Dat klopte op dat moment wel. Hij zat op 3:41, 4:11, 4:41 en 5:11quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Halverwege zei Martin dat als Roest nu rondjes 30.0 zou rijden hij op 6.11 uit zou komen. Dat klopte niet.
Er blijft wat witte smurrie liggen. Sneeuw kan je het nauwelijks noemenquote:
Ja klopt. Weer veel groter gemaakt dan dat het isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er blijft wat witte smurrie liggen. Sneeuw kan je het nauwelijks noemen
Met rondjes > 30.0 gaat ie dat niet redden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:04 schreef Cyan9 het volgende:
Gaat Swings hier weer voor een mooie vierde plek?
Dan ben je nog positief ben ik bangquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Pedersen gaat 6.14 rijden of zoiets.
Ik was weer eens te positief.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met rondjes > 30.0 gaat ie dat niet redden.
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef Aguero het volgende:
Mij was verteld dat Swings goed zou zijn dit seizoen.
Roest wees hem aan als voornaamste concurrent.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef Aguero het volgende:
Mij was verteld dat Swings goed zou zijn dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop