abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 januari 2021 @ 03:32:14 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197479419
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:49 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik kan natuurlijk een onderzoek doen naar leeftijd, geslacht. Maar of dat ook echt de waarheid is?
Dus dan zal ik meer moeten sturen naar de sociale omgeving van het forum. Hoe werkt het? Hoe zijn de leden? Hoe maakt het deel uit van hun leven? Daar wil ik naar toe.
Maar kun je dan niet beter deze vragen hier op het forum stellen, liefst nog iedere vraag apart. Dan krijg je precies de informatie die je wilt.
Lijkt me overigens wel leuk om het te lezen als het klaar is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197483430
quote:
9s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:53 schreef scrupuleus het volgende:
Je zou er maar zin in hebben.
Ik ben eerder benieuwd wie zo'n boek zou kopen, buiten nieuwsgierige Fokkers om. Fok is toch een relatief klein forum en niet het onderwerp van een dagelijks gesprek.
  maandag 18 januari 2021 @ 12:02:24 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197483442
quote:
11s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:01 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik ben eerder benieuwd wie zo'n boek zou kopen, buiten nieuwsgierige Fokkers om. Fok is toch een relatief klein forum en niet het onderwerp van een dagelijks gesprek.
Ik ben benieuwd wie zo’n boek zou willen uitgeven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197483458
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wie zo’n boek zou willen uitgeven.
Dat ook. :D
pi_197483649
Dit doet me wel weer denken aan ROL _O_ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 januari 2021 @ 12:20:17 #31
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197483775
Kun je in eigen beheer laten doen, laat je er bv. 200 stuks drukken.
Zelf (bedrijfje) maakten wij (studie) boeken. De teksten in de computer en een laserprinter. En een systeem zoeken om daar een "boek "van te maken. Wij hadden een mooi systeem, met harde kaften. Bij ons waren die bedrukt (kost extra) met ons logo. En een klein apparaat van nog geen 200 euro. In het apparaat deed je verticaal de kaft, en daarin de uitgedrukte bladen van het betreffende boek. Via een handel klemde je dan een metalen u vormige strip dicht die in de kaft verwerkt was, en na drie keer zat dat perfekt vast, en voor eeuwig! aanhouden. Want als je 200 boeken maakt en je komt ze niet kwijt zit je er mee. Geld weg.
Met dit systeem konden wij een kleine voorraad aanhouden, en zo gauw er bestellingen binnenkwamen en de voorraad kwam onder de drie maakten we er weer een zestal.

ps. je kunt die kaften in verschillende kleuren maar ook formaten krijgen (A4, A5 enz.) en dus in allerlei kleuren en kaal of met eigen teksten bedrukt, één kleur (wij hadden goud) of meerdere. Natuurlijk hangt aan alles een prijskaartje, maar het is te doen. Loopt het goed, bestel je kaften bij. Een blad papier eenzijdig bedrukt met de laserprinter kost ongeveer 3-4 cent.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197484772
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:03 schreef Chandler het volgende:
Volgens mij zitten op FOK alleen maar psychologen! :+
En rechercheurs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')