quote:Op maandag 18 januari 2021 00:25 schreef Stray_cat het volgende:
Mooi verhaal: Wandelde met mijn hond laat op de avond, zoals dat gaat. In de verte kwam een gedaante op me af, meerdere hondjes aan het uitlaten. Duidelijk niet zijn hondjes, maar soit. De blikken die we deelden spraken alles, wederzijds begrip of alleen van mij? Had iig een connectie en misschien wel een soort begrip. Moet er nog vaak aan denken.
Nu ben ik sowieso heel erg slecht met namen maar ik kende haar niet.quote:
Ze is nog nauwelijks bekend in Nederland, dus dat is allerminst raar. Ik zou juist verbaasd zijn als andere FOK!'ers haar muziek al zouden kennen (op ranja na)quote:Op maandag 18 januari 2021 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ben ik sowieso heel erg slecht met namen maar ik kende haar niet.
Nice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 19-01-2021 11:44:13 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Haaiquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jerney! Tijd niet gezien. Hoe is het?
Hooiquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:00 schreef jerney het volgende:
Haai
Ja was even overprikkeld van alles en iedereen, maar kluizenaren heeft deugd gedaan.
Gelukzak!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hooi
Gelukkig ben ik vrij resistent tegen dat soort dingen. Lijkt me wel naar om daar last van te hebben.
Maar leuk dat je er weer bent
Dat is mooi, en is zeker handigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:13 schreef jerney het volgende:
Gelukzak!
En lief!Ja niet altijd even handig als je graag functioneert in het leven haha! Gelukkig heb ik iets gevonden wat ik goed kan en lekker in mijn eentje kan doen. God bless the internet.
Zal ook even wat mee posten
Lijkt nu wel een beetje alsof ik een camgirl ben hequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is mooi, en is zeker handig
Lekker nummer trouwens dat van Suuns, kende ik nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lief, maar dan moet ik teruglezen zeker.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:57 schreef IxCalypso het volgende:
Oh en excuses nog Stray voor afgelopen Vrijdag. Meen ik. Ik was niet aardig.
Ik wilde het toch even gezegd hebben want het zat mijzelf namelijk wel dwars.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lief, maar dan moet ik teruglezen zeker.Ik kan wel wat hebben.
Je weet hoe ik over je denk, je bent een leuk mens en dan kan ik veel van je hebben.
En door
Herkenbaar hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik wilde het toch even gezegd hebben want het zat mijzelf namelijk wel dwars.
Ik ben soms feller dan ik wil zijn, dat weet ik, is een valkuil van me en ik trap er elke keer weer in. En dat is dan 47
We deden hier gisteren een gehoortest thuis.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ikke, nee klopt, 18Volgens mijn partner dan
Oost-Indischquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
We deden hier gisteren een gehoortest thuis.
Ik en mijn dochter kwamen exact overeen qua leeftijd, mijn vriend is 75 volgens de test![]()
(Hij is 3 jaar jonger dan ik)
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:23 schreef IxCalypso het volgende:
Oh ik ga weer de sc kant op, ik ga een liedje zoeken...
Toch even een Greaseje![]()
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:30 schreef IxCalypso het volgende:
Oh, ging Hoof slapen? Ik dacht dat ie hoi zei![]()
Trustenh ^^
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Verwarrende smiley omdat mensen hem gebruiken als hoi ik ben er, of bye ik ga
Jahaquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:40 schreef IxCalypso het volgende:
Huh er zijn afspraken over die smiley? ^^
Money is King volgens LH ^^quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 03:19 schreef IxCalypso het volgende:
Lewis Hamilton, ik zou denken dat je na al die jaren wel een beetje weet welke interesses ik heb. F1. Hallooo?
Tot Vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |