abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 januari 2021 @ 13:55:46 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197463668
quote:
Harvard students seek to revoke Trump graduates’ diplomas after Capitol Hill violence

They’re at it again.

Following last year’s efforts to ban Trump Administration officials from speaking on campus, Harvard University students are now circulating a petition that calls for revoking degrees from Trump supporters and aides who attended the elite Ivy League institution, FOX Business has learned.

The reason cited, according to a copy of the petition reviewed by FOX Business, is that supporters of President Trump were involved in spreading the “disinformation and mistrust” that led to last week’s deadly riot at the United States Capitol Building.

The petition is entitled, “Revoke their Degrees,” and was circulated by four students who attend Harvard's Kennedy School of Government, FOX Business has confirmed. It calls on the university to be “Prepared to take a stand for representative democracy and against violent white supremacy,” by specifically revoking degrees of three Harvard graduates who are supporters of the president: White House Press Secretary Kayleigh McEnany, Senator Ted Cruz (R-TX), and Representative Dan Crenshaw (R-TX).

All were described as “violent actors” who need to be held accountable for their alleged actions, the petition said.

A spokesman for Harvard declined to comment other than to say the university is aware of the petition. McEnany, Cruz and Crenshaw had no immediate comment.

he petition began circulating on Wednesday and is said to be gaining some traction among both current and former students, FOX Business has learned.

“I was surprised how popular this petition is even among mid-career students" one student who says he won't sign on to the effort and spoke on the condition of anonymity because he's afraid of reprisals. “It’s one thing for 22-year-olds to sign onto something radical but another thing for 40-year-olds to buy into it.”

The petition argues that a Harvard degree is “a privilege, not a right” and therefore no one is entitled to keep their degree if they violate certain laws and societal norms. Some supporters of the effort have cited Harvard’s decision in 2010 to revoke a degree from a Russian spy, Andrey Bezrukov, as setting a precedent for revoking degrees from Trump associates.

But legal scholars say any move to revoke a degree would face serious court challenges. They say the Bezrukov example is a poor one because he attended the school using a pseudonym and pleaded guilty to spying on the US.

Meanwhile, none of the people named as targets in the petition are being investigated for inciting last week's unrest. The president, himself, is under investigation for possibly inciting the D.C. riot, but such cases are difficult to prosecute.

“It would be illegal and highly immoral to revoke a degree based on constitutionally protected actions like former students merely supporting the president,” Alan Dershowitz the Felix Frankfurter Professor of Law, Emeritus at Harvard Law, told FOX Business.

“And the end result would be to jeopardize federal funding" because the university would then become a de facto political institution, Dershowitz, who wrote the 2018 book, "The Case Against Impeaching Trump," added.

In November, FOX Business was first to report that students were circulating a petition to ban Trump aides and supporters from campus speaking engagements or merely walking on campus. The effort dissolved quickly and was not taken up by the University's leadership.

But the latest petition may have more teeth as it comes in the wake of last week’s violent pro-Trump protests that led to five deaths, and widespread outrage over the president's refusal to concede the 2020 election to Joe Biden -- a move that was supported by many Republicans.

Last week, for example, a Harvard Kennedy student named Diego Garcia Blum, once again demanded that Harvard Dean Larry Bacow ban Trump associates from the university. It was co-signed by 300 students, the Harvard Crimson student newspaper reported. Earlier this week, a Harvard Kennedy School professor Ryan Enos wrote a similar letter to Bacow, the Crimson also reported.

On Tuesday, Harvard announced it was removing Rep. Elise Stefanik (R-N.Y.) from The Harvard Institute of Politics Senior Advisory Committee for voting against certifying the 2020 election. Kennedy School Dean Douglas Elmendorf said in a statement that Stefanik "has made public assertions about voter fraud in November’s presidential election that have no basis in evidence, and she has made public statements about court actions related to the election that are incorrect… Moreover, these assertions and statements do not reflect policy disagreements but bear on the foundations of the electoral process through which this country’s leaders are chosen.”

BRON

quote:
a Harvard degree is “a privilege, not a right”
:') Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als je het met ons eens bent :')
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 17 januari 2021 @ 13:59:56 #2
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197463763
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:55 schreef Enchanter het volgende:

[..]

BRON
[..]

:') Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als je het met ons eens bent :')
Als mijn advocaat fan zou zijn van Trump zou ik ook mijn twijfels hebben over de kwaliteit die zo'n 'topuniversiteit' aflevert.

Goed dat Harvard zijn best doet om ervoor te zorgen dat het diploma niet degradeert tot een velletje toiletpapier.

(die laatste zin was een grap, voordat ik mensen laat schuimbekken)
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 17 januari 2021 @ 13:59:58 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197463766
Nice!!!! Laatst kwam er ook al een filmpje voorbij van bestormers die aan het huilen waar op het vliegveld omdat ze niet het vliegtuig in mochten _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 17 januari 2021 @ 14:02:06 #4
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197463810
quote:
84s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef Starhopper het volgende:
Nice!!!! Laatst kwam er ook al een filmpje voorbij van bestormers die aan het huilen waar op het vliegveld omdat ze niet het vliegtuig in mochten _O-
*terroristen. En het is inderdaad vermakelijk om hun gezicht te zien als ze beseffen dat het concept 'gevolgen van je keuzes' niet alleen maar betrekking heeft op bruine mensen.
  zondag 17 januari 2021 @ 14:03:01 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197463834
quote:
84s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef Starhopper het volgende:
Nice!!!! Laatst kwam er ook al een filmpje voorbij van bestormers die aan het huilen waar op het vliegveld omdat ze niet het vliegtuig in mochten _O-
Wat zou je er van vinden als mensen hun diploma in moesten leveren omdat ze Chinees zijn of lid zijn van de scientology kerk ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_197463857
Over een paar jaar alleen nog maar studenten die de micro-aggression safe spaces met knuffelberen niet meer uit willen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 17 januari 2021 @ 14:05:12 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197463881
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat zou je er van vinden als mensen hun diploma in moesten leveren omdat ze Chinees zijn of lid zijn van de scientology kerk ?
Dit zijn terroristen dus terecht dat Harvard een punt maakt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 17 januari 2021 @ 14:05:23 #8
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197463886
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef Briqq het volgende:

[..]

Als mijn advocaat fan zou zijn van Trump zou ik ook mijn twijfels hebben over de kwaliteit die zo'n 'topuniversiteit' aflevert.

Goed dat Harvard zijn best doet om ervoor te zorgen dat het diploma niet degradeert tot een velletje toiletpapier.

(die laatste zin was een grap, voordat ik mensen laat schuimbekken)
Dus een andere mening / politieke voorkeur hebben staat gelijk aan minder slim of hoe moet ik dat zien ?
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 17 januari 2021 @ 14:05:42 #9
22565 asco
Los in deze tent
pi_197463893
Wat een fascisten.
Walgelijk kotsvolk. En maar denken dat ze aan de goede kant van de geschiedenis staan. |:( :r
  zondag 17 januari 2021 @ 14:05:57 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197463898
quote:
84s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dit zijn terroristen dus terecht dat Harvard een punt maakt.
Hoezo is Ted Cruz een terrorist ?
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 17 januari 2021 @ 14:07:00 #11
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197463921
Leuke misleidende titel wel. Dit is niet iets wat erdoorheen gedrukt gaat worden én als je het artikel daadwerkelijk leest, gaat dit niet om alle Trump-supporters.

Verder zou het natuurlijk wel een leuke move van Harvard zijn, al is dit vooral sensatie-nieuws om Trump-tokkies en soortgelijken te laten schuimbekken en roepen dat links academia heeft overgenomen en zichzelf als onderdrukte groep kunnen zien.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 17 januari 2021 @ 14:07:33 #12
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197463934
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus een andere mening / politieke voorkeur hebben staat gelijk aan minder slim of hoe moet ik dat zien ?
Aanhanger zijn van Trump na de terroristische staatsgreep is inderdaad een reden om te geloven dat je geen hoogvlieger bent. Terecht dat je dan uitgespuugd wordt. Dat is niet een 'andere mening', dat is 'fuck de grondwet, ik dring mijn mening met geweld op' aka fascisme. Dat mag benoemd en verafschuwd worden :Y
  zondag 17 januari 2021 @ 14:08:13 #13
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197463947
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef asco het volgende:
Wat een fascisten.
Walgelijk kotsvolk. En maar denken dat ze aan de goede kant van de geschiedenis staan. |:( :r
Zeker, die capitoolbestormers zijn inderdaad terroristen en kotsvolk.
pi_197463949
:')

Trump aanhanger zijn is al straf genoeg.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 17 januari 2021 @ 14:09:30 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197463995
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 17 januari 2021 @ 14:09:55 #16
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197464008
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef MoreDakka het volgende:
:')

Trump aanhanger zijn is al straf genoeg.
Vooral voor de omgeving helaas. Het is net zoals zweetlucht: je hebt op een gegeven moment zelf niet door hoe erg je stinkt. En dan word je boos op iedereen die je een deo aanbiedt.

Trump-fans :') x999²
pi_197464077
quote:
Prachtig filmpje maar volgens mij ging dat voorval over het niet dragen van een mondkapje
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 17 januari 2021 @ 14:13:54 #18
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197464117
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 17 januari 2021 @ 14:13:56 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197464119
Beetje tendentieus stukje, het gaat uiteindelijk maar over een petitie van studenten. Een diploma ongeldig verklaren voor zoiets gaat natuurlijk niet gebeuren.
  zondag 17 januari 2021 @ 14:15:25 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197464149
quote:
89s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
Leuke misleidende titel wel. Dit is niet iets wat erdoorheen gedrukt gaat worden én als je het artikel daadwerkelijk leest, gaat dit niet om alle Trump-supporters.

Verder zou het natuurlijk wel een leuke move van Harvard zijn, al is dit vooral sensatie-nieuws om Trump-tokkies en soortgelijken te laten schuimbekken en roepen dat links academia heeft overgenomen en zichzelf als onderdrukte groep kunnen zien.
Dat gaat waarschijnlijk niet gaat gebeuren , omdat ze dan een boel subsidie mislopen.
maar ja een boel universiteiten staan natuurlijk bekend dat ze sowieso niks van andere meningen willen hebben.
Als Ben Shapiro daar wil spreken dan breekt de pleuris uit , want andere mning
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 17 januari 2021 @ 14:15:44 #21
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197464157
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat zou je er van vinden als mensen hun diploma in moesten leveren omdat ze Chinees zijn of lid zijn van de scientology kerk ?
Groot verschil tussen het bestaansrecht van iemand die in China is geboren en de keuze van 'mensen' om op Donald te stemmen en daarmee het bestaansrecht van anderen in gevaar te brengen.

BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 17 januari 2021 @ 14:17:24 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197464204
quote:
89s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Groot verschil tussen het bestaansrecht van iemand die in China is geboren en de keuze van 'mensen' om op Donald te stemmen en daarmee het bestaansrecht van anderen in gevaar te brengen.

[ afbeelding ]
Dat laatste kan je dus ook van ANTIFA / BLM zeggen
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 17 januari 2021 @ 14:19:07 #23
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197464242
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:15 schreef Enchanter het volgende:
Als Ben Shapiro daar wil spreken dan breekt de pleuris uit , want andere mning
Uiteraard. Stel je voor dat je als trans persoon naar school gaat en je eigen school iemand een platform geeft om in een speech fascisme te prediken en te vertellen dat je bestaansrecht als persoon niet valide is.

Racisme, seksisme, homofobie, transfobie etc. zijn geen meningen.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197464251
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef Briqq het volgende:
(die laatste zin was een grap, voordat ik mensen laat schuimbekken)
Te laat! :(
2.
  zondag 17 januari 2021 @ 14:21:31 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197464297
quote:
14s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Uiteraard. Stel je voor dat je als trans persoon naar school gaat en je eigen school iemand een platform geeft om in een speech fascisme te prediken en te vertellen dat je bestaansrecht als persoon niet valide is.

Racisme, seksisme, homofobie, transfobie etc. zijn geen meningen.
Hij is niet dol of trans mensen , dat is meer uit religieuze overweging denk ik.
Maar zolang hij niet oproept tot geweld , moet hij gewoon kunnen zeggen wat hij denkt , of moeten mensen met een andere mening monddood gemaakt worden ?
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')