SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij weet dit vast...quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling heeft het niet over zwemmen
Jij noemt haar altijd een gekke kikker dus ze blijft ook zitten als je de temperatuur langzaam verhoogt.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Trouwens bitterbal is vrij makkelijk, frituurolie in het zwembad en ze spring giechelend en volledig naakt erin.
Volgens mij werden ze zelfs in de VS gedrukt op een gegeven moment. Dus dat is vast een deel van het antwoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet dit vast...
Waarom lijkt Nederlands briefgeld van in/rond de 2e wereldoorlog op dollarbiljetten?
Omdat Adams, the founding father, onze maatschappij gekopieerd heeft naar amerika.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet dit vast...
Waarom lijkt Nederlands briefgeld van in/rond de 2e wereldoorlog op dollarbiljetten?
Yep, gekke beige kikker.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij noemt haar altijd een gekke kikker dus ze blijft ook zitten als je de temperatuur langzaam verhoogt.
Ik had zo'n vermoeden maar dacht hier zit vast een smeuig verhaal bij...quote:Op zondag 17 januari 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij werden ze zelfs in de VS gedrukt op een gegeven moment. Dus dat is vast een deel van het antwoord.
Je bedoelt de "bevrijdingsbiljetten", de serie Muntbiljetten 1943. Die zijn ontworpen en gedrukt door ABNC, de American Bank Note Company in New York. Prachtig spul, ik moet alleen de 50 en 100 gulden nog. Niet te betalen goffedommequote:Op zondag 17 januari 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet dit vast...
Daar ben ik helaas niet van.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden maar dacht hier zit vast een smeuig verhaal bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |