dat het ook overduidelijk was dat ze me interessant vond, als in contact zoeken en de hele tijd lachen enz
pi_197478839
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:46 schreef christmastsunami het volgende:
Laat maar gebeuren, gewoon negeren niets doen

Als het echt liefde is ben je de sjaak.
Ik wil het dus juist niet negeren omdat ik wil weten hoe dit gaat lopen. Ja, ik zet daardoor mijn relatie op het spel. Maar soms heb ik het idee van “is dit het?” Ik wil kijken hoe ‘t gaat en snap best dat het gras altijd groener lijkt, maar toch.

Hoe weet ik of het echt liefde is? Ik krijg die meid dus echt niet uit mn hoofd
pi_197478858
quote:
13s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
Je twijfelt aan je relatie, je wordt daarna lazerus, dat meisje haar situatie triggert dat gevoel, nu zijn de twijfels nog groter, want je weet dat je feitelijk in hetzelfde schuitje zit.

Bereid je voor op einde relatie en wmb corona, flapdrol (en dat geldt ook voor de rest van die dombo's daar), met je kutfeestje(s) }:| :r En het dan nog heel trots op internet zetten ook; echt => :N˛ <=

Relaties komen en gaan, het is leuk voor zolang het duurt, soms is dat heel lang, soms niet. Fix het nu, niet nádat je je een keertje 'hebt vergist' omdat 'dronken', want dan komt er ook nog 'ruggengraatloos' in je titel :X

Je kan ook nog kijken of dat meisje dr vriend jouw chick niet toevallig leuk vindt.. dan hoeven jullie alleen te verhuizen. Idee? [ afbeelding ]
Ja klopt. Ik heb het er ook met mijn vriendin over gehad. Zij werd natuurlijk verdrietig maar snapte het best wel goed. Aan gevoelens kan je niets doen, maar wel aan wat je ermee doet natuurlijk. Ik ga gewoon peilen hoe t zit
pi_197478867
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:56 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ik wil het dus juist niet negeren omdat ik wil weten hoe dit gaat lopen. Ja, ik zet daardoor mijn relatie op het spel. Maar soms heb ik het idee van “is dit het?” Ik wil kijken hoe ‘t gaat en snap best dat het gras altijd groener lijkt, maar toch.

Hoe weet ik of het echt liefde is? Ik krijg die meid dus echt niet uit mn hoofd
Als het liefde is heb je geen controle, chaos
  maandag 18 januari 2021 @ 01:26:53 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197478995
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:59 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik heb het er ook met mijn vriendin over gehad. Zij werd natuurlijk verdrietig maar snapte het best wel goed. Aan gevoelens kan je niets doen, maar wel aan wat je ermee doet natuurlijk. Ik ga gewoon peilen hoe t zit
Als ik je vriendin was, had je nu een voetstap op je kont, maar dat zoeken jullie zelf maar uit.

En leuk genegeerd, maar nok met die feestjes, je veegt je reet af met de maatschappij, niet bepaald sociaal, want de maatschappij zorgt er wel voor dat je überhaupt de mogelijkheid hebt om te studeren. Echt not done gewoon.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197479158
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:56 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]
Hoe weet ik of het echt liefde is? Ik krijg die meid dus echt niet uit mn hoofd
Hier zit jouw misverstand. Het kán geen echte liefde zijn, want je kent dat meisje niet. Zoals hierboven al aangegeven: je bent gewoon verliefd, of plat gezegd: geil. Dat is niet bijzonder. Een man is nu eenmaal biologisch zo gebouwd dat hij aan de lopende band verliefd kan worden, of beter gezegd geil kan worden. Dat kan iedere dag opnieuw, je hele leven lang.

Er zijn mannen die er een sport van maken om hun hele leven, of een groot gedeelte daarvan, zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Maar de meeste mannen vinden dat op de duur toch te vermoeiend en ook steeds minder bevredigend.

Je hebt nu een goede vriendschap met een vrouw waarvan je houdt. Dat is wel bijzonder, ik zou dat niet zomaar weggooien. Natuurlijk, je kunt de gok nemen en onderzoeken of je van dat meisje waarop je nu verliefd bent op termijn ook zou kunnen gaan houden. Dat is misschien spannend, maar heeft minimaal twee risico's. De kans dat jij van haar gaat houden is klein. De kans dat zij omgekeerd ook van jou gaat houden, is ook klein. Dat kans dat dit allebei gebeurt is zeer klein.
pi_197479961
Je praat er al over met je vriendin, dat is goed.
Zijn er mogelijkheden om er iets mee te doen zonder gevolgen binnen je huidige relatie?
Want je gaf al aan dat jullie nieuwsgierig zijn naar het leven 'buiten een relatie'.

(Oh ja, kap voorlopig even met die feestjes :P )
pi_197480191
Eerst je oude relatie afkappen.
  maandag 18 januari 2021 @ 07:45:52 #17
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_197480237
Hoezo heb je nu feestjes? Meegekregen wat er aan de hand is met "Corona"?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_197482014
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 02:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Hier zit jouw misverstand. Het kán geen echte liefde zijn, want je kent dat meisje niet. Zoals hierboven al aangegeven: je bent gewoon verliefd, of plat gezegd: geil. Dat is niet bijzonder. Een man is nu eenmaal biologisch zo gebouwd dat hij aan de lopende band verliefd kan worden, of beter gezegd geil kan worden. Dat kan iedere dag opnieuw, je hele leven lang.

Er zijn mannen die er een sport van maken om hun hele leven, of een groot gedeelte daarvan, zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Maar de meeste mannen vinden dat op de duur toch te vermoeiend en ook steeds minder bevredigend.

Je hebt nu een goede vriendschap met een vrouw waarvan je houdt. Dat is wel bijzonder, ik zou dat niet zomaar weggooien. Natuurlijk, je kunt de gok nemen en onderzoeken of je van dat meisje waarop je nu verliefd bent op termijn ook zou kunnen gaan houden. Dat is misschien spannend, maar heeft minimaal twee risico's. De kans dat jij van haar gaat houden is klein. De kans dat zij omgekeerd ook van jou gaat houden, is ook klein. Dat kans dat dit allebei gebeurt is zeer klein.
Enerzijds snap ik je, maar toch wil ik de vergelijking met geil en dit gevoel niet trekken. Ik heb het afgelopen anderhalf jaar zat feesten meegemaakt waar je gewoon zin hebt om een meid te regelen, maar bij dit meisje zou ik het op zich al heel chill vinden om gewoon te praten en beetje te knuffelen, ja dit klinkt gay :’)

En natuurlijk is het een kleine kans, maar de wederzijdse interesse is er en wellicht is er meer, dat kan niemand zeggen. Waar ik dus ook gedeeltelijk mee zit is dat ik met mn vriendin meer een soort broer/zus relatie heb. We doen leuke dingen, hebben gewoon goede seks maar het is allemaal zo gewoontjes en gewennig geworden.
pi_197482037
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 06:43 schreef DJKoster het volgende:
Je praat er al over met je vriendin, dat is goed.
Zijn er mogelijkheden om er iets mee te doen zonder gevolgen binnen je huidige relatie?
Want je gaf al aan dat jullie nieuwsgierig zijn naar het leven 'buiten een relatie'.

(Oh ja, kap voorlopig even met die feestjes :P )
Nouja mijn vriendin zei dat, mocht ik op iemand anders verliefd worden, het alsjeblieft eerst af te kappen en dan pas verder te gaan, wat ik natuurlijk volledig begrijp. Open relatie oid zie ik zelf en zij ook niet zitten.
pi_197482047
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 07:37 schreef babylon het volgende:
Eerst je oude relatie afkappen.
Ja, maar dat is wel een enorme gok natuurlijk. Peilen is natuurlijk wel mogelijk zonder echt intiem te worden, maar ik zou niet zomaar het uitmaken
  maandag 18 januari 2021 @ 10:43:01 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197482052
quote:
13s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
Je twijfelt aan je relatie, je wordt daarna lazerus, dat meisje haar situatie triggert dat gevoel, nu zijn de twijfels nog groter, want je weet dat je feitelijk in hetzelfde schuitje zit.

Bereid je voor op einde relatie en wmb corona, flapdrol (en dat geldt ook voor de rest van die dombo's daar), met je kutfeestje(s) }:| :r En het dan nog heel trots op internet zetten ook; echt => :N˛ <=

Relaties komen en gaan, het is leuk voor zolang het duurt, soms is dat heel lang, soms niet. Fix het nu, niet nádat je je een keertje 'hebt vergist' omdat 'dronken', want dan komt er ook nog 'ruggengraatloos' in je titel :X

Je kan ook nog kijken of dat meisje dr vriend jouw chick niet toevallig leuk vindt.. dan hoeven jullie alleen te verhuizen. Idee? [ afbeelding ]
Van die mastodonten die helemaal ziedend worden omdat een paar pubers een feestje vieren _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197482066
Oh en dan even betreffende de feestjes, dit is allemaal binnen 1 complex waar iedereen elkaar kent, geen externen. Snap dat het alsnog niet mag natuurlijk maar het is niet alsof we in een of andere kelder staan te feesten
  maandag 18 januari 2021 @ 10:49:16 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197482142
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:40 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Enerzijds snap ik je, maar toch wil ik de vergelijking met geil en dit gevoel niet trekken. Ik heb het afgelopen anderhalf jaar zat feesten meegemaakt waar je gewoon zin hebt om een meid te regelen, maar bij dit meisje zou ik het op zich al heel chill vinden om gewoon te praten en beetje te knuffelen, ja dit klinkt gay :’)

En natuurlijk is het een kleine kans, maar de wederzijdse interesse is er en wellicht is er meer, dat kan niemand zeggen. Waar ik dus ook gedeeltelijk mee zit is dat ik met mn vriendin meer een soort broer/zus relatie heb. We doen leuke dingen, hebben gewoon goede seks maar het is allemaal zo gewoontjes en gewennig geworden.
‘We hebben een broer/zus relatie’ ‘hebben gewoon goede seks’.

:')
The love you take is equal to the love you make.
pi_197482147
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:42 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel een enorme gok natuurlijk. Peilen is natuurlijk wel mogelijk zonder echt intiem te worden, maar ik zou niet zomaar het uitmaken
Als je al gaat lopen peilen, dan zit het toch al niet goed in je eigen relatie? Hoezo is het een grote gok? Het ergste dat kan gebeuren is dat je een tijdje vrijgezel bent als het met je nieuwe chick toch niks wordt. Lekker boeiend.
  maandag 18 januari 2021 @ 10:54:56 #25
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197482229
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:42 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel een enorme gok natuurlijk. Peilen is natuurlijk wel mogelijk zonder echt intiem te worden, maar ik zou niet zomaar het uitmaken
Slappe zak.

Als je relatie zich op een laag punt bevindt moet je de eer aan je zelf houden en het uit maken als je niet gelukkig bent.
Dat je dan "alleen" bent is daarvan gewoon een simpele consequentie.
En ja je loopt een risico dat je langer alleen bent of alleen oppervlakkige contacten hebt.

Je kan dat risico vermijden door tijdens je relatie al uit te vogelen of je iets met een ander kan uitspoken.
Maar dan ben je gewoon een slappe zak.
En doe je je huidige partner veel pijn mee.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_197482290
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:42 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel een enorme gok natuurlijk. Peilen is natuurlijk wel mogelijk zonder echt intiem te worden, maar ik zou niet zomaar het uitmaken
Extreem disrespectvol naar je huidige partner als je haar aan houdt als reserve.
pi_197482339
Dus het is een rare gedachte dat je je relatie niet meteen beeindigt als je gevoelens hebt voor een ander? Komop zeg. Het is niet alsof ik met die meid de hele avond sta te bekvechten
  maandag 18 januari 2021 @ 11:04:48 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197482350
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:03 schreef Jesuis2021 het volgende:
Dus het is een rare gedachte dat je je relatie niet meteen beeindigt als je gevoelens hebt voor een ander? Komop zeg. Het is niet alsof ik met die meid de hele avond sta te bekvechten
Wel als je van plan bent om iets te gaan doen met die gevoelens.

Je zegt zelf dat je nu eens wil gaan peilen hoe die ander erin staat. Heb je dat ook tegen je vriendin gezegd?
The love you take is equal to the love you make.
pi_197482462
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wel als je van plan bent om iets te gaan doen met die gevoelens.

Je zegt zelf dat je nu eens wil gaan peilen hoe die ander erin staat. Heb je dat ook tegen je vriendin gezegd?
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik haar leuk vind, en dat ik het wil aankijken.

Maar wat is te ver in dat opzicht? Ik snap dat zoenen not done is, maar gewoon praten?
pi_197482479
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:42 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel een enorme gok natuurlijk. Peilen is natuurlijk wel mogelijk zonder echt intiem te worden, maar ik zou niet zomaar het uitmaken
Gast doe niet zo zwak. Echt ik kots op dit soort manieren. Als dat meisje jou niks vindt dan blijf je dus maar bij je vriendin? Omdat je anders alleen bent?

Word eens volwassen man. Ook bij dat meisje is na zoveel jaar de intense verliefdheid weg en is alles ‘gewoon’. En je moet zelf je relatie bijzonder houden door het aandacht te geven en eraan te blijven werken. Dat gaat niet vanzelf.

Types als jij gaan met deze houding ook nooit gelukkig worden. Altijd knaagt er een stemmetje dat het ergens anders wel beter is. Als er wat aandacht komt van een vrouw dan is er meteen de gedachte ‘wat als?’. En het gaat allemaal ten koste van je eigen relatie en je eigen lange termijn geluk.

Succes met je leven verder. Je bent dom en achterbaks bezig. Wat zou je ervan vinden als jouw vriendin dit met een jongen deed? Mentaal uitchecken bij jou in afwachting van een jongen die interesse toont?
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 18 januari 2021 @ 11:12:35 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197482499
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:10 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin verteld dat ik haar leuk vind, en dat ik het wil aankijken.

Maar wat is te ver in dat opzicht? Ik snap dat zoenen not done is, maar gewoon praten?
Dat moet je niet aan mij vragen, dat moet je aan je vriendin vragen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197482541
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:11 schreef alors het volgende:

[..]

Gast doe niet zo zwak. Echt ik kots op dit soort manieren. Als dat meisje jou niks vindt dan blijf je dus maar bij je vriendin? Omdat je anders alleen bent?

Word eens volwassen man. Ook bij dat meisje is na zoveel jaar de intense verliefdheid weg en is alles ‘gewoon’. En je moet zelf je relatie bijzonder houden door het aandacht te geven en eraan te blijven werken. Dat gaat niet vanzelf.

Types als jij gaan met deze houding ook nooit gelukkig worden. Altijd knaagt er een stemmetje dat het ergens anders wel beter is. Als er wat aandacht komt van een vrouw dan is er meteen de gedachte ‘wat als?’. En het gaat allemaal ten koste van je eigen relatie en je eigen lange termijn geluk.

Succes met je leven verder. Je bent dom en achterbaks bezig. Wat zou je ervan vinden als jouw vriendin dit met een jongen deed? Mentaal uitchecken bij jou in afwachting van een jongen die interesse toont?
Lekker oppervlakkige reactie dit. In de 4 jaar dat wij samen zijn is er genoeg interesse geweest vanuit meiden, dat deed me echter, behalve dat ze leuk zijn voor een avondje seksen, niet bijster veel.

Dit is in het eerst in 4 jaar dat ik soortgelijke gevoelens heb voor een meid zoals ik dat ook voor mn vriendin had.

Anderzijds heb je misschien gelijk, het is inderdaad een beetje zwak wellicht. Ik zou het andersom ook niet chill vinden.
  maandag 18 januari 2021 @ 11:15:14 #33
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197482549
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:03 schreef Jesuis2021 het volgende:
Dus het is een rare gedachte dat je je relatie niet meteen beeindigt als je gevoelens hebt voor een ander? Komop zeg. Het is niet alsof ik met die meid de hele avond sta te bekvechten
Hou je aan de corona regels. Probleem opgelost.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 18 januari 2021 @ 11:20:46 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197482648
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:14 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Lekker oppervlakkige reactie dit. In de 4 jaar dat wij samen zijn is er genoeg interesse geweest vanuit meiden, dat deed me echter, behalve dat ze leuk zijn voor een avondje seksen, niet bijster veel.

Dit is in het eerst in 4 jaar dat ik soortgelijke gevoelens heb voor een meid zoals ik dat ook voor mn vriendin had.

Anderzijds heb je misschien gelijk, het is inderdaad een beetje zwak wellicht. Ik zou het andersom ook niet chill vinden.
Wat is er precies oppervlakkig aan de reactie van alors?

Het valt me op dat je met vrij zwakke argumenten komt om je huidige gedrag goed te praten. Het is in de trant van: ‘ik doe misschien wel iets wat niet OK is, maar er zijn ergere dingen’. Ook nu weer: ik ben 4 jaar netjes geweest. Dat praat natuurlijk niks goed van je huidige acties.

Uiteindelijk maakt het ons hier op het forum geen bal uit wat jij uitspookt, maar jij zegt wel in je OP dat je je schuldig voelt en je afvraagt wat je moet doen. Ga eens stevig praten met je eigen geweten.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 januari 2021 @ 11:20:58 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197482652
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:10 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin verteld dat ik haar leuk vind, en dat ik het wil aankijken.

Maar wat is te ver in dat opzicht? Ik snap dat zoenen not done is, maar gewoon praten?
Waarom zou je het überhaupt aan kijken?
Trouwens door dit te zeggen tegen je vriendin is je relatie al ten einde.
Ja dat kan je wel doen, dat aan kijken.
Maar als je geen slappe zak bent doe je dat als vrijgezel...

Als je toch door zou willen gaan met je huidige vriendin gaat ze enorm wantrouwend richting je zijn bij het eerste beste feestje waarbij jij alleen bent en een handje vol meiden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 18 januari 2021 @ 11:32:09 #36
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_197482882
Ik snap de titel niet eens... Je bent verliefd of je bent niet verliefd. Maar 'verliefd' geschreven op een ironische manier?? Of je snapt enkele aanhalingstekens niet... dat kan ook natuurlijk.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_197482959
Je wilt pas echt je vriendin verlaten wanneer je zeker weet dat die andere meid je wilt...en dat wil je dus nu gaan uitzoeken. Blijkt dat dit niet het geval is dan heb je het gelukkig niet uitgemaakt met je vriendin en ben je niet alleen. Sorry maar zoals anderen hier ook al schreven is dit erg slap en een hele smerige manier om met je vriendin om te gaan.
pi_197483009
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:36 schreef babbelaar92 het volgende:
Je wilt pas echt je vriendin verlaten wanneer je zeker weet dat die andere meid je wilt...en dat wil je dus nu gaan uitzoeken. Blijkt dat dit niet het geval is dan heb je het gelukkig niet uitgemaakt met je vriendin en ben je niet alleen. Sorry maar zoals anderen hier ook al schreven is dit erg slap en een hele smerige manier om met je vriendin om te gaan.
Het is infantiel.
  maandag 18 januari 2021 @ 12:00:21 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197483403
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:56 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ik wil het dus juist niet negeren omdat ik wil weten hoe dit gaat lopen. Ja, ik zet daardoor mijn relatie op het spel. Maar soms heb ik het idee van “is dit het?” Ik wil kijken hoe ‘t gaat en snap best dat het gras altijd groener lijkt, maar toch.

Hoe weet ik of het echt liefde is? Ik krijg die meid dus echt niet uit mijn hoofd
Heel eenvoudig jongen, als je je 25 jaar samen zijn viert en je nog altijd prettig erbij voelt is het echte liefde.
Wat jij nu hebt is gewoon iets van "elders eens uit eten". Is redelijk veel voorkomend, men zegt zelfs bij vrouwen (ahum).

Vervelend is als de een dat wel graag zou willen doen (ergens anders uit eten gaan) en de ander er geen behoefte aan heeft.
Jij bent in een relatie sinds je 19-de. Hoe oud was je vriendin? Erg jong. Heeft zij (je huidige vriendin)misschien ook behoefte om eens elders een snackje te gaan proeven. Let (inderdaad, is al gezegd hier) wel op met deze corona tijd.

Hier is geen advies in te geven, en zeker kunnen wij jouw vraag Hoe weet ik of het echt liefde is? NIET beantwoorden.
Overigens, dat er op ieder potje maar één dekseltje zou passen is pertinent niet waar. Dáár hoef je niet bang voor te zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 18 januari 2021 @ 12:15:41 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197483694
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:36 schreef babbelaar92 het volgende:
Je wilt pas echt je vriendin verlaten wanneer je zeker weet dat die andere meid je wilt...en dat wil je dus nu gaan uitzoeken. Blijkt dat dit niet het geval is dan heb je het gelukkig niet uitgemaakt met je vriendin en ben je niet alleen. Sorry maar zoals anderen hier ook al schreven is dit erg slap en een hele smerige manier om met je vriendin om te gaan.
Dit ja. 1000 maal dit.
pi_197483788
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:36 schreef babbelaar92 het volgende:
Je wilt pas echt je vriendin verlaten wanneer je zeker weet dat die andere meid je wilt...en dat wil je dus nu gaan uitzoeken. Blijkt dat dit niet het geval is dan heb je het gelukkig niet uitgemaakt met je vriendin en ben je niet alleen. Sorry maar zoals anderen hier ook al schreven is dit erg slap en een hele smerige manier om met je vriendin om te gaan.
Dit! Ik hoop dat jij en/of je vriendin in gaat zien dat zij nu gewoon back-up is en niet meer dan dat.

En ga bij jezelf na waar je nou behoefte aan hebt. Ben je echt uit op dit specifieke meisje of ben je op zoek naar de spanning van het vrijgezelle bestaan en het flirten met vrouwen zoals je nu met haar doet? Je schrijft over je verliefdheid, maar geeft tegelijkertijd aan dat je je op feestjes moet inhouden als je aandacht van vrouwen krijgt en dat je dan eigenlijk single zou willen zijn.
pi_197484662
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:42 schreef Jesuis2021 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel een enorme gok natuurlijk. Peilen is natuurlijk wel mogelijk zonder echt intiem te worden, maar ik zou niet zomaar het uitmaken
Gok? Wtf? Dus je hebt je huidige vriendin als backup? :')

Die andere meid past wel bij je trouwens. Heeft haar vriend ook nog alleen als backup...

En feesten? Wil je daar even mee kappen aub? Dankzij figuren als jij wordt die tering lockdown steeds verlengd...
  maandag 18 januari 2021 @ 13:32:10 #43
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197485121
Gast, ik hoop echt dat je van je vriendin het mag aankijken hoe het loopt. Het liefst met de mededeling erbij dat je dat maar alleen moet uitzoeken en zij niet gaat afwachten of je haar wellicht niet inruild.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197485283
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:47 schreef Jesuis2021 het volgende:
Beste mensen,

Even via een andere account ivm herkenbaarheid.

Sinds vorige week heb ik enerzijds een probleem en anderzijds een gevoel van geluk/positiviteit. Korte situatieschets: ik ben een student die in een studentencomplex op kamers woont met een paar andere huisgenoten. Daarnaast heb ik sinds mijn 19e een vriendin (ik ben nu wat ouder). Ik hou van mijn vriendin en wij hebben al best wat meegemaakt samen. Ik zie haar als mijn beste vriend, we doen veel leuke dingen samen maar hebben laatst een vrij serieus gesprek gehad. Hierin kwam naar voren dat, ondanks dat we het vaak zo leuk hebben, we eigenlijk nooit hebben gezien hoe het volwassen leven er buiten een relatie aan toe gaat, oftewel er zijn twijfels. Daarnaast heeft zij het gevoel dat ze mij belemmert in mijn studentenleven, nu ik aan had gegeven dat ik me op feestjes wel altijd moet inhouden en meisjes veel aandacht vragen. Op dat soort momenten zou ik graag single zijn, maar de stabiliteit en mijn vriendin weer kunnen zien zorgt er dan toch voor dat ik er niks mee doe.

De afgelopen tijd organiseren we steeds vaker feestjes in ons complex. Afgelopen keer was ik goed aangeschoten, en was er een meisje daar die erg lief was. Ze bracht me water en nam me de hele avond mee dansen en wilde constant praten. Op het einde van de avond gaf ze me een kus en hebben we lang in haar kamer gepraat. Het blijkt dat zij een vriend heeft, maar het al een tijdje wil uitmaken.

Sindsdien krijg ik die meid niet meer uit mn hoofd. Ik denk zelfs dat ik verliefd op haar ben, ook al heb ik haar slechts enkele keren gesproken. Binnenkort hebben we weer een feest maar ik weet bij god niet wat ik moet doen. Ik ben constant zenuwachtig, euforisch, maar voel me ook erg verward door deze gevoelens. Het is heel erg lang geleden dat ik iemand echt leuk heb gevonden. Bovendien voel ik me ook schuldig tegenover mijn vriendin, maar ik wil wel weten hoe het er voor staat.

Wat moet ik doen
Wat je moet doen?

Niet naar feestjes gaan. Wellicht dat het je ontgaan is, maar er dwaalt best wel een heftig virus rond.
  maandag 18 januari 2021 @ 14:33:44 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197486149
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Van die mastodonten die helemaal ziedend worden omdat een paar pubers een feestje vieren _O-
Terwijl de rest van NL al een jaar zit te tandhakken op de bank en de hele wereld financieel naar de klote gaat. Ja, dan spuug je de maatschappij in het gezicht. Respectloos, Maja, kijk maar hoe ze met elkaar omgaan, echt compleet sociaal en empathisch hersendood. Ze hebben geen flauw idee wat de rest van het land van hun gedrag vindt, en dan nog, hebben ze er schijt aan dat ze een virus helpen verspreiden wat hun ouders en grootouders te pakken wil nemen, als ze maar lekker hun gang kunnen gaan en doen wat ze willen. En dan zijn we dus al een jaar aan het hameren op dit soort gedrag |:(

Er gaan de laatste 15 jaar wat dingen niet zo goed in opvoedland en die beginnen nu zo langzaamaan de kop op te steken. Nooit afgevraagd waarom de duvel en zijn ouwe moer tegenwoordig bij allerlei soorten zieleknijpers loopt? Dat heeft écht een reden.
Het overgrote meerendeel van de Xdoos generatie snapt helemaal niks van sociale omgang omdat ze hun hele jeugd met een knoppendoosje op bewegende dingetjes op een schermpje hebben zitten schieten. Geen schommel of wipwap gezien, bordje tik? busje trap? hutten bouwen in de bosjes van de speeltuin? geen idee hoe dat werkt; sociale omgang buiten schooltijd met leeftijdgenoten en/of ouderen. Normen en waarden? Vind ik die in de app store? :?
Als TS zijn plasser ergens van omhoog komt denkt ie dat het echte liefde is, hij heeft er net een aardbeitje, 2 banaantjes en een supercombobreaker tegenaan gegooid, maar het prinsesje juicht niet, dus => paniek en op FOK! vragen of iemand weet waarom de cheatcode niet werkt.

Compleet wereldvreemd, meer kan ik er niet van maken, dit soort morele vragen verwacht je van een 12 jarige, en het gedrag ook.

Aldus deze mastodont :7 .

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 19-01-2021 15:17:14 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2021 @ 14:36:46 #46
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197486214
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Terwijl de rest van NL al een jaar zit te tandhakken op de bank en de hele wereld financieel naar de klote gaat. Ja, dan spuug je de maatschappij in het gezicht. Respectloos, Maja, kijk maar hoe ze met elkaar omgaan, echt compleet sociaal en empathisch hersendood. Ze hebben geen flauw idee wat de rest van het land van hun gedrag vindt, en dan nog, hebben ze er schijt aan dat ze een virus helpen verspreiden wat hun ouders en grootouders te pakken wil nemen, als ze maar lekker hun gang kunnen gaan en doen wat ze willen. En dan zijn we dus al een jaar aan het hameren op dit soort gedrag |:(

Er gaan de laatste 15 jaar wat dingen niet zo goed in opvoedland en die beginnen nu zo langzaamaan de kop op te steken. Nooit afgevraagd waarom de duvel en zijn ouwe moer tegenwoordig bij allerlei soorten zieleknijpers loopt? Dat heeft écht een reden.
De Xdoos generatie snapt helemaal van sociale omgang, omdat ze hun hele jeugd met een knoppendoosje op bewegende dingetjes op een schermpje hebben zitten schieten. Geen schommel of wipwap gezien, geen idee hoe dat werkt; sociale omgang buiten schooltijd met leeftijdgenoten en/of ouderen. Normen en waarden? Vind ik die in de app store? :?
Als TS zijn plasser ergens van omhoog komt denkt ie dat het echte liefde is, hij heeft er net een aardbeitje, 2 banaantjes en een supercombobreaker tegenaan gegooid, maar het prinsesje juicht niet, dus => paniek en op FOK! vragen of iemand weet waarom de cheatcode niet werkt.

Compleet wereldvreemd, meer kan ik er niet van maken, dit soort morele vragen verwacht je van een 12 jarige, en het gedrag ook.

Aldus deze mastodont :7 .
Tsjemig. Een feestje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 januari 2021 @ 14:38:26 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197486244
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:39 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Wat je moet doen?

Niet naar feestjes gaan. Wellicht dat het je ontgaan is, maar er dwaalt best wel een heftig virus rond.
Het virus am sich is niet heftig, de manier waarop we ons gedragen en ermee omgaan maakt er een puinzooi van.

Westerse kutmentaliteit, om je kapot te schamen, echt -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2021 @ 14:41:12 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197486299
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Tsjemig. Een feestje.
Je had dit even gemist?;

quote:
De afgelopen tijd organiseren we steeds vaker feestjes in ons complex.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2021 @ 14:58:32 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197486567
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:03 schreef Jesuis2021 het volgende:
Dus het is een rare gedachte dat je je relatie niet meteen beeindigt als je gevoelens hebt voor een ander? Komop zeg. Het is niet alsof ik met die meid de hele avond sta te bekvechten
Wel als je wil gaan ‘peilen’.
Want dan ga je in op dat gevoel ipv het achter je proberen te laten en te investeren in de huidige relatie beter maken.

Jij wil gaan kijken of het wat met die ander kan worden. Dat valt letterlijk onder wat je vriendin bedoelt met dat maak het eerst uit met mij als je verliefd wordt en daar wat mee wil doen.

Elke stap die je nu neemt richting die andere meid valt derhalve onder vreemdgaan en daar ga je je vriendin echt keihard mee kwetsen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 18 januari 2021 @ 15:03:42 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197486642
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je had dit even gemist?;
[..]

Nee hoor, gelezen en beoordeeld. Tsjemig. Een paar pubers die ene feestje vieren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')