Yep, dan moeten de echte sprinters richting 34.5quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Als Krol 34'ers gaat rijden wordt ie gevaarlijk
1017.4 mbarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:03 schreef franklop het volgende:
@:Van_Poppel, wat doet de barometer inmiddels?
Murashov in plaats van Lobas had ik ook niet erg gevonden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Schaatstechnisch gezien gaan we Kulihznikov missen.
Die kan geen 1000 meters rijden toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Murashov in plaats van Lobas had ik ook niet erg gevonden.
Klopt maar alleen voor twee goede 500 meters vind ik het ook wel de moeite.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kan geen 1000 meters rijden toch?
"Play it again Sam."quote:
Onder de 1:11?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Jutta gaat straks schroeien op de 1000m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop