quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:21 schreef Momo het volgende:
Als je last hebt van je bloeddruk hier niet op klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we haar een spuitje geven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Je moet een gratis kaartje bestellenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je koopt dan dus een kaartje voor het online evenement, en dan laten ze over een tijdje de registratie op TV zien denk ik?
Hier doet hij het gewoon hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
Nou de website is al down @:Meke, dat belooft wat.
De website doet het. Maar er is een wachtrij voor de kaarten..quote:
Komt dat niet omdat je in Spanje zit?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
Oh hier zegt 'ie: "The service is unavailable."
Ik heb even een VPN aangezet maar zonder succes. Nou ja, dan toch maar richting NRK zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat je in Spanje zit?
Preciesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even een VPN aangezet maar zonder succes. Nou ja, dan toch maar richting NRK zo.
Ohh ja die had ik vanmiddag al besteldquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De website doet het. Maar er is een wachtrij voor de kaarten..
Ik nu ook. Maar straks naar Noorwegen en Litouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ja die had ik vanmiddag al besteldIk zit nu middenin het voorprogramma
![]()
Ik snap niet dat dat niet gewoon via Youtube kanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Je moet een gratis kaartje bestellen
Weet ik ook niet, misschien toch een beetje exclusiviteit ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat niet gewoon via Youtube kanOf een tv-uitzending of zo. Waarom moet daar nu weer zo'n gekke constructie omheen worden gebouwd?
Lekker exclusief als iedereen gewoon een kaartje kan bestellen danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, misschien toch een beetje exclusiviteit ofzo
Ja ik weet het ook niet, zal vast een reden voor zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker exclusief als iedereen gewoon een kaartje kan bestellen dan
E-mailadressen verzamelen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, misschien toch een beetje exclusiviteit ofzo
Zijn nog geen WIDM-kijkcijfersquote:
Oooh dan ben ik benieuwd naar je bevindingen aan het eind van de avondquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
E-mailadressen verzamelen.![]()
Ik ga vanavond ook bij de vrienden van A eens kijken wie ene goede esfdeelnemer voor Nederland zou zijn in de toekomst.
quote:
Oja dat klinkt ook wel logischquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
E-mailadressen verzamelen.![]()
Ik ga vanavond ook bij de vrienden van A eens kijken wie ene goede esfdeelnemer voor Nederland zou zijn in de toekomst.
*Note zetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat klinkt ook wel logisch![]()
Nou Maan doet mee, dus dat komt helemaal goed denk ik zo
*Note zet bij Straniquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |