Ik vind dat een schande dat je blijft voorbeschouwen op een wedstrijd ipv de daadwerkelijke wedstrijd zelf uitzenden. Minachting van de sporter in kwestie (en de kijker thuis).quote:
Ook als ze voor een luchtvaartmaatschappij werken?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef VoMy het volgende:
Mensen die stoelriemen zeggen moeten levenslang opgesloten worden in een Thaise cel.
Mart Smeets zit nu schuimbekkend voor de TV in Haarlemquote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind dat een schande dat je blijft voorbeschouwen op een wedstrijd ipv de daadwerkelijke wedstrijd zelf uitzenden. Minachting van de sporter in kwestie (en de kijker thuis).
Vreemde stoelen heb je dan in huis.quote:
Welnee.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mart Smeets zit nu schuimbekkend voor de TV in Haarlem
We missen ook de Noorse truien.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Is echt om te janken inderdaad en dan ook nog even naar Dionne en co schakelenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik vind dat een schande dat je blijft voorbeschouwen op een wedstrijd ipv de daadwerkelijke wedstrijd zelf uitzenden. Minachting van de sporter in kwestie (en de kijker thuis).
Gisteren had Dione toch wel een waardige trui aan?quote:
Ja sekers.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Gisteren had Dione toch wel een waardige trui aan?
Ik schuimbek met hem mee.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gisteren heb ik alles in herhaling gekeken en de voorbeschouwing doorgespoeld. 😇quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Gisteren had Dione toch wel een waardige trui aan?
Oh, ja dat was nog een dingetje, sprinters wilden er eerst niet aan nadat de stayers aarzelend om gingen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met de vaste schaatsen kun je ook sneller openen dan op klapschaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |