abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 17 januari 2021 @ 17:53:30 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197470176
quote:
Willem Engel toch geen kandidaat voor Tweede Kamer



Willem Engel van actiegroep Viruswaarheid is niet langer kandidaat-Kamerlid voor de partij Vrij en Sociaal Nederland. In de partij is ruzie ontstaan over zijn kandidatuur.

Partijvoorzitter Anna Zeven is om de kwestie opgestapt, laat oprichter en partijleider Bas Filippini weten. Met de komst van Engel was een “actiepartij in huis gehaald” en dat was niet de bedoeling, zegt Filippini.

Leden geschorst
Er is een interim-bestuur aangesteld die de rust in de partij moet terugbrengen. Ook is een aantal leden op de kieslijst geschorst. De “sociale middenpartij” gaat verder op zijn oorspronkelijk ingeslagen koers.

Begin januari bracht de partij naar buiten dat Engel op plaats drie van de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van maart stond. Vrij en Sociaal Nederland vindt de huidige coronamaatregelen “disproportioneel beleid”, aldus Filippini.

https://www.hartvannederl(...)didaat-tweede-kamer/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197470240
Hahahahaha de lafaard is nu al weg aan het rennen
pi_197470330
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef GereDathan het volgende:
Hahahahaha de lafaard is nu al weg aan het rennen
Ik denk eerder dat hij de hele boel wilde overnemen aangezien hij lijkt te denken dat hij de messias is.
pi_197471811
Heel COR gunt hem de Zuid Afrikaanse variant.
U MAD?
pi_197472248
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij de hele boel wilde overnemen aangezien hij lijkt te denken dat hij de messias is.
En toen hij een hobbeltje zat rende hij weg. Wat een kneus
pi_197499677
quote:
Partijvoorzitter Anna Zeven is om de kwestie opgestapt, laat oprichter en partijleider Bas Filippini weten.
Tijd voor Anna Acht dus.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')