abonnement Unibet Coolblue
pi_197476549
Hallo beste mensen.

Hoe vaak kopen jullie een lp (als je een lp koopt)? Is dat wekelijks, maandelijks of jaarlijks?
Koop je tweedehands of is je voorkeur nieuw? Deel je kennis :P (als je dat zou willen :))

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen daarin, ik ben recent begonnen met echt verzamelen van muziek die ik leuk vind maar helaas kan ik niet zoveel platen kopen want nieuw is echt wel duur. Hoe doen jullie dat?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 17 januari 2021 @ 22:19:28 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197476568
Ik ben vegan
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197476581
quote:
89s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben vegan
ok

doei
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 17 januari 2021 @ 22:21:10 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197476611
Maar ik koop ze gewoon wanneer een artiest die ik leuk vind een LP uitbrengt. Zoals Folklore, Lover en Reputation van Taylor Swift.

Als dat een maand duurt, duurt dat een maand. Als dat een week is, is dat een week.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197476648
quote:
89s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
Maar ik koop ze gewoon wanneer een artiest die ik leuk vind een LP uitbrengt. Zoals Folklore, Lover en Reputation van Taylor Swift.

Als dat een maand duurt, duurt dat een maand. Als dat een week is, is dat een week.
Dat was de vraag niet helemaal, maar jij koopt dus niet op regelmatige basis maar een momentopname?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 17 januari 2021 @ 22:24:06 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197476672
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet helemaal, maar jij koopt dus niet op regelmatige basis?
Dat ligt er echt aan. In de afgelopen 2 maanden 9 platen gekocht. Daarvoor weer een maand niks. Ligt er een beetje aan hoeveel albums er worden uitgebracht van artiesten die ik leuk vind. Allemaal nieuw overigens
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197476675
De 1e kocht ik rond '74 daarna nog paar duizend, die heb ik allemaal nog.
pi_197476693
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:24 schreef Steven_Stil het volgende:
De 1e kocht ik rond '74 daarna nog paar duizend, die heb ik allemaal nog.
Nice, dat is een behoorlijke collectie. Leuk dat je nog allemaal hebt. Qua aankoop zou het vroeger goedkoper zijn geweest?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197476718
quote:
89s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:24 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dat ligt er echt aan. In de afgelopen 2 maanden 9 platen gekocht. Daarvoor weer een maand niks. Ligt er een beetje aan hoeveel albums er worden uitgebracht van artiesten die ik leuk vind. Allemaal nieuw overigens
Ok, bedankt voor je antwoord! Je koopt echt wat je leuk vind. Nieuw is duur maar het wel waard :P.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197476756
quote:
6s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Nice, dat is een behoorlijke collectie. Leuk dat je nog allemaal hebt. Qua aankoop zou het vroeger goedkoper zijn geweest?
LP's waren altijd al wel duur, in het begin was het uitverkoopwerk van 2 a 3 Gulden,.
pi_197476759
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:24 schreef Steven_Stil het volgende:
De 1e kocht ik rond '74 daarna nog paar duizend, die heb ik allemaal nog.
Jouw collectie is legendarisch _O_
  zondag 17 januari 2021 @ 22:28:32 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197476765
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor je antwoord! Je koopt echt wat je leuk vind. Nieuw is duur maar het wel waard :P.
:Y Pre-orders zijn vaak wel meteen iets goedkoper. dat doe ik meestal, bespaar je vaak 10-20%. Bij Reputation laatst zelfs 40%
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197476797
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:28 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

LP's waren altijd al wel duur, in het begin was het uitverkoopwerk van 2 a 3 Gulden,.
2 of 3 gulden nu is een plaat gemiddeld 30 euro of meer (vaker meer ik zie wat ik wil rond de 40 a 50 euro). Soms heb ik geluk en kan ik hem rond de 15 a 20 euro kopen maar dat bijna nooit zo nieuw.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197476816
quote:
89s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

:Y Pre-orders zijn vaak wel meteen iets goedkoper. dat doe ik meestal, bespaar je vaak 10-20%. Bij Reputation laatst zelfs 40%
Ja dan moet je er echt boven op zitten om te weten dat een bepaalde artiest iets gaat uitbrengen. Dan kan je er op in spelen
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197476827
quote:
89s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben vegan
Hahaha mikeytt hahaha
pi_197476875
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

2 of 3 gulden nu is een plaat gemiddeld 30 euro of meer (vaker meer ik zie wat ik wil rond de 40 a 50 euro). Soms heb ik geluk en kan ik hem rond de 15 a 20 euro kopen maar dat bijna nooit zo nieuw.
Die van paar gulden waren afgeprijsde van 9 zoiets, in de jaren 80 ging dat al snel tot boven 20 Gulden.
pi_197476882
quote:
7s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:33 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Die van paar gulden waren afgeprijsde van 9 zoiets, in de jaren 80 ging dat al snel tot boven 20 Gulden.
O dat ook wel veel idd ja :D geen goedkope hobby.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197476931
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

O dat ook wel veel idd ja :D geen goedkope hobby.
Het grappige is dat mijn platen nu tussen 3 en 20 Euro per stuk waard zijn met uitschieters naar boven.
pi_197476979
quote:
6s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:36 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Het grappige is dat mijn platen nu tussen 3 en 20 Euro per stuk waard zijn met uitschieters naar boven.
Dus wel vrij waardevast (en die uitschieters zijn dan collectersitems? Of waren andere gebeurtenissen invloed op de waarde.. of een aantal max. aantal exemplaren ervan?).

Sorry dat ik zoveel vraag :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197477033
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Dus wel vrij waardevast (en die uitschieters zijn dan collectersitems? Of waren andere gebeurtenissen invloed op de waarde.. of een aantal max. aantal exemplaren ervan?).

Sorry dat ik zoveel vraag :P
Er zijn ook jaren geweest dat de prijs per kilo ging, de laatste kleine 10 jaar is het verzamelen populairder geworden en dus ook de prijzen.
pi_197477080
quote:
3s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:41 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Er zijn ook jaren geweest dat de prijs per kilo ging, de laatste kleine 10 jaar is het verzamelen populairder geworden en dus ook de prijzen.
Ja ik vind dat zelf een dikke plus dat het weer upcoming is want artiesten die muziek uitbrengen in deze tijdsgeest brengen het ook uit op vinyl. Maar helaas mijn portemonnee denkt er anders over maar het hoeft ook niet meteen een grote collectie te zijn kan er jaren over doen net zoals jou :P :s)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197478099
Maandelijkse meerdere nieuwe
pi_197478171
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:42 schreef DW457 het volgende:
Maandelijkse meerdere nieuwe
Heb je een limiet/budget of je zie iets en denkt maakt niet uit ik koop wat ik wil ongeacht de prijs. (8>

vertel meer. Als je wilt :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197478198
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Heb je een limiet/budget of je ziet iets en denkt maakt niet uit ik koop wat ik wil ongeacht de prijs. (8>
Ik heb een maandelijks budget uit zelfbescherming :)
pi_197478216
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:48 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik heb een maandelijks budget uit zelfbescherming :)
Hahha. Slim van jou :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197478234
Ja je geeft makkelijk teveel geld uit als je hyped bent en je vind het allemaal wel mooi :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197478697
Ik benoem wel steeds dat het duur is maar dat is bijzaak (niet hoofdzaak voor mij persoonlijk). :P

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe meer als ik dacht _O_ En vind het leuk dat mensen het nog doen in deze tijd van/met digitale muziekstreamingsdiensten.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197479238
Ik koop zowel nieuwe als tweedehands elpee's en heb er ook nog wel een paar van vroeger, zo'n 40 jaar oud. Als ik een nieuwe koop dan is dat wel vaak een nieuwe uitgave van een oude plaat! Bijvoorbeeld een oude jazzplaat uit de jaren 50 of 60, die opnieuw is uitgebracht. Die zijn wel duur, vind ik, maar vaak ook van betere kwaliteit dan dat ze vroeger waren. Niet alleen zijn ze soms geremixt, maar ook het vynil is gewoon dikker. Tweedehands koop ik soms klassieke muziek. Zo'n doos met bijvoorbeeld twintig elpee's met kamermuziek van Mozart kost vrijwel niets en bevat soms prachtige muziek. Moderne muziek, d.w.z. jonger dan 40 à 50 jaar koop ik nooit. Die kan ik ook op de radio horen, als ik dat zou willen. Ik beweer niet dat er nu geen goede muziek meer wordt gemaakt, integendeel.
  maandag 18 januari 2021 @ 02:27:00 #29
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_197479250
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_197481086
Afgelopen jaar een stuk minder gekocht, maar dat komt omdat ik de laatste jaren mijn LP'S vooral bij concerten kocht.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_197485265
quote:
6s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:29 schreef pipster het volgende:
Afgelopen jaar een stuk minder gekocht, maar dat komt omdat ik de laatste jaren mijn LP'S vooral bij concerten kocht.
Goede oude precoronatijd ;( . Scheelt dat in aanschaf als je het bij concerten koopt of scheelt het niet zoveel?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197485311
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 02:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik koop zowel nieuwe als tweedehands elpee's en heb er ook nog wel een paar van vroeger, zo'n 40 jaar oud. Als ik een nieuwe koop dan is dat wel vaak een nieuwe uitgave van een oude plaat! Bijvoorbeeld een oude jazzplaat uit de jaren 50 of 60, die opnieuw is uitgebracht. Die zijn wel duur, vind ik, maar vaak ook van betere kwaliteit dan dat ze vroeger waren. Niet alleen zijn ze soms geremixt, maar ook het vynil is gewoon dikker. Tweedehands koop ik soms klassieke muziek. Zo'n doos met bijvoorbeeld twintig elpee's met kamermuziek van Mozart kost vrijwel niets en bevat soms prachtige muziek. Moderne muziek, d.w.z. jonger dan 40 à 50 jaar koop ik nooit. Die kan ik ook op de radio horen, als ik dat zou willen. Ik beweer niet dat er nu geen goede muziek meer wordt gemaakt, integendeel.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ja ieder zijn voorkeuren natuurlijk (8>

Ja de oudere platen (bijv. jazzplaten van vroegah) maar die nieuw zijn kost aardig wat (ik zie dat bij veel oudere platen die dan nieuw zijn uitgebracht). Maar leuk dat je beide koopt oud en nieuw. Meer waar voor je geld als je tweedehands koopt :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197485333
quote:
bedankt voor de link, ff lurken later (8> |:)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197485370
Ik heb een aardig grote collectie. 2500 lps, 1000 cd's en honderden vinyl singeltjes. Alleen heb ik sinds een jaar Spotify en dat zorgt ervoor dat ik veel spaarzamer ben met geld uitgeven aan vinyl. Een pluspunt voor mij want ik gaf er echt veel aan uit als er eens een maandje wat leuke albums uitkwamen.
pi_197485433
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:45 schreef Document1 het volgende:
Ik heb een aardig grote collectie. 2500 lps, 1000 cd's en honderden vinyl singeltjes. Alleen heb ik sinds een jaar Spotify en dat zorgt ervoor dat ik veel spaarzamer ben met geld uitgeven aan vinyl. Een pluspunt voor mij want ik gaf er echt veel aan uit als er eens een maandje wat leuke albums uitkwamen.
Dat is een groot voordeel ja van Spotify dat je selectief kan zijn in wat koopt. :Y beetje het beste van beide werelden toch? :P

En wat een grote collectie heb je :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197485482
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Dat is een groot voordeel ja van Spotify dat je selectief kan zijn in wat koopt. :Y beetje het beste van beide werelden toch? :P

En wat een grote collectie heb je :D
Ik ben ook DJ en dat deed je vroeger met vinyl. :D (ik nog steeds trouwens.)
pi_197485490
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:52 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ik ben ook DJ en dat deed je vroeger met vinyl. :D (ik nog steeds trouwens.)
Geen usbstickje dj :P

NIce!!! _O_
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197490620
Heb ergens tussen de 50 en 100 platen staan hier, is alweer een tijdje geleden dat ik iets gekocht heb, moest lange tijd flink op de centen letten, en heb eerlijk gezegd niet meer zo'n zin om via ebay / discogs dingen te kopen, vind het toch net iets te omslachtig :P

Wat dat betreft heb ik wel een zaak hier in de buurt zitten die zo nu en dan best aardige dingen er tussen heeft staan, heb daar o.a. platen van Bohren und der Club of Gore, Portishead, Boris, Holy Fuck, Gnod en Talk Talk weten te scoren :Y

Heb een aardig lijstje aan dingen die ik zeker nog wel wil kopen, maar ik vrees dat ik daarvoor toch echt online moet gaan kijken...
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_197492273
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb ergens tussen de 50 en 100 platen staan hier, is alweer een tijdje geleden dat ik iets gekocht heb, moest lange tijd flink op de centen letten, en heb eerlijk gezegd niet meer zo'n zin om via ebay / discogs dingen te kopen, vind het toch net iets te omslachtig :P

Wat dat betreft heb ik wel een zaak hier in de buurt zitten die zo nu en dan best aardige dingen er tussen heeft staan, heb daar o.a. platen van Bohren und der Club of Gore, Portishead, Boris, Holy Fuck, Gnod en Talk Talk weten te scoren :Y

Heb een aardig lijstje aan dingen die ik zeker nog wel wil kopen, maar ik vrees dat ik daarvoor toch echt online moet gaan kijken...
Ook veel 50 a 100 platen :s) wat is er omslachtig aan discogs kan je dat uitleggen? Online meer aanbod maar beleving van kopen is wel anders (maar als je vind wat je zoekt geweldig toch).

Ik heb tot nu zelf niks online gekocht alleen fysiek in een platenwinkel. Maar helaas kan dat nu niet ;(
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage maandag 18 januari 2021 @ 20:07:59 #40
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_197493180
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_197494420
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ook veel 50 a 100 platen :s) wat is er omslachtig aan discogs kan je dat uitleggen? Online meer aanbod maar beleving van kopen is wel anders (maar als je vind wat je zoekt geweldig toch).

Ik heb tot nu zelf niks online gekocht alleen fysiek in een platenwinkel. Maar helaas kan dat nu niet ;(
Nou ja, vaak is het zo dat ik dan het liefst in een keer meerdere platen tegelijkertijd koop, alleen heeft een individuele verkoper maar 1 of hooguit 2 platen die je wil, dus dan moet je dus meerdere keren tegelijkertijd door het proces heen, en niks is geautomatiseerd, dus het is gewoon super omslachtig.

De beleving is inderdaad veel anders, vind het bij een platenzaak juist leuk om gewoon door die gigantische veel te volle bakken heen te gaan in de hoop op wat moois :D
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_197497486
quote:
Ik kom ook een keer plaatjes posten _O_ leuk topic
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197497520
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Nou ja, vaak is het zo dat ik dan het liefst in een keer meerdere platen tegelijkertijd koop, alleen heeft een individuele verkoper maar 1 of hooguit 2 platen die je wil, dus dan moet je dus meerdere keren tegelijkertijd door het proces heen, en niks is geautomatiseerd, dus het is gewoon super omslachtig.

De beleving is inderdaad veel anders, vind het bij een platenzaak juist leuk om gewoon door die gigantische veel te volle bakken heen te gaan in de hoop op wat moois :D
Dankjewel voor het beantwoorden van de vraag. Nu snap ik het. ^O^ Ja dat maakt het dan al weer ingewikkelder en moeizaam :D

En heb je met online wel garantie dat wat je koopt ook voldoet? Zit toch een risico aan vast (hoe het aankomt hopelijk heel).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197497917
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Dankjewel voor het beantwoorden van de vraag. Nu snap ik het. ^O^ Ja dat maakt het dan al weer ingewikkelder en moeizaam :D

En heb je met online wel garantie dat wat je koopt ook voldoet? Zit toch een risico aan vast (hoe het aankomt hopelijk heel).
Gaat grotendeels op basis van reputatie, op een site als Discogs zitten eigenlijk alleen maar mensen die enigszins verstand van zaken hebben, dus als je er daar een potje van maakt dan kan het nog lastig worden met verkopen, zeker als je veel koopt / verkoopt.

Heb een keer een slechte ervaring gehad met een beetje vage verkoper, die op dat moment op zich redelijk leek, maar bleek dus bij de recente reviews destijds heel veel negatieve feedback te zijn.
Plaat nooit ontvangen, maar na lange tijd berichten heen en weer uiteindelijk wel m'n geld terug gekregen.
Maar goed, dat was een van de ~30 verkopers waarmee ik te maken heb gehad, de rest was allemaal prima :Y

edit: Zie nu trouwens ook dat die sinds 2012 ook al niks meer verkocht heeft daar, dus die zal wel een lesje geleerd hebben
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_197497966
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Gaat grotendeels op basis van reputatie, op een site als Discogs zitten eigenlijk alleen maar mensen die enigszins verstand van zaken hebben, dus als je er daar een potje van maakt dan kan het nog lastig worden met verkopen, zeker als je veel koopt / verkoopt.

Heb een keer een slechte ervaring gehad met een beetje vage verkoper, die op dat moment op zich redelijk leek, maar bleek dus bij de recente reviews destijds heel veel negatieve feedback te zijn.
Plaat nooit ontvangen, maar na lange tijd berichten heen en weer uiteindelijk wel m'n geld terug gekregen.
Maar goed, dat was een van de ~30 verkopers waarmee ik te maken heb gehad, de rest was allemaal prima :Y

edit: Zie nu trouwens ook dat die sinds 2012 ook al niks meer verkocht heeft daar, dus die zal wel een lesje geleerd hebben
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Nu begrijp ik de interactie beter tussen vraag en aanbod. :D Maar wat ik uit jouw woorden begrijp vooral een goede reputatie qua aanbieders. Logistiek wat lastiger :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197498030
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Nu begrijp ik de interactie beter tussen vraag en aanbod. :D Maar wat ik uit jouw woorden begrijp vooral een goede reputatie qua aanbieders. Logistiek wat lastiger :P
Geen probleem! En inderdaad, het is gewoon bij het aanbod even goed kijken naar de feedback die een verkoper heeft gehad, en dan zit je meestal wel goed.
En als je via Paypal / creditcard betaald dan kun je iig nog het geld terugvorderen, dat kan helaas via iDeal / directe overschrijving niet ;(
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_197498052
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 00:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Geen probleem! En inderdaad, het is gewoon bij het aanbod even goed kijken naar de feedback die een verkoper heeft gehad, en dan zit je meestal wel goed.
En als je via Paypal / creditcard betaald dan kun je iig nog het geld terugvorderen, dat kan helaas via iDeal / directe overschrijving niet ;(
Bedankt voor de tips! Dat is belangrijk om te weten in het geval als het wel fout gaat. Dankjewel :7 Ik ben meestal een impulsieve koper ik zie wat ik denk ok LEUK ik moet het hebben klik en koop het en dat in dit geval niet zo handig stel ik zou daar bestellen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197498267
Vandaag even een stevige bestelling geplaatst _O_

Gabor Szabo - Dreams
Elbow - Giants of all sizes
Sohn - Rennen
Steven Wilson - The Future Bites
The Verve - Urban Hymns
Nine Inch Nails - With Teeth
Editors - Weight of your love
Daft Punk - Random Access Memories
The Smiths - The World Won't Listen
Fleetwood Mac - Rumours
Carina Round - Things you should know
Bill Withers - Greatest Hits
The Gaslight Anthem - The 59' Sound

En nog een paar.

Mooi om naar uit te kijken _O_
pi_197498568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 00:46 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Vandaag even een stevige bestelling geplaatst _O_

Gabor Szabo - Dreams
Elbow - Giants of all sizes
Sohn - Rennen
Steven Wilson - The Future Bites
The Verve - Urban Hymns
Nine Inch Nails - With Teeth
Editors - Weight of your love
Daft Punk - Random Access Memories
The Smiths - The World Won't Listen
Fleetwood Mac - Rumours
Carina Round - Things you should know
Bill Withers - Greatest Hits
The Gaslight Anthem - The 59' Sound

En nog een paar.

Mooi om naar uit te kijken _O_
Leuke plaatjes zitten er tussen _O_ idd stevige bestelling :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_197505449
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Leuke plaatjes zitten er tussen _O_ idd stevige bestelling :D
Dat thuiswerken kost me klauwen met geld, teveel tijd om handen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')