tja je kan ook gewoon betalen als het je allemaal te moeilijk is.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:32 schreef Leo_Holst het volgende:
[..]
Kan je dat ook streamen via chromecast naar je tv?
Op laptop kijken vind ik maar matig.
Dus je zegt hiermee: ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:32 schreef Leo_Holst het volgende:
[..]
Kan je dat ook streamen via chromecast naar je tv?
Op laptop kijken vind ik maar matig.
Vaak zat dat PSV, ajax of feyenoord werd uitgezonden den trouwens. Ook de top wedstrijden.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:36 schreef Harveo het volgende:
KPN heeft al een tijdje Fox Sports 1 in het standaard pakket zitten. Weet niet hoe lang ESPN dit zo gaat houden.
Ander bedrijf dus er zullen andere afspraken gemaakt worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:36 schreef Harveo het volgende:
KPN heeft al een tijdje Fox Sports 1 in het standaard pakket zitten. Weet niet hoe lang ESPN dit zo gaat houden.
In het standaardpakket van KPN met Fox Sports 1?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:38 schreef Harveo het volgende:
[..]
Vaak zat dat PSV, ajax of feyenoord werd uitgezonden den trouwens. Ook de top wedstrijden.
Ik ben gierig en dan?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:36 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
tja je kan ook gewoon betalen als het je allemaal te moeilijk is.
Wel op ESPN via KPN.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:52 schreef DaveighChase het volgende:
De klassieker is live te volgen vanmiddag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |