Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef Aguero het volgende:
Mij was verteld dat Swings goed zou zijn dit seizoen.
Roest wees hem aan als voornaamste concurrent.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef Aguero het volgende:
ja, dat was een inkoppertje, hij had namelijk als enige buitenlander kunnen trainen, terwijl de rest veroordeeld was tot de hometrainer!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef Aguero het volgende:
SB van 6.16 in Thialfquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef Aguero het volgende:
Dat overzicht van alle snelste rondjes op de 5km is ongeveer het schema wat Talsma moet rijden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:08 schreef Spies het volgende:
[..]
Iemand op Schaatsforum heeft dit laatst per afstand allemaal uitgezocht, erg interessant. Het was inderdaad 30,86 van Beckert.
Zie hier: https://www.schaatsforum.(...)/page-23#post-314330
Of tot commando-training en meer van dat zware werk (Van der Poel).quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ja, dat was een inkoppertje, hij had namelijk als enige buitenlander kunnen trainen, terwijl de rest veroordeeld was tot de hometrainer!
4e plaats 5km is normaal gesproken voldoende voor plaatsing 10km.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:18 schreef Toby56 het volgende:
Heeft morgen een hele goeie 1500 nodig dus.
Professionaliteit is saaiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Mansjester het volgende:
Eigenlijk is het wel raar dat we met zn allen lachen om die Freire kloon toch? Best wel onprofessioneel.
Professionaliteit is voor talentlozen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Mansjester het volgende:
Eigenlijk is het wel raar dat we met zn allen lachen om die Freire kloon toch? Best wel onprofessioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |