abonnement Unibet Coolblue
pi_197475963
Iemand hier die deze docu serie kijkt op Netflix? Dit is de eerste keer dat ik over ectoplasma hoor.

Ik ben wel benieuwd wat het nu precies is dus ik ga info lezen op wiki: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ectoplasma_(paranormaal)

Sommige dingen in de serie vind ik bullshit, maar wat ik wel bijzonder vind zijn bijvoorbeeld de BDE's, mensen die kunnen beschrijven wat er in de operatie kamer lag en wat doktoren zeiden etc. En dat alle personen eigenlijk hetzelfde beschrijven toen ze dood gingen: mooie kleuren, een warm welkom gevoel van thuis komen, veel stemmen of zich één voelen met alles daar. En dat bijna niemand graag terug wilde naar de echte wereld. Dan moet doodgaan dus wel een erg fijn gevoel zijn.
pi_197476279
Ik denk dat als je bijna dood gaat wat endorphines in je systeem gepompt worden.
M.a.w. je wordt high.

[ Bericht 0% gewijzigd door christmastsunami op 17-01-2021 22:42:22 ]
pi_197477171
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:04 schreef christmastsunami het volgende:
Ik denk dat als je bijna dood gaat wat endorphines in je systeem gepompt worden.
M.a.w. je wordt high.
Dus als je high op de operatietafel ligt kun je zien wat er om je heen gebeurt?
  zondag 17 januari 2021 @ 22:50:20 #4
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197477209
Leuke docu vond ik, mooi om te zien dat Netflix hier ruimte aan geeft.

Al vond ik de afleveringen over de mediums niet zo interessant. Die Nederlandse dame viel ook aardig door de mand vond ik.

Interessantst vond ik afl. 1 over de bijna dood ervaringen en afl. 6 over reïncarnatie. Ook doktoren aan het woord en duidelijk dat BDE's niet vallen af te doen met 'zuurstofgebrek' oid.

En Jim Tucker volg ik al een tijdje, recent interview met hem:
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_197477263
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:48 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Dus als je high op de operatietafel ligt kun je zien wat er om je heen gebeurt?
Je kan zoiets meemaken opwekken met drugs zoals mdma of lsd, het een "outerbodyexperience".
Dat je bewustzijn als een soort van helicopter boven jezelf zweeft en echt lijkt".
Heb ik dat gedaan, yup.

Maar ik ken ook echt doodziek zijn, met zware koorts, dan ga je ook hallucineren.
pi_197477987
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuke docu vond ik, mooi om te zien dat Netflix hier ruimte aan geeft.

Al vond ik de afleveringen over de mediums niet zo interessant. Die Nederlandse dame viel ook aardig door de mand vond ik.

Interessantst vond ik afl. 1 over de bijna dood ervaringen en afl. 6 over reïncarnatie. Ook doktoren aan het woord en duidelijk dat BDE's niet vallen af te doen met 'zuurstofgebrek' oid.

En Jim Tucker volg ik al een tijdje, recent interview met hem:
Die Nicole de Haas inderdaad. Crisis, wat een bullshit met die verschillende stemmetjes van haar.

Maar dat Amerikaanse blonde medium wist wel veel dingen te zeggen die on point waren en die ze niet online kon vinden.

Met die kardinaal vogel ook wel iets moois.

Nu bij aflevering 4!
pi_197490875
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuke docu vond ik, mooi om te zien dat Netflix hier ruimte aan geeft.

Interessantst vond ik afl. 1 over de bijna dood ervaringen en afl. 6 over reïncarnatie.
Wow aflevering 6 over die jongens die gereïncarneerd zouden zijn. Echt wel bizar welke details zij allemaal weten over hun vorige leven. Die over Marty Martyn, meer dan 50 details kloppen. Heel raar!
pi_197493580
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:22 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Wow aflevering 6 over die jongens die gereïncarneerd zouden zijn. Echt wel bizar welke details zij allemaal weten over hun vorige leven. Die over Marty Martyn, meer dan 50 details kloppen. Heel raar!
Of goed in elkaar gezet wat meer voor de hand ligt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 18 januari 2021 @ 22:48:09 #9
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197496922
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:22 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Wow aflevering 6 over die jongens die gereïncarneerd zouden zijn. Echt wel bizar welke details zij allemaal weten over hun vorige leven. Die over Marty Martyn, meer dan 50 details kloppen. Heel raar!
Ja tof he. Gaat het toeval in ieder geval voorbij.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 19 januari 2021 @ 10:15:56 #10
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197500993
Blij te lezen dat het nog interessanter gaat worden, want aflevering 2 en 3 over die mediums vond ik echt heel erg tenenkrommend. Tenminste, die Nicole de Haas dan. Als je met stemmetjes gaat spreken dan verlies je me en ik sta echt wel heel erg open. Vind het erg jammer dat ze daar zoveel aandacht aan hebben besteed en het deed me bijna afhaken. Maar reïncarnatie vind ik erg boeiend dus ik kijk door.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_197512144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Blij te lezen dat het nog interessanter gaat worden, want aflevering 2 en 3 over die mediums vond ik echt heel erg tenenkrommend. Tenminste, die Nicole de Haas dan. Als je met stemmetjes gaat spreken dan verlies je me en ik sta echt wel heel erg open. Vind het erg jammer dat ze daar zoveel aandacht aan hebben besteed en het deed me bijna afhaken. Maar reïncarnatie vind ik erg boeiend dus ik kijk door.
Ja die Nicole De Haas mag van mij wel in de hel belanden, door zo te spelen met de emoties en pijn van mensen die hun dierbaren hebben verloren. Dan heb je echt geen greintje empathie in je hersencellen zitten.
pi_197568773
Hmm, wij hebben sinds kort ook Netflix. Ik zal ook eens gaan kijken :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_198835361
Eerlijk gezegt ik vond die serie maar onzin.
Ура для россии
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:08:44 #14
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_198837362
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:53 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Je kan zoiets meemaken opwekken met drugs zoals mdma of lsd, het een "outerbodyexperience".
Dat je bewustzijn als een soort van helicopter boven jezelf zweeft en echt lijkt
.
Jij hebt het over lijkt. TS heeft het over feiten.
Praat over de hel en je komt er.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')