abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197798014
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Want? Ik wil niet dat mijn gym failliet gaat. IFBB approved gym met fijne eigenaar.

Als ik bij zo'n commerciële keten als Basic-Fit had gezeten had ik zeker niet doorbetaald.
Ik zit ook bij een redelijk grote keten. Maar had ook niet laten stopzetten. Liever dat ze gezond blijven als alles weer opengaat.
pi_197798384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Koop gewoon dumbbels. Ze gaan nog maanden kloten met gyms open en weer dicht. Fuck hen.
Iedereen moet ongezond worden zodat de besmettingen toenemen. Weerstand verminderd. Ondertussen worden mensen depressief en gaan ze gekke dingen doen, alcoholist worden, drugs verslaafd, zelfs zelfmoord. Dan vinden ze het raar dat mensen doordraaien :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197798528
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 06:23 schreef JanGroen het volgende:

[..]

Als je na bijna een jaar nog steeds dit soort onzin verkondigt dan heb je er echt niks van begrepen.

Het gaat natuurlijk om het beperken van contacten tussen mensen en de reisbewegingen, omdat dat allemaal momenten zijn waarbij / waardoor virusoverdracht plaats kan vinden.
Ik heb nergens last van, heb nog nooit meegedaan aan die onzin beperkingen, als het allemaal zo besmettelijk is dan had ik allang op de ic gelegen, laatst nog in contact geweest met iemand die het heeft en nog steeds heb ik nergens last van.

Ga toch weg met die onzin en ga zelf kijken hoe je dingen ervaart. Hoe kunnen 2 mensen die niet ziek zijn elkaar besmetten? Als ik met 9 mensen ben ipv 8 dan gaan we zogenaamd allemaal dood _O-

Geloof die flikkers van het omt, who en al die andere leugenaars niet en ga terug leven. Wat er hier gaande is is onderdrukking.

Gaan ze zich vaccineren en dan mogen ze nog niks _O-
Laten testen en Vaccineren op eigen kosten _O-

Lekker luisteren naar een demissionair kabinet, die gevallen zijn op basis van leugens en toch nog luisteren mensen naar die criminelen :N
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197798616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van, heb nog nooit meegedaan aan die onzin beperkingen, als het allemaal zo besmettelijk is dan had ik allang op de ic gelegen, laatst nog in contact geweest met iemand die het heeft en nog steeds heb ik nergens last van.
Lang niet iedereen die besmet is komt op de IC terecht. Je kunt zelfs symptoomloos besmet zijn.
quote:
Ga toch weg met die onzin en ga zelf kijken hoe je dingen ervaart. Hoe kunnen 2 mensen die niet ziek zijn elkaar besmetten? Als ik met 9 mensen ben ipv 8 dan gaan we zogenaamd allemaal dood _O-
Nee, zie boven. Je kunt symptoomloos besmet zijn en niet iedereen gaat dood.

quote:
Geloof die flikkers van het omt, who en al die andere leugenaars niet en ga terug leven. Wat er hier gaande is is onderdrukking.
Omdat je een paar uur 's nachts binnen moet blijven?
quote:
Gaan ze zich vaccineren en dan mogen ze nog niks _O-
Laten testen en Vaccineren op eigen kosten _O-
Testen en vaccineren is gratis. Tenzij je je per se commercieel wil laten testen met een - minder betrouwbare- sneltest.
quote:
Lekker luisteren naar een demissionair kabinet, die gevallen zijn op basis van leugens en toch nog luisteren mensen naar die criminelen :N
We lijken hartstikke gek he, met ons zorgsysteem wat haast op springen staat.

Ik wens je oprecht geen ongeluk of ernstige ziekte toe. Want de plekken op de IC zijn schaars.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197798764
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lang niet iedereen die besmet is komt op de IC terecht. Je kunt zelfs symptoomloos besmet zijn.
[..]

[..]

[..]

Testen en vaccineren is gratis. Tenzij je je per se commercieel wil laten testen met een - minder betrouwbare- sneltest.
[..]

Ik wens je oprecht geen ongeluk of ernstige ziekte toe. Want de plekken op de IC zijn schaars.
Aiciu is een beetje "speciaal".
pi_197798829
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Kun je nagaan waar het over gaat, asymptomatisch.
Kut voor die 10 mensen die naar de ic gaan, maar daar hoeven de andere 90 geen last van te hebben.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197798849
DIt is niet een discussie voor hier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197798990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:40 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Kun je nagaan waar het over gaat, asymptomatisch.
Kut voor die 10 mensen die naar de ic gaan, maar daar hoeven de andere 90 geen last van te hebben.
Dus eigenlijk wist je niet precies waar je het over had ^O^

Maar inderdaad. Geen discussie voor hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197799075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wist je niet precies waar je het over had ^O^

Maar inderdaad. Geen discussie voor hier.
Dat corona een griepje is waar 99% geen last van heeft?
Of dat de overheid het werkelijke virus is waar 100% last van heeft?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197799104
Ik heb nieuwe halters besteld, Decathlon had ze nog _O_
pi_197806119
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 07:57 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Todat er genoeg mensen zijn gevaccineerd
Waar haal je dit vandaan? Is nergens gecommuniceerd. Ik interpreteer dat als dat de maatregelen nooit allemaal van tafel zullen gaan. Dit is het nieuwe normaal. Tenminste, dat is hoe ik het interpreteer op basis van de informatie die de overheid beschikbaar stelt. Wen er maar aan, nooit meer terug naar hoe het was vóór Februari 2020!
pi_197806783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:16 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Iedereen moet ongezond worden zodat de besmettingen toenemen. Weerstand verminderd. Ondertussen worden mensen depressief en gaan ze gekke dingen doen, alcoholist worden, drugs verslaafd, zelfs zelfmoord. Dan vinden ze het raar dat mensen doordraaien :')
Nederlanders zijn veel te stabiel om die wegen af te gaan.
pi_197806819
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef craziness het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan? Is nergens gecommuniceerd. Ik interpreteer dat als dat de maatregelen nooit allemaal van tafel zullen gaan. Dit is het nieuwe normaal. Tenminste, dat is hoe ik het interpreteer op basis van de informatie die de overheid beschikbaar stelt. Wen er maar aan, nooit meer terug naar hoe het was vóór Februari 2020!
Persco
pi_197806928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:35 schreef Atak het volgende:

[..]

Nederlanders zijn veel te stabiel om die wegen af te gaan.
Klopt, makke schapen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 4 februari 2021 @ 00:36:46 #165
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_197807163
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef craziness het volgende:

[..]

Hugo de jonge
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_197817510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:55 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Klopt, makke schapen.
_O-
pi_197890370
Sinds vorige week kan ik bij een maat in z'n schuur trainen, héél blij mee! Hij traint daar zelf met nog 2 beren van gasten, het is met name ingericht op zwaar trainen / powerliften met dumbbells tot 50 kilo per stuk, squatrek, Smith machine / cable cross en benchpress.
Ik ben meteen weer hyped om te trainen. *O*
pi_197900016
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:50 schreef BlackLining het volgende:
Ik betaal 50 euro ofzo in de maand? Boulderhal trouwens, geen sportschool.

De eerste keer hebben ze de incasso stopgezet. De tweede keer kwam er een mailtje dat ze de incasso door lieten lopen, maar dat je kon mailen als je die stop wilde zetten.

Ik heb de mijne door laten lopen :) het is ook een los bedrijf en geen keten, en bovendien bestaan ze nog niet zo lang. Ik steun ze graag.

Waarom je enorme ketens maandelijks zou betalen om een stuk ijzer op te mogen komen tillen begrijp ik niet. :') mijn vriendin is (was, want covid) ook van de sportschool, maar mijn ding is het niet.

Klimmen. O+
In theorie mag buiten boulderen/klimmen nu natuurlijk nog wel, maar ik vond er weinig lol aan om bij een paar graden boven 0 mijn voeten in veel te kleine schoenen te wurmen en het gevoel in mijn tenen te verliezen... Mocht jij daar wel zin in hebben; http://bouldest.nl/locations/outdoor/ (het is een betere optie dan thuis een beetje met gewichten spelen en evt hangboard training voor wie überhaupt een hangboard heeft)
pi_197901172
Dumbells, halter, bankje, matje, paar hardloopschoenen en een stang om aan op te trekken en je kan in principe alles doen mits je gemotiveerd blijft.
  Moderator dinsdag 9 februari 2021 @ 07:53:44 #170
236264 crew  capricia
pi_197901235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dumbells, halter, bankje, matje, paar hardloopschoenen en een stang om aan op te trekken en je kan in principe alles doen mits je gemotiveerd blijft.
Nou ja, dat laatste dus.. :'(
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197901310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 00:38 schreef Chicolade het volgende:

[..]

In theorie mag buiten boulderen/klimmen nu natuurlijk nog wel, maar ik vond er weinig lol aan om bij een paar graden boven 0 mijn voeten in veel te kleine schoenen te wurmen en het gevoel in mijn tenen te verliezen... Mocht jij daar wel zin in hebben; http://bouldest.nl/locations/outdoor/ (het is een betere optie dan thuis een beetje met gewichten spelen en evt hangboard training voor wie überhaupt een hangboard heeft)
Ijsklimmen in Nederland :D wie had dat gedacht.

Tijdens de vorige lockdown moest de stadsmuur eraan geloven. Nu weinig zin in inderdaad. Ik heb nog wel een hoge kast staan die ik nog niet getrotseerd heb. Zo maar eens aan beginnen. ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197901342
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is echt onzin dat de commerciële test minder betrouwbaar zou zijn. De PCR test is al bewezen onbetrouwbaar, sommige commerciele test locaties gebruiken juist betere testen dan die van de GGD.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_197901645
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Welten het volgende:
Sinds vorige week kan ik bij een maat in z'n schuur trainen, héél blij mee! Hij traint daar zelf met nog 2 beren van gasten, het is met name ingericht op zwaar trainen / powerliften met dumbbells tot 50 kilo per stuk, squatrek, Smith machine / cable cross en benchpress.
Ik ben meteen weer hyped om te trainen. *O*
wel netjes afstand houden en alles ontsmetten he!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_197901835
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wel netjes afstand houden en alles ontsmetten he!!!
Ik lik altijd eerst aan de dumbbells voor een extra shotje weerstand.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:55:28 #175
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_198168822
Tot 15 maart verlengd?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: