SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Denk dat het wel al bijna afgelopen is.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zo komt er dus niks terecht van het stofzuigen
Ja ik ben geen vrouw dat ik twee dingen tegelijk kan doenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze stream op laat staan tijdens het strijken
quote:
Moet ook wel, over 40 minuten is de aftrap, dan is dat waterkanon weer voor de voetbaltokkies nodigquote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het wel al bijna afgelopen is.
De stadions zijn al best lang leeg.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet ook wel, over 40 minuten is de aftrap, dan is dat waterkanon weer voor de voetbaltokkies nodig
daarom kunnen ze wel mooi allemaal ergens op een wei afspreken om te vechtenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De stadions zijn al best lang leeg.
Hier zijn ze al aan het opwarmen dus kunnen ze gewoon meedoenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom kunnen ze wel mooi allemaal ergens op een wei afspreken om te vechten
Ja hoiiiii, ik had geen ontbijt vanmorgenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoi allemaal hier trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |