quote:Ik vind het best, zeg maar waar en wanneer!
Op woensdag 16 juli 2003 18:42 schreef Partygurl het volgende:[..]
Lets meet
quote:Uhm jah
Op woensdag 16 juli 2003 18:47 schreef mrcool het volgende:[..]
Ik vind het best, zeg maar waar en wanneer!
Als de vakantiej tenminste doorgaat..bebouwde kom vliegt nu in de fik in bodrum
quote:Wel warm ja. Lekker biertje erbij?
Op woensdag 16 juli 2003 18:56 schreef Partygurl het volgende:[..]
Als de vakantiej tenminste doorgaat..bebouwde kom vliegt nu in de fik in bodrum
quote:Welke fik?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:35 schreef Partygurl het volgende:
hoe staat t met de fik?
quote:heel bodrum staat in de fik
Op vrijdag 18 juli 2003 19:17 schreef mrcool het volgende:[..]
Welke fik?
quote:Door de warmte neem ik aan dat je bedoelt?
Op vrijdag 18 juli 2003 22:24 schreef Partygurl het volgende:[..]
heel bodrum staat in de fik
quote:nee bosbranden, duh ist opt journaal geweest en al
Op zaterdag 19 juli 2003 00:37 schreef mrcool het volgende:[..]
Door de warmte neem ik aan dat je bedoelt?
![]()
quote:Sodeju, heb er nix van meegekregen moet ik zeggen!
Op zaterdag 19 juli 2003 21:57 schreef Partygurl het volgende:[..]
nee bosbranden, duh ist opt journaal geweest en al
Over dýe branden:
Býj Bodrum en aan de rand van Gumbet waren veel bosbranden door de hýtte.
weggooýde peuken enzo.
Ze zýjn nu zo goed als over.
De eerste dag zagen we býj bodrum nog rook maar dat ýs nu weg.
Gelukkýg zaten wýj er een paar km van af.
Mensen ýk ga weer verder
Want het ýs hýer 40 graden ýn de schaduw!!
Ik ga bakken!!!!!!
quote:woeiii staat me nog wat te wachten dus daaroh
Op zondag 20 juli 2003 13:06 schreef ThaBanco het volgende:
Ik zýt nu ýn Gumbet!!
Heel vet hýer.
Elke nacht tot 8 uur sochtends stappen
2 uur slapen en weer verder we zýjn nu best kapot
Oranje bar ýs een aanrader
X bar ýs heel erg cool
en de EuroDance ýs echt chýlle.. de dans zaal ýs býnnen en de chýl room ýs buýten op een plat dak.
Daar lýggen allemaal grote kussens waar je op kan lýggen heel relax!!Over dýe branden:
weggooýde peuken enzo.
Gelukkýg zaten wýj er een paar km van af.Mensen ýk ga weer verder
Ik ga bakken!!!!!!
maaruh nog veel plezier!!!
quote:Fijn he zo'n Turks toetsenbord
Ik zýt nu ýn Gumbet!!
Heel vet hýer.
X bar ýs heel erg cool
en de EuroDance ýs echt chýlle.. de dans zaal ýs býnnen en de chýl room ýs buýten op een plat dak.
Daar lýggen allemaal grote kussens waar je op kan lýggen heel relax!!Over dýe branden:
weggooýde peuken enzo.
Ik ga bakken!!!!!!
quote:wanneeer ga jij?
Op zondag 20 juli 2003 18:18 schreef Poogie het volgende:[..]
woeiii staat me nog wat te wachten dus daaroh
nu ik dit lees krijg ik er echt dubbel zoveel zin in
maaruh nog veel plezier!!!
quote:cool
Op maandag 21 juli 2003 12:40 schreef Partygurl het volgende:[..]
dan ben ik er ook
quote:we will see
Op maandag 21 juli 2003 19:32 schreef Poogie het volgende:[..]
cool
misschien komen we elkaar wel tegen, ook al zou ik je waarschijnlijk dan toch nie herkennen
quote:Hey Fopke,
Op maandag 21 juli 2003 10:25 schreef fopke het volgende:
Ben net terug van Turkije.Gumbet, App.turkay is heel erg leuk. Echt gezellig, ieder appartement meteen rondom het zwembad, zo maak je met iedereen contact. Service heel goed, echt gastvrij.
Op straat werd je wel lastig gevallen/aangeklampt, maar de politie tolereerd dit absoluut niet meer en gooide meteen 4 zaken dicht voor een paar dagen zodat ze je nu echt met rust laten.
Stappen is erg leuk, maar houd er rekening mee: het is geen lloret a mar. Turken zijn erg jaloers en kijk dus goed om je heen of een meisje niet toevallig 'bezet' is door een turk!
Halicarnas in Bodrum is een dikke oplichterij! Je betaald vet entree, en eigenlijk is het behoorlijk klein. Op een R&B avond werd heel even R&B gedraaid en voor de rest was het gewoon Turkse muziek, dus niks aan.
Nogmaals: Appartement Turkay is heel erg tof, maar ook hier, doe wel normaal, wel feesten niet beesten want het is geen lloret a mar.
We zijn vandaag terug gekomen en wij zaten ook in app Turkay.
Van 15 juli tot 22 juli
Misschien heb ik jou wel gezien??
Ik was 1 van de 6 jongens die in dat app onderaan zaten!!
De geksten!!! ![]()
Hoor het wel van je
quote:Woei dat zijn echt wel relaxte vliegtijden, hopen dat wij ook zo'n tijden hebben
Op dinsdag 22 juli 2003 17:50 schreef Partygurl het volgende:
JowJowJow 4augustus-> vlucht van half10 vanaf amsterdam
15augustus-> Half 7(savonds) vanaf Bodrum weer terug
Het Alanya-topic is zo dood als een pier
quote:Had je niet ff kunnen zeggen dan hadden we kunnen meeten
Ik zýt nu ýn Gumbet!!
Heel vet hýer.
X bar ýs heel erg cool
weggooýde peuken enzo.
Ik ga bakken!!!!!!
Ik ben gisternacht teruggekomen uit Gumbet vandaan.. Daar van 7 tm 22 Juli gezeten in het Iskandil Hotel....
We vlogen dus de 7e snachts om 05.00 met Transavia heen.. daar aangekomen op Bodrum, koffers kwijt..... fijn!!! Vanalles ingevuld en maar de bus ingestapt.. Daar hoorden we dat ons hotel overboekt was en we een ander (beter volgens hun) hotel kregen.. Iskandil Hotel ipv Sunway Hotel, beide in Gumbet..
Goed daar aangekomen kamer gekregen.. Mankeerde achteraf vanalles aan... Badkamer liep steeds onder water, kraan werkte niet goed, airco deed het niet goed.... Maar oke daar waren we toch alleen maar om te slapen en gelukkig dezelfde middag als we aankwamen stonden onze koffers opeens op onze kamer....
Hotel zelf was op onze kamer na dus erg goed... Eten was heel lekker en de hele dag door was er vanalles... Elke dag een ander (hoofd)gerecht als een soort lopend buffet, verder soepen, hamburgers, patat, pizza alles bij het zwembad te krijgen... Net als alle drankjes allemaal 'gratis' omdat het all-in was... ideaal ![]()
Zeer veel animatie, de hele dag door.. Voetbal, waterpolo, tafeltennis, excursies, uitgaan naar bepaalde bars/discos, (water)aerobics allemaal georganiseerd door animatieteam daar... Hoefde je dus niet te vervelen..
Gumbet zelf is een gezellige stad... Veel winkeltjes met vanalles en natuurlijk heel erg goedkoop... Internetcafe's zat en ook een oranjecafe dus.. Turkse mensen daar heel erg vriendelijk en natuurlijk stikt het er van de Nederlanders.. Nederlandse televisie bij veel cafe's aanwezig en ook (nederlands)voetbal/formule1 allemaal gewoon live uitgezonden..
Uitgaan dan, dat vond ik in Gumbet een beetje tegenvallen... Er was wel genoeg te doen en ook wel zat leuke tenten, maar vooral R&B muziek en daar hou ik helemaal niet van.. Central Bar (naast X-bar) was dan nog wel aardig soms en Eurodance en Heartbeat ofzo waar nooit iemand was, maar daar houdt het ook wel zon beetje mee op.. X-bar vond ik overigens een zuig tent omdat het mijn muziek niet was en het er gewoon verschrikkelijk druk en doodbenauwd was...
Bodrum is ook leuk uitgaan.. Halikarnas is geweldig!!! Daar moet je gewoon een keer heen en het liefst op zaterdag.. Verder zat er ook nog een leuke openlucht tent bij de haven in de hoek waar ze 10 miljoen intree vroegen en goede hardhouse draaiden.. Weet alleen de naam zo snel even niet meer... De discoboot waar hier ook wel over gesproken is was ook wel leuk maar viel toch wat tegen.. Je gaat maar 100 meter uit de kust ofzo.. Verder vast een heleboel leuks wat wij niet ontdekt hebben want er was echt heel veel ![]()
Excursies kun je ook nog doen.. Wij hadden gekozen voor een boottocht en jeep-excursie.. Waren allebei wel leuk maar niet geweldig spectaculair.. zorg iedergeval dat je genoeg water en zonnebrand bij je hebt, wat wij dus vergeten waren ![]()
Het is daar verschrikkelijk heet.. Als je het hier al warm vind kun je beter thuis blijven
Temperaturen boven de 40 graden elke dag was ik na 2 weken wel zat
Die bosbrand heb ik trouwens ook gezien, dat was vlak boven ons hotel.. We deden toen die boottocht dus hele dag weggeweest maar konden het vanaf het water heel goed zijn.. Blushelicopters op 10 meter afstand..
Verder hele leuke vakantie gehad daar ondanks dat de kamer brak was... Dat was dan ook het enige op een kakkerlak in de kamer en de koffers na, maar dat hadden ze netjes opgelost...
Als er interesse in foto's is wil ik er hier nog wel wat neergooien en als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel
Verder fijne vakantie voor degene die er nog naartoe gaan!
quote:Jah plaats maar eens wat foto's
Op woensdag 23 juli 2003 15:38 schreef devv05 het volgende:[..]
Als er interesse in foto's is wil ik er hier nog wel wat neergooien en als iemand nog vragen heeft hoor ik het welVerder fijne vakantie voor degene die er nog naartoe gaan!
en verder klinkt allemaal wel goed, als ik zo hoor wat je te eten had hadden wij achteraf gezien misschien nog beter een All-in Hotel kunnen pakken ipv een appartement...
heb je daar btw ook arcade-games hallen? net zoals in spanje enzo, want is wel relax zoiets voor als je je ff verveelt of gewoon zit hebt om een spelletje te spelen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 23-07-2003 16:30]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |