Dat is geen puist, dat is een wroet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Is die puist van Annette aan het groeien?
Ontwikkeling?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Ter Mors is een prachtige schaatster, genot om te zien, maar ik was ook wel benieuwd geweest naar de ontwikkeling van De Jong.
Zo goed?
Ik zou 'zo goed?' weglaten tenzij je Rob Jetten heet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Ter Mors is een prachtige schaatster, genot om te zien, maar ik was ook wel benieuwd geweest naar de ontwikkeling van De Jong.
Zo goed?
Ik had eigenlijk het liefst Suus gezien, maar snap wel dat ze de voorkeur geeft aan shorttrack.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Zo goed?
Was een prima gesprekje met de altijd vermakelijke Bert.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:29 schreef Slobeend het volgende:
@:maxi-mus geniet van de interviews van Antwanet.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk het liefst Suus gezien, maar snap wel dat ze de voorkeur geeft aan shorttrack.
Bij Voorbeeld!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:59 schreef franklop het volgende:
Odin krijgt een zoon binnenkort, Thor
Hij had ook gevaarlijk grote schaatsen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:01 schreef AllesKaputt het volgende:
ZUREK klinkt als de badguy uit zo'n rare Japanse tekenfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |