SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
helaas door corona te weinig paniek mensen op de wegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:51 schreef crv het volgende:
Is het al chaos in nederland?
Begreep dat er een milimeter sneeuw valt?
Nee weet niet zeker welk concert dat was, die avond vergeet ik nooit weer. We gingen de stad in en dat werd een bizarre avond.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:48 schreef crv het volgende: [..] Je weet niet zeker dat je er geweest bent maar wel dat je na 16 minuten buiten stond
![]()
Morgenvroeg moet ik vriendin toch naar haar werk brengen, dus hoop dat het qua gladheid beetje meevaltquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas door corona te weinig paniek mensen op de weg
De NS moet dan toch ook over op de noodregeling?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas door corona te weinig paniek mensen op de weg
nu kunnen ze het wel, treinen kunnen gewoon doorglijden, geen passagiers..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:56 schreef crv het volgende:
[..]
De NS moet dan toch ook over op de noodregeling?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg moet ik vriendin toch naar haar werk brengen, dus hoop dat het qua gladheid beetje meevalt
Kan die zelf niet normaal lopen dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg moet ik vriendin toch naar haar werk brengen, dus hoop dat het qua gladheid beetje meevalt
Volgens mij rijden die nog steeds volgens een beperkte dienstregelingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:56 schreef crv het volgende:
[..]
De NS moet dan toch ook over op de noodregeling?
Hier moest ik door 30cm heen de steile oprit opquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg niet neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan die zelf niet normaal lopen dan?
quote:
Lachende smiley erin tekenenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Nog eventjes door de sneeuw gelopen maar het is geen leuke sneeuw.
hij had geel moeten zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Is die onaardig tegen je?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Nou hoop je al weken op sneeuw en daar lekker door te lopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou hoop je al weken op sneeuw en daar lekker door te lopen.
En nu is “het geen leuke sneeuw”
Yepquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar houden Brabanders ook echt van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |