abonnement Unibet Coolblue
pi_197453406
Ik had liever gezien dat van het geld dat vanuit de belastingbetaler naar de NPO gaat dat zij dit ook allemaal gebruiken voor het maken van mooie programma's. Voor het volk. Wat je nu ziet is dat door al die subomroepjes zoals BNNVARA, MAX, EO e.d. je het overgrote deel kwijt bent aan het betalen van goedbetaalde bestuurders. Elke omroep heeft ook weer een eigen website, met eigen huisstijl... kost ook allemaal onnodig bakken met geld.

Waarom niet al die verenigingen opheffen en zorgen voor 1 grote NPO in plaats van al die kleine eilandjes met allemaal hun eigen baasjes? In Engeland hebben ze dat een stuk slimmer aangepakt, geld wordt daar ook doelmatig besteed aan het maken van programma's.

Hoe denken jullie hierover?
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 16 januari 2021 @ 21:52:23 #2
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197454253
Ik had liever gezien dat er geen cent naar de NPO gaat.
Televisie en entertainment zijn geen kerntaken van de overheid.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197454651
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had liever gezien dat er geen cent naar de NPO gaat.
Televisie en entertainment zijn geen kerntaken van de overheid.
Juist wel, op de npo heb je genoeg verdiepende programma’s met achtergronden en inhoud, die trekken niet 1 miljoen kijkers, maar bedienen wel een publiek.

Als je alleen maar commerciëler hebt dan krijg je dus alleen maar John de Mol inteelt meuk met overal Martijn Krabbé, Ruben Nicolai, Chantal Janzen en Linda de Mol.

En nee, niet alles van de npo is goed en genoeg kritiek mogelijk
pi_197454709
Gewoon 1 zender met nieuws en actualiteiten, en onderzoeksjournalistiek. Geen geneuzel zoals heel holland bakt of al die bagger van bnn en powned.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 16 januari 2021 @ 22:17:44 #5
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197454967
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:06 schreef alopio het volgende:

[..]

Juist wel, op de npo heb je genoeg verdiepende programma’s met achtergronden en inhoud, die trekken niet 1 miljoen kijkers, maar bedienen wel een publiek.

Als je alleen maar commerciëler hebt dan krijg je dus alleen maar John de Mol inteelt meuk met overal Martijn Krabbé, Ruben Nicolai, Chantal Janzen en Linda de Mol.

En nee, niet alles van de npo is goed en genoeg kritiek mogelijk
Als dat publiek er is dan is er ook een commerciële zender die daar geld aan kan verdienen.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197455032
Ik denk dat ik op rtl sbs veronica 1 programma leuk vind.

Op de npo 5 ofzo. Jinek vond ik leuk maar bij rtl een troelala. Dus ik weet niet of ik enigzins, via ziggo ofzo, meebetaal aan carloboshart. Dat zou ik dus echt verschrikkelijk vinden.

Op de npo kijk ik wel naar hun docu's, die vind ik wel heel erg goed.
pi_197455314
https://www.mediacourant.(...)einde-van-de-wereld/

Ondanks het salarisplafond nog gebruik maken van allerlei trucjes om nog verder te graaien. Snap BNNVARA ook niet waarom ze haar niet dumpen voor iemand anders, zo bijzonder is dat reisprogramma niet.
pi_197455548
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:28 schreef osodevo het volgende:
https://www.mediacourant.(...)einde-van-de-wereld/

Ondanks het salarisplafond nog gebruik maken van allerlei trucjes om nog verder te graaien. Snap BNNVARA ook niet waarom ze haar niet dumpen voor iemand anders, zo bijzonder is dat reisprogramma niet.
Ik denk dat Floortje maar beter het land uitgezet kan worden. Dit soort types leven in een andere belevingswereld dan ik.
pi_197456391
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:37 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Ik denk dat Floortje maar beter het land uitgezet kan worden. Dit soort types leven in een andere belevingswereld dan ik.
Best wel lachwekkende zaak eigenlijk als ik het zo lees. Dat programma is sinds eerste seizoen gewoon gemaakt met dezelfde crew, toen besloot mevrouw opeens om voor zichzelf te beginnen en de prijs flink te verhogen. Durf wel te wedden dat de echte makers van het programma, dus de camera en editing e.d. er geen stuiver op vooruit zijn gegaan. :')

Ze heeft gewoon slim misbruik gemaakt van het feit dat het programma aardige kijkcijfers had en bnnvara haar niet kwijt wou. Bij een normale commerciële omroep die op de centen moet letten zou zoiets never mogelijk zijn.

Wellicht is haar broer daarom bij FvD gegaan? Die moeten sowieso niks van de npo hebben. :P
pi_197457684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:37 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Ik denk dat Floortje maar beter het land uitgezet kan worden. Dit soort types leven in een andere belevingswereld dan ik.
Dat hele wereldje is ons kent ons, iedereen houdt elkaars handje boven het hoofd. Ken verhalen van redacteuren die al jaren daar fulltime op de loonlijst staan maar effectief eigenlijk gewoon totaal geen reet uitvoeren en gewoon hun ritje tot ze 65 zijn uitzitten.

En inderdaad dit soort laffe trucjes uithalen door het zelf of via een bevriend iemand te laten produceren. Allemaal links lullen rechts vullen
pi_197457857
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Best wel lachwekkende zaak eigenlijk als ik het zo lees. Dat programma is sinds eerste seizoen gewoon gemaakt met dezelfde crew, toen besloot mevrouw opeens om voor zichzelf te beginnen en de prijs flink te verhogen. Durf wel te wedden dat de echte makers van het programma, dus de camera en editing e.d. er geen stuiver op vooruit zijn gegaan. :')

Ze heeft gewoon slim misbruik gemaakt van het feit dat het programma aardige kijkcijfers had en bnnvara haar niet kwijt wou. Bij een normale commerciële omroep die op de centen moet letten zou zoiets never mogelijk zijn.

Wellicht is haar broer daarom bij FvD gegaan? Die moeten sowieso niks van de npo hebben. :P
Een voordeel van de productie in eigen hand hebben is natuurlijk wel dat zij haar eigen cameraman kan selecteren, daar schijnt zij wel een zekere interesse in te hebben.
pi_197460674
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Als dat publiek er is dan is er ook een commerciële zender die daar geld aan kan verdienen.
Nee, het is juist de taak van de publieke omroep om ook dingen aan te bieden die een klein publiek trekken, bv klassieke muziek, of een ander achtergrond programma.

Entertainment mag wel weg, dat kan je Idd aan de commerciëler overlaten
  Leukste jonkie 2022 zondag 17 januari 2021 @ 14:05:06 #13
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197463877
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:21 schreef alopio het volgende:

[..]

Nee, het is juist de taak van de publieke omroep om ook dingen aan te bieden die een klein publiek trekken, bv klassieke muziek, of een ander achtergrond programma.

Entertainment mag wel weg, dat kan je Idd aan de commerciëler overlaten
Het is gewoon niet een taak van de overheid om dat te faciliteren.
Het kost de gemiddelde belastingbetaler 150 euro per jaar. Daar kan ik leukere dingen van doen.
Je maintiendrai -XOXO-
  zondag 17 januari 2021 @ 15:48:21 #14
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197466631
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:21 schreef alopio het volgende:

Entertainment mag wel weg, dat kan je Idd aan de commerciëler overlaten
Entertainment bij de NPO roept wel vaak een ander gevoel op.

Nou zitten er hier en daar wel dingen tussen waarvan ik me afvraag wat ze daar doen, zoals sommige wat sensationele realityshows e.d. die met name NPO3 uitzendt; zogenaamd om iets aan de kaak te stellen. Dat mag lekker naar RTL5. Maar over het algemeen is het wat minder hijgerig, als er bij de NPO entertainment komt.

Ik heb er iig geen probleem mee om aan goed gemaakt entertainment mee te betalen. Als het maar in goede balans is met inhoudelijke tv.

Er mag van mij wel weer wat meer NPO-tv/radio komen die een beetje 'schuurt'. Vergeleken met een paar decennia terug wordt er minder buiten de lijntjes gekleurd.
pi_197467128
Ik denk dat die 12 presentatoren bij Op 1 ook een veelvoud kosten, wat destijds werd uitgegeven aan Eva Jinek en Jeroen Pauw.
  zondag 17 januari 2021 @ 16:10:44 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197467343
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:04 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk dat die 12 presentatoren bij Op 1 ook een veelvoud kosten, wat destijds werd uitgegeven aan Eva Jinek en Jeroen Pauw.
Per persoon zijn de salarissen vast wat lager. Ik kan me iig niet voorstellen dat een Giovanca hetzelfde krijgt als Jeroen Pauw destijds.

Die bazin van Op1 komt btw niet vreselijk sympathiek op me over --> https://www.volkskrant.nl(...)ensen-fijn~b29a59af/
pi_197467368
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het is gewoon niet een taak van de overheid om dat te faciliteren.
Het kost de gemiddelde belastingbetaler 150 euro per jaar. Daar kan ik leukere dingen van doen.
Dat is zeker wel de taak van de overheid. Het is heel belangrijk om een publieke omroep te hebben die door de mensen zelf betaald wordt, en het niet allemaal over te laten aan de commerciële hoeren met hun troep-programma's en reclame terreur. Als je alleen naar dreetje hazes en jan smit luistert en het liefst met een bak chips naar de foebal wil kijken is dat misschien moeilijk te begrijpen maar er zijn ook mensen die wel eens een wat diepgaander programma of iets met cultuur willen zien en dat vind je niet op de commerciëlen.
pi_197467396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:28 schreef osodevo het volgende:
https://www.mediacourant.(...)einde-van-de-wereld/

Ondanks het salarisplafond nog gebruik maken van allerlei trucjes om nog verder te graaien. Snap BNNVARA ook niet waarom ze haar niet dumpen voor iemand anders, zo bijzonder is dat reisprogramma niet.
Ik meen dat Floortje destijds mocht beginnen met reisprogramma's voor de ideële omroep Llink.
Van dat ideële is bij Floortje nog maar weinig te merken.

Llink voor Radio 1 was destijds wel interessant. Dat was ook niet zo duur, want ze belden met Nederlanders die al in het buitenland zaten voor werk e.d.
  zondag 17 januari 2021 @ 16:13:31 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197467411
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:11 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat is zeker wel de taak van de overheid. Het is heel belangrijk om een publieke omroep te hebben die door de mensen zelf betaald wordt, en het niet allemaal over te laten aan de commerciële hoeren met hun troep-programma's en reclame terreur. Als je alleen naar dreetje hazes en jan smit luistert en het liefst met een bak chips naar de foebal wil kijken is dat misschien moeilijk te begrijpen maar er zijn ook mensen die wel eens een wat diepgaander programma of iets met cultuur willen zien en dat vind je niet op de commerciëlen.
En entertainment is weer nodig om mensen ongemerkt ook wat cultuur mee te laten krijgen. Die cultuur wordt dan tussen 'lichtere' programma's gesandwitched. Naar een NPO die bijna alleen maar diepzinnige dingen brengt, gaan de meeste mensen niet kijken.
pi_197467494
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:10 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Per persoon zijn de salarissen vast wat lager. Ik kan me iig niet voorstellen dat een Giovanca hetzelfde krijgt als Jeroen Pauw destijds.

Die bazin van Op1 komt btw niet vreselijk sympathiek op me over --> https://www.volkskrant.nl(...)ensen-fijn~b29a59af/
Zo bedoelde ik dat ook. Jeroen Pauw en Eva Jinek werden geacht zich op den duur aan de Balkenendenorm te gaan houden. Dat omzeilen ze door de presentatie helemaal te verknippen in maar liefst 12 presentatoren.
Jort Kelder beweerde destijds zelfs dat hij het wel begreep dat Evan Jinek niet voor dat hongerloontje van de Balkenendenorm bij de NPO wilde blijven werken.
  Leukste jonkie 2022 zondag 17 januari 2021 @ 16:26:42 #21
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197467785
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:11 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat is zeker wel de taak van de overheid. Het is heel belangrijk om een publieke omroep te hebben die door de mensen zelf betaald wordt, en het niet allemaal over te laten aan de commerciële hoeren met hun troep-programma's en reclame terreur. Als je alleen naar dreetje hazes en jan smit luistert en het liefst met een bak chips naar de foebal wil kijken is dat misschien moeilijk te begrijpen maar er zijn ook mensen die wel eens een wat diepgaander programma of iets met cultuur willen zien en dat vind je niet op de commerciëlen.
Als er zoveel vraag naar is dan is daar ook best een commerciële zender voor op te richten of je gaat naar Netflix/Prime/HBO en klikt op het kopje 'documentaries'

Kerntaken van de overheid zijn veiligheid en stabiliteit. Het entertainen van het gepeupel hoort daar niet bij.
Programma's als Wie Is de Mol, Sportjournaal, Boer zoekt Vrouw, Heel Holland bakt en al die semi-bn'ers die op reis gaan kunnen allemaal prima naar de commerciële zenders.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197468236
De entertainment programma's op de NPO leveren waarschijnlijk juist geld op
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197469708
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:26 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Als er zoveel vraag naar is dan is daar ook best een commerciële zender voor op te richten of je gaat naar Netflix/Prime/HBO en klikt op het kopje 'documentaries'

Kerntaken van de overheid zijn veiligheid en stabiliteit. Het entertainen van het gepeupel hoort daar niet bij.
Programma's als Wie Is de Mol, Sportjournaal, Boer zoekt Vrouw, Heel Holland bakt en al die semi-bn'ers die op reis gaan kunnen allemaal prima naar de commerciële zenders.
Ik doelde meer op programma's als podium witteman, tegenlicht, zembla, het uur van de wolf, buitenhof, keuringsdienst van waarde, metropolis, etc etc. Kwaliteitsprogramma's die je nooit op de commerciëlen zal zien, maar meer relevantie en kwaliteit hebben dan ik hou van holland en the voice en al die andere rotzooi. Het gaat niet alleen om kijkcijfers en geld verdienen he. Het gaat ook om onafhankelijke media en journalistiek, die niet wordt gesponsord door het bedrijfsleven. Essentieel in elke democratie.

Maargoed ik denk niet dat jij dit gaat begrijpen, veel plezier met je foebal.
  Leukste jonkie 2022 zondag 17 januari 2021 @ 18:52:02 #24
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197471982
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik doelde meer op programma's als podium witteman, tegenlicht, zembla, het uur van de wolf, buitenhof, keuringsdienst van waarde, metropolis, etc etc. Kwaliteitsprogramma's die je nooit op de commerciëlen zal zien, maar meer relevantie en kwaliteit hebben dan ik hou van holland en the voice en al die andere rotzooi. Het gaat niet alleen om kijkcijfers en geld verdienen he. Het gaat ook om onafhankelijke media en journalistiek, die niet wordt gesponsord door het bedrijfsleven. Essentieel in elke democratie.

Maargoed ik denk niet dat jij dit gaat begrijpen, veel plezier met je foebal.
De NPO is nou niet bepaald onafhankelijk en objectief.

Verder kijk ik geen televisie en al helemaal geen voetbal :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197477672
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

De NPO is nou niet bepaald onafhankelijk en objectief.

Verder kijk ik geen televisie en al helemaal geen voetbal :')
Als je geen tv kijkt, wtf doe je dan in deze discussie?
Verklaart wel waarom je er geen fuck van begrijpt in ieder geval.
  Leukste jonkie 2022 zondag 17 januari 2021 @ 23:34:13 #26
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197477951
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:18 schreef Farenji het volgende:

[..]

Als je geen tv kijkt, wtf doe je dan in deze discussie?
Verklaart wel waarom je er geen fuck van begrijpt in ieder geval.
Omdat ik er wel voor mag lappen.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197478636
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Omdat ik er wel voor mag lappen.
We betalen toch niet aan de rtl rotzooi?
pi_197478717
Ziggo heeft een goedkope abbo voor alleen internet Tv, maar ik wil niet betalen voor zenders waar ik nooit naar kijk

Ik wil betalen voor npo 1 en 2, historychannel en Discovery channel en national geographic channel.
De rest kijk ik niet, en wat dat betreft houdt dan dat rare carlo/linda/wendy gejank op.
pi_197481728
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Omdat ik er wel voor mag lappen.
Oh boehoe. "vAN mIJn bElAStIngCEnTen!!!"

Dat is het hele idee van belastingen, dat we met z'n allen betalen voor dingen van algemeen nut. Iedereen betaalt belastingen maar dan mag je niet verwachten dat al dat geld ook alleen besteed wordt aan iets waar je zelf gebruik van maakt. Dat jij weigert het belang van publieke tv te begrijpen omdat je een cultuurloze kinkel bent die nooit tv kijkt is geen argument. Kan ik ook wel zeggen dat ik geen zorgverzekering wil betalen omdat ik zelf nooit ziek ben, dat is gewoon dom gelul.
pi_197482344
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:19 schreef Farenji het volgende:

[..]

Oh boehoe. "vAN mIJn bElAStIngCEnTen!!!"

Dat is het hele idee van belastingen, dat we met z'n allen betalen voor dingen van algemeen nut. Iedereen betaalt belastingen maar dan mag je niet verwachten dat al dat geld ook alleen besteed wordt aan iets waar je zelf gebruik van maakt. Dat jij weigert het belang van publieke tv te begrijpen omdat je een cultuurloze kinkel bent die nooit tv kijkt is geen argument. Kan ik ook wel zeggen dat ik geen zorgverzekering wil betalen omdat ik zelf nooit ziek ben, dat is gewoon dom gelul.
In de vs heb je een paar staten waar ze bijna geen belasting betalen. Maar dat betekend ook dus geen brandweer, geen wegen, geen ziekenhuizen echt alles zoveel mogelijk zelf doen. Met je shotgun naast de deur.
Al is het alleen maar om een slang dood te schieten, want het ritje naar het ziekenhuis ga je niet redden, ook niet met antiegif.
pi_197484304
Geldverspilling tegengaan in het publieke omroepstelsel lijkt mij prima, maar dan vooral in de bedrijfsvoering en de manier waarop dat georganiseerd is.

Dat er aparte omroepen zijn kun je het over hebben, maar op zich heeft het enige waarde omdat het een pluriform aanbod kan bevorderen. Het is echter wel tamelijk idioot dat al die tenten een eigen afdeling personeelszaken enzo hebben. Dat geeft enorm veel overhead die je veel efficiënter in kunt richten als je daar gezamenlijk in op zou trekken. Dan kun je de diversiteit op creatief gebied behouden en véél geld besparen in de reguliere bedrijfsvoering.
  Leukste jonkie 2022 maandag 18 januari 2021 @ 13:13:09 #32
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197484713
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:19 schreef Farenji het volgende:

[..]

Oh boehoe. "vAN mIJn bElAStIngCEnTen!!!"

Dat is het hele idee van belastingen, dat we met z'n allen betalen voor dingen van algemeen nut. Iedereen betaalt belastingen maar dan mag je niet verwachten dat al dat geld ook alleen besteed wordt aan iets waar je zelf gebruik van maakt. Dat jij weigert het belang van publieke tv te begrijpen omdat je een cultuurloze kinkel bent die nooit tv kijkt is geen argument. Kan ik ook wel zeggen dat ik geen zorgverzekering wil betalen omdat ik zelf nooit ziek ben, dat is gewoon dom gelul.
Ik ben niet tegen belastingen perse, maar wel voor een zo klein mogelijke overheid die zich bij haar kerntaken houdt, namelijk veiligheid (politie, defensie, gerecht) en stabiliteit (sociaal vangnet en zorg).
Nogmaals het entertainen van het volk is geen overheidstaak. Iedereen heeft tegenwoordig internet, met toegang tot alle info en entertainment die er is.

Dat jij trouwens denkt dat je gecultiveerd bent omdat je Floortje Dessing door de woestijn hebt zien lopen op de publieke omroep zegt dat meer over jou dan over mij. Lees een keer een boek ofzo.
Je maintiendrai -XOXO-
  Leukste jonkie 2022 maandag 18 januari 2021 @ 13:15:19 #33
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197484750
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:28 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

We betalen toch niet aan de rtl rotzooi?
Nee, maar ik kan mijn abbo bij Ziggo wel opzeggen. Er is geen opt-out voor de publieke omroep.
Terug naar kijk- en luistergeld. Als er echt zoveel vraag naar de NPO is dan moet dat voldoende opbrengen.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197485420
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:13 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen belastingen perse, maar wel voor een zo klein mogelijke overheid die zich bij haar kerntaken houdt, namelijk veiligheid (politie, defensie, gerecht) en stabiliteit (sociaal vangnet en zorg).
Nogmaals het entertainen van het volk is geen overheidstaak. Iedereen heeft tegenwoordig internet, met toegang tot alle info en entertainment die er is.
Onafhankelijke onderzoeksjournalistiek, kunst en cultuur, documentaires, dat is allemaal geen entertainment he. Nogmaals, ik refereer aan de programma's die ik een paar reacties terug noemde, waarvan jij natuurlijk nog nooit iets hebt gezien. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog met jou discussieer, als je NUL van het onderwerp af weet. Beschamend. Je mag best een mening hebben, maar zorg dan dat die mening op zijn minst ergens op is gebaseerd ipv totaal ongefundeerde onderbuik-vooroordelen. Kijk eens wat vpro of human ofzo. Misschien handig om te weten dat WNL, een rechtse omroep van de telegraaf, ook gewoon publieke omroep is he. (voordat je begint te reutelen dat publieke omroep alleen links is, zie je er wel voor aan).
  Leukste jonkie 2022 maandag 18 januari 2021 @ 14:00:11 #35
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197485607
quote:
13s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:48 schreef Farenji het volgende:

[..]

Onafhankelijke onderzoeksjournalistiek, kunst en cultuur, documentaires, dat is allemaal geen entertainment he. Nogmaals, ik refereer aan de programma's die ik een paar reacties terug noemde, waarvan jij natuurlijk nog nooit iets hebt gezien. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog met jou discussieer, als je NUL van het onderwerp af weet. Beschamend. Je mag best een mening hebben, maar zorg dan dat die mening op zijn minst ergens op is gebaseerd ipv totaal ongefundeerde onderbuik-vooroordelen. Kijk eens wat vpro of human ofzo. Misschien handig om te weten dat WNL, een rechtse omroep van de telegraaf, ook gewoon publieke omroep is he. (voordat je begint te reutelen dat publieke omroep alleen links is, zie je er wel voor aan).
Aannames, aannames. Voor docu's kun je prima op Netflix e.d. terecht, prachtige werken van David Attenborough etc.

Daarbij is wat je noemt zeker wel entertainment. Mensen die daar naar kijken doen dat niet als straf ofzo :')

Maar goed nogmaals televisie maken, van welke soort dan ook, is geen taak van de overheid.
Je maintiendrai -XOXO-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')