Ik ben er nog nooit geweest, leek me altijd vreselijk. Maar als er ooit een nieuw normaal komt ga ik echt wel!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik!Ik wilde er toch weer bij zijn dit jaar
Dan moet ik je waarschuwen, want als je een keer bent geweest wil je daarna elk jaar. De meeste muziek is niet eens mijn genre, maar het is gewoon een ontzettend tof feestjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:38 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, leek me altijd vreselijk. Maar als er ooit een nieuw normaal komt ga ik echt wel!
Nou dat! Lijkt me zo leukquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik je waarschuwen, want als je een keer bent geweest wil je daarna elk jaar. De meeste muziek is niet eens mijn genre, maar het is gewoon een ontzettend tof feestje
Nog nooit geweest, maar je kijkt toch de stream, tof!quote:
Ja dat vind ik ook, ik vind haar ook zo misplaatst daarquote:
Die donkere man is Typhoon, ik ben nog op zoek naar de zalmkleurige blouse.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:57 schreef Vlinder het volgende:
Wie is die donkere man eigenlijk? En die knakker met de zalmkleurige blouse?
Yesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Maz! Ben je ook aan het kijken?
Ja echt hè, zo'n leuk feestje maken ze er toch weer van.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes
Ik word er zo vrolijk van he
Geen ideequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hè, zo'n leuk feestje maken ze er toch weer van.
Maar wie is deze naast Simon (of Nick)?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |