quote:Kvon salou saai maar lloret daar in tegen uitermate gezellig
Op donderdag 15 mei 2003 12:43 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Oi..
Ik ben afgelopen zomervakantie in Bodrum geweest en het is daar super leuk! Maar toch niet net als Salou.
Er zijn wel leuke kroegen en een redelijk strand, maar Salou en Loret zijn toch net iets hipper!Je moet wel een keer naar de grootste openlucht disco van Europa. En dan vooral de schuimparty! http://www.halikarnas.com.tr/
quote:Goedkoop eten, gezellige mensen
Op zaterdag 17 mei 2003 14:19 schreef Partygurl het volgende:[..]
Kvon salou saai maar lloret daar in tegen uitermate gezellig
Nu nog ff afw88 wat ik van Bodrum vind
Ik ben (met 5 vrienden) van 15 juli tot 23 juli in Turkije (Gumbet/Bodrum)
En wanneer jij??
PS. Ik vind het turkse bier (vooral efes) best lekker, het slaat wel snel dood, maar dat maakt het niet vies. Bovendien is het veel goedkoper.
Veel plezier in bodrum!!
hoop daar niet tussen 80% nederlands te zitten, let me know THX
quote:4aug pas
Op dinsdag 20 mei 2003 11:18 schreef ThaBanco het volgende:
Hey Partygurl,Ik ben (met 5 vrienden) van 15 juli tot 23 juli in Turkije (Gumbet/Bodrum)
En wanneer jij??
quote:Jammer, maar prettige vakantie!!
Op zondag 25 mei 2003 16:37 schreef Partygurl het volgende:[..]
4aug pas
quote:Grrrr waarom hebben mijn ouders dat niet?
Op woensdag 4 juni 2003 15:48 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb het geluk dat mijn ouders daar een zomerhuis hebben bij 'Torba'. Dat is een deelgemeente van Bodrum. Het is daar paradijs voor mij. Het begint wel steeds meer 'Salou' trekjes te krijgen inderdaad. Veel Hollanders, Duitsters en Engelsen. Mocht je plannen hebben om naar Bodrum te gaan heb je een goede keus gemaakt. Zorg er wel voor dat je minimaal voor 15dagen gaat. Acht dagen in Bodrum verblijven is geen pretje omdat je zowiezo twee dagen nodig hebt om aan het weerverschil te wennen. Mochten jullie exacte dingen willen horen dan zie ik jullie vragen graag hier voorbij komen!
quote:Dat is lekker vroeg. Je hebt dan geluk dat je Bodrum niet op zijn 'hoogtepunt' qua toeristenaantal meemaakt. Dat is geen pretje namelijk!
Op woensdag 4 juni 2003 15:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Grrrr waarom hebben mijn ouders dat niet?
![]()
Ik vertrek 17 juni
quote:Ja
Op woensdag 4 juni 2003 15:51 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Dat is lekker vroeg. Je hebt dan geluk dat je Bodrum niet op zijn 'hoogtepunt' qua toeristenaantal meemaakt. Dat is geen pretje namelijk!
quote:Dat zijn er niet zo veel meer!
Op woensdag 4 juni 2003 15:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Ja
Het lijkt me ook erg leuk!
Ben de dagen al aan het aftellen
quote:Ja, ik heb al veel mensen gehoord of Halikarnas
Op woensdag 4 juni 2003 16:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Dat zijn er niet zo veel meer!
Je moet in ieder geval 'HALIKARNAS' bezoeken. Een dag lang met een klein bootje genieten van het mooie weer en schone water is zeker ook een must. Club 'KUBA' is zo'n beetje waar je de Turkse jetset kunt vinden.
Nog 13 dagen..
quote:Halikarnas heeft geen dresscode maar ze hanteren dacht ik een leeftijdsminimum. Je moet minimaal 21 zijn. Bij vrouwen doen ze alleen niet zo moeilijk (begrijpelijk
Op woensdag 4 juni 2003 16:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Ja, ik heb al veel mensen gehoord of Halikarnas
Ga er zeker even een kijkje nemen. En dat met het bootje lijkt me ook erg leuk, lekker zwemmen en zonnen
![]()
Nog 13 dagen..
[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 04-06-2003 17:01]
quote:21
Op woensdag 4 juni 2003 16:56 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Halikarnas heeft geen dresscode maar ze hanteren dat ik wel een leeftijdscode. Je moet minimaal 21 zijn. Bij vrouwen doen ze alleen niet zo moeilijk (begrijpelijk
). Entree varieert maar ligt gemiddeld zo rond de ¤20. Je krijgt dan wel een bijzonder leuke avond voor terug
quote:Mocht het in je budget passen moet je ook een keer met de jet-ski toeren. Dit is wel prijzig maar het is je geld dubbel en dwars waard.
Op woensdag 4 juni 2003 16:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
En dat met het bootje lijkt me ook erg leuk, lekker zwemmen en zonnen![]()
quote:Hmm 21 ben ik nog lang niet.
Op woensdag 4 juni 2003 16:56 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Halikarnas heeft geen dresscode maar ze hanteren dacht ik een leeftijdsminimum. Je moet minimaal 21 zijn. Bij vrouwen doen ze alleen niet zo moeilijk (begrijpelijk
). Entree varieert maar ligt gemiddeld zo rond de ¤20. Je krijgt dan wel een bijzonder leuke avond voor terug
quote:Lijkt me wel stoer
Op woensdag 4 juni 2003 17:00 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Mocht het in je budget passen moet je ook een keer met de jet-ski toeren. Dit is wel prijzig maar het is je geld dubbel en dwars waard.
Als kenner prefereer ik de Yamaha Waverunner familie.
[afbeelding]
quote:Psst.. Ik zei dat ze dat er een uitzondering geld voor schone vrouwen!
Op woensdag 4 juni 2003 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Hmm 21 ben ik nog lang niet.
Maar als ik beetje me best doe moet ik er 18/19 wel uit kunnen slepen, dus misschien lukt het
quote:Normaal is het denk ik ¤20 per kwartier maar ze doen aan groepskorting en vergeet niet af te dingen
Op woensdag 4 juni 2003 18:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Lijkt me wel stoer
En hoeveel is prijzig?
quote:Partyboot is wel grappig. Het is een grote katamaran. Met een extra verdieping met een glazen vloer. Dus dames met een rok zorg ervoor dat je extra spannend bent gekleed (ya digg me?). Mocht je dus interesse hebben moet je vragen naar club 'M&M'.
Op maandag 27 januari 2003 10:33 schreef tummeke het volgende:[..]
Name the place and timeZit echt nog te twijfelen.. Marmaris schijnt super te zijn naar verhalen van kennissen. Iig beter dan Alanya.. En in bodrum lijkt me die discoboot zo gaaf.. Maar als iemand daar voor z'n rust heen gaat..
Maarja.. Marmaris zit eigenlijk bijna helemaal vol bij Gogo enzo..Met welke reisorganisatie ga jij dan?
Voor degenen die Marmaris vragen hebben kunnen ook bij me terecht.
[Dit bericht is gewijzigd door NoT-YouR-MaN op 05-06-2003 08:23]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |