Ik zit ook bij een redelijk grote keten. Maar had ook niet laten stopzetten. Liever dat ze gezond blijven als alles weer opengaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Want? Ik wil niet dat mijn gym failliet gaat. IFBB approved gym met fijne eigenaar.
Als ik bij zo'n commerciële keten als Basic-Fit had gezeten had ik zeker niet doorbetaald.
Iedereen moet ongezond worden zodat de besmettingen toenemen. Weerstand verminderd. Ondertussen worden mensen depressief en gaan ze gekke dingen doen, alcoholist worden, drugs verslaafd, zelfs zelfmoord. Dan vinden ze het raar dat mensen doordraaienquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Koop gewoon dumbbels. Ze gaan nog maanden kloten met gyms open en weer dicht. Fuck hen.
Ik heb nergens last van, heb nog nooit meegedaan aan die onzin beperkingen, als het allemaal zo besmettelijk is dan had ik allang op de ic gelegen, laatst nog in contact geweest met iemand die het heeft en nog steeds heb ik nergens last van.quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:23 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Als je na bijna een jaar nog steeds dit soort onzin verkondigt dan heb je er echt niks van begrepen.
Het gaat natuurlijk om het beperken van contacten tussen mensen en de reisbewegingen, omdat dat allemaal momenten zijn waarbij / waardoor virusoverdracht plaats kan vinden.
Lang niet iedereen die besmet is komt op de IC terecht. Je kunt zelfs symptoomloos besmet zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, heb nog nooit meegedaan aan die onzin beperkingen, als het allemaal zo besmettelijk is dan had ik allang op de ic gelegen, laatst nog in contact geweest met iemand die het heeft en nog steeds heb ik nergens last van.
Nee, zie boven. Je kunt symptoomloos besmet zijn en niet iedereen gaat dood.quote:Ga toch weg met die onzin en ga zelf kijken hoe je dingen ervaart. Hoe kunnen 2 mensen die niet ziek zijn elkaar besmetten? Als ik met 9 mensen ben ipv 8 dan gaan we zogenaamd allemaal dood
Omdat je een paar uur 's nachts binnen moet blijven?quote:Geloof die flikkers van het omt, who en al die andere leugenaars niet en ga terug leven. Wat er hier gaande is is onderdrukking.
Testen en vaccineren is gratis. Tenzij je je per se commercieel wil laten testen met een - minder betrouwbare- sneltest.quote:Gaan ze zich vaccineren en dan mogen ze nog niks
Laten testen en Vaccineren op eigen kosten
We lijken hartstikke gek he, met ons zorgsysteem wat haast op springen staat.quote:Lekker luisteren naar een demissionair kabinet, die gevallen zijn op basis van leugens en toch nog luisteren mensen naar die criminelen
Aiciu is een beetje "speciaal".quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lang niet iedereen die besmet is komt op de IC terecht. Je kunt zelfs symptoomloos besmet zijn.
[..]
Nee, zie boven. Je kunt symptoomloos besmet zijn en niet iedereen gaat dood.
[..]
Omdat je een paar uur 's nachts binnen moet blijven?
[..]
Testen en vaccineren is gratis. Tenzij je je per se commercieel wil laten testen met een - minder betrouwbare- sneltest.
[..]
We lijken hartstikke gek he, met ons zorgsysteem wat haast op springen staat.
Ik wens je oprecht geen ongeluk of ernstige ziekte toe. Want de plekken op de IC zijn schaars.
Kun je nagaan waar het over gaat, asymptomatisch.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lang niet iedereen die besmet is komt op de IC terecht. Je kunt zelfs symptoomloos besmet zijn.
[..]
[..]
[..]
Testen en vaccineren is gratis. Tenzij je je per se commercieel wil laten testen met een - minder betrouwbare- sneltest.
[..]
Ik wens je oprecht geen ongeluk of ernstige ziekte toe. Want de plekken op de IC zijn schaars.
Dus eigenlijk wist je niet precies waar je het over hadquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Kun je nagaan waar het over gaat, asymptomatisch.
Kut voor die 10 mensen die naar de ic gaan, maar daar hoeven de andere 90 geen last van te hebben.
Dat corona een griepje is waar 99% geen last van heeft?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wist je niet precies waar je het over had![]()
Maar inderdaad. Geen discussie voor hier.
Waar haal je dit vandaan? Is nergens gecommuniceerd. Ik interpreteer dat als dat de maatregelen nooit allemaal van tafel zullen gaan. Dit is het nieuwe normaal. Tenminste, dat is hoe ik het interpreteer op basis van de informatie die de overheid beschikbaar stelt. Wen er maar aan, nooit meer terug naar hoe het was vóór Februari 2020!quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Todat er genoeg mensen zijn gevaccineerd
Nederlanders zijn veel te stabiel om die wegen af te gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:16 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Iedereen moet ongezond worden zodat de besmettingen toenemen. Weerstand verminderd. Ondertussen worden mensen depressief en gaan ze gekke dingen doen, alcoholist worden, drugs verslaafd, zelfs zelfmoord. Dan vinden ze het raar dat mensen doordraaien
Perscoquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef craziness het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Is nergens gecommuniceerd. Ik interpreteer dat als dat de maatregelen nooit allemaal van tafel zullen gaan. Dit is het nieuwe normaal. Tenminste, dat is hoe ik het interpreteer op basis van de informatie die de overheid beschikbaar stelt. Wen er maar aan, nooit meer terug naar hoe het was vóór Februari 2020!
Klopt, makke schapen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Nederlanders zijn veel te stabiel om die wegen af te gaan.
Hugo de jongequote:Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef craziness het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Is nergens gecommuniceerd. Ik interpreteer dat als dat de maatregelen nooit allemaal van tafel zullen gaan. Dit is het nieuwe normaal. Tenminste, dat is hoe ik het interpreteer op basis van de informatie die de overheid beschikbaar stelt. Wen er maar aan, nooit meer terug naar hoe het was vóór Februari 2020!
In theorie mag buiten boulderen/klimmen nu natuurlijk nog wel, maar ik vond er weinig lol aan om bij een paar graden boven 0 mijn voeten in veel te kleine schoenen te wurmen en het gevoel in mijn tenen te verliezen... Mocht jij daar wel zin in hebben; http://bouldest.nl/locations/outdoor/ (het is een betere optie dan thuis een beetje met gewichten spelen en evt hangboard training voor wie überhaupt een hangboard heeft)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:50 schreef BlackLining het volgende:
Ik betaal 50 euro ofzo in de maand? Boulderhal trouwens, geen sportschool.
De eerste keer hebben ze de incasso stopgezet. De tweede keer kwam er een mailtje dat ze de incasso door lieten lopen, maar dat je kon mailen als je die stop wilde zetten.
Ik heb de mijne door laten lopenhet is ook een los bedrijf en geen keten, en bovendien bestaan ze nog niet zo lang. Ik steun ze graag.
Waarom je enorme ketens maandelijks zou betalen om een stuk ijzer op te mogen komen tillen begrijp ik niet.mijn vriendin is (was, want covid) ook van de sportschool, maar mijn ding is het niet.
Klimmen.
Nou ja, dat laatste dus..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dumbells, halter, bankje, matje, paar hardloopschoenen en een stang om aan op te trekken en je kan in principe alles doen mits je gemotiveerd blijft.
Ijsklimmen in Nederlandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:38 schreef Chicolade het volgende:
[..]
In theorie mag buiten boulderen/klimmen nu natuurlijk nog wel, maar ik vond er weinig lol aan om bij een paar graden boven 0 mijn voeten in veel te kleine schoenen te wurmen en het gevoel in mijn tenen te verliezen... Mocht jij daar wel zin in hebben; http://bouldest.nl/locations/outdoor/ (het is een betere optie dan thuis een beetje met gewichten spelen en evt hangboard training voor wie überhaupt een hangboard heeft)
Het is echt onzin dat de commerciële test minder betrouwbaar zou zijn. De PCR test is al bewezen onbetrouwbaar, sommige commerciele test locaties gebruiken juist betere testen dan die van de GGD.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wel netjes afstand houden en alles ontsmetten he!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Welten het volgende:
Sinds vorige week kan ik bij een maat in z'n schuur trainen, héél blij mee! Hij traint daar zelf met nog 2 beren van gasten, het is met name ingericht op zwaar trainen / powerliften met dumbbells tot 50 kilo per stuk, squatrek, Smith machine / cable cross en benchpress.
Ik ben meteen weer hyped om te trainen.
Ik lik altijd eerst aan de dumbbells voor een extra shotje weerstand.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wel netjes afstand houden en alles ontsmetten he!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |