Ik ben een beetje laat op het feest maar heb helemaal niet meegekregen dat er liveshows liepenquote:Op zondag 17 januari 2021 11:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad. Schijnt dat op dat TIX ook veel beter gereageerd wordt dan op Keiino. Die bolletjes rechtsonderin zouden de waardering via een Melodi Grand Prix app weergeven. TIX krijgt daar veel meer dan Keiino.
Alexandra is zo goedquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat op het feest maar heb helemaal niet meegekregen dat er liveshows liepen
Nummer van Tix is niet slecht, en gezien zijn populariteit zie ik Keiino ook zomaar de boot missen naar Rotterdam
Wel een hele...aparte... staging
Die van Keiino valt trouwens ook wel steeds beter bij me... het is nog steeds geen SITS maar wat heeft zij toch een heerlijke stem
Ah okquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Alexandra is zo goed
Wat betreft Tix: Die wijde kleding is omdat hij zijn tics wil maskeren, vandaar ook zijn artiestennaam.
Ik hoop het vooral. Dat optreden vorige week was wel echt heel donker. Zou ultiem zonde zijn als ze daar niet nog wat aan veranderen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht bij Keiino overigens wel iets meer spektakel qua staging in de finale of in Rotterdam, die keychange leent zich echt ultiem voor een bak vuurwerk en spektakel
Niets aan toe te voegen. En aan het uitblijven van reacties de rest ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:05 schreef koffieleuk het volgende:
Weer een finale nummer bekend! Gaat denk ik geen potten breken, maar vind het wel gezellig en prettig om naar te luisteren.
Ik las ergens dat Alexandra op social media had gezegd dat de staging nog niet helemaal was zoals ze wilden en het dus met de finale nog aangepast zou zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop het vooral. Dat optreden vorige week was wel echt heel donker. Zou ultiem zonde zijn als ze daar niet nog wat aan veranderen.
Oeh nou ben benieuwd!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Alexandra op social media had gezegd dat de staging nog niet helemaal was zoals ze wilden en het dus met de finale nog aangepast zou zijn.
Ja! Ik ga er vanavond goed voor zitten. Wat lekkers erbij en achter de computer kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
En de avond is weer aangebrokenHebben we er een beetje zin in?
Kijk eens ietsjes verderquote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
Is er al een linkje? Ik ben echt superslecht in het vinden daarvan altijd
Voordat je reageert...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
https://www.nrk.no/mgp/quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb ook popcorn!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:53 schreef koffieleuk het volgende:
Popcorn is net kleer, perfect getimed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |