abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 januari 2021 @ 10:09:22 #226
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197440350
<O)
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:09:23 #227
388664 crew  Dotteke
pi_197440351
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:06 schreef aloa het volgende:

[..]

Gezellige boel idd :D
[..]

Ja echt, van een blok verder hoorde je die drilboor nog. :D
Ja en dat is vaak ellendiger dan bij je zelf thuis.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:09:42 #228
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_197440354
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
Bedankt.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 januari 2021 @ 10:10:32 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197440359
|:) |:)
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:10:39 #230
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_197440360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja en dat is vaak ellendiger dan bij je zelf thuis.
Ik had toen ook nog nachtdiensten :') slapen was toen wel een dingetje :D
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:10:57 #231
388664 crew  Dotteke
pi_197440366
Moet dat nu steeds die lange lappen. 🥲
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:10:57 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197440367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:10 schreef Paul het volgende:
|:) |:)
-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af

(geweldige bolkpost is dit!)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 januari 2021 @ 10:11:25 #233
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197440373
:{
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:11:33 #234
388664 crew  Dotteke
pi_197440375
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:10 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik had toen ook nog nachtdiensten :') slapen was toen wel een dingetje :D
Dat geloof ik graag. Komt weinig van slapen dan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:12:48 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197440386
- Jeder kann hier posten - Jeder kann jeden unterstützen - Jeder kann die LaPo benutzen - Jeder kann entführen - Jeder muss innerhalb der Richtlinien von FOK sein! bleiben - jeder darf nicht unter Wasser stecken bleiben - jeder darf die Moderation nicht angreifen - jeder kann einen TT innerhalb der Richtlinie erstellen, wenn Sie ein Thema öffnen - jeder macht mit - jeder geht, wenn er es nicht mag - jeder muss es tun Nehmen Sie das alles nicht ernst - jeder sollte sich nicht beschweren, wenn jemand anderes ein neues Thema öffnet, wenn Sie die LaPo haben - jeder sollte nur auf die Moderation hören - jeder mit einem Abbo kann andere Benutzer blockieren, tun Sie das auch. - Jeder ist willkommen Hier - jeder spricht nicht über Verbote / Unterforumsverbote oder andere "Abwesenheit" - versucht jeder nur, sich normal zu verhalten, auch wenn Sie etwas zu viel getrunken haben. - Jeder weiß, dass das oben Genannte eine Richtlinie ist und dass jeder irgendwann die Grenze überschreitet. sollte nicht auf diejenigen reagieren, die die Grenze überschreiten - jeder sollte wissen, wie ein TR-Knopf funktioniert - jeder wird sich nicht beschweren, wenn er die Serie nicht mehr mag - jeder weiß, dass Sie nicht nach Unterstützern für andere Zwecke suchen sollten rs um dir Recht zu geben - jeder weiß, dass alles, was du sagst, gegen dich verwendet werden kann - jeder weiß, dass du deine privaten Daten / dein Leben nicht auf FOK hast! Jeder weiß, dass Überschuss schädlich ist. Jeder weiß, dass Sie ungefähr 8 Stunden pro Tag schlafen sollten. Jeder weiß, dass es zu Irritationen kommen kann, wenn Sie 24 Stunden lang auf den Lippen des anderen sind. Jeder weiß, dass dies wirklich nur ein Spiel ist - Jeder sollte wissen, dass der andere zum Vergnügen kommt. Nimm ihnen das nicht weg
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:13:32 #236
388664 crew  Dotteke
pi_197440392
Het is wat als je geen woorden meer hebt om te tikken 😛
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:13:33 #237
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_197440394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:12 schreef Maanvis het volgende:
- Jeder kann hier posten - Jeder kann jeden unterstützen - Jeder kann die LaPo benutzen - Jeder kann entführen - Jeder muss innerhalb der Richtlinien von FOK sein! bleiben - jeder darf nicht unter Wasser stecken bleiben - jeder darf die Moderation nicht angreifen - jeder kann einen TT innerhalb der Richtlinie erstellen, wenn Sie ein Thema öffnen - jeder macht mit - jeder geht, wenn er es nicht mag - jeder muss es tun Nehmen Sie das alles nicht ernst - jeder sollte sich nicht beschweren, wenn jemand anderes ein neues Thema öffnet, wenn Sie die LaPo haben - jeder sollte nur auf die Moderation hören - jeder mit einem Abbo kann andere Benutzer blockieren, tun Sie das auch. - Jeder ist willkommen Hier - jeder spricht nicht über Verbote / Unterforumsverbote oder andere "Abwesenheit" - versucht jeder nur, sich normal zu verhalten, auch wenn Sie etwas zu viel getrunken haben. - Jeder weiß, dass das oben Genannte eine Richtlinie ist und dass jeder irgendwann die Grenze überschreitet. sollte nicht auf diejenigen reagieren, die die Grenze überschreiten - jeder sollte wissen, wie ein TR-Knopf funktioniert - jeder wird sich nicht beschweren, wenn er die Serie nicht mehr mag - jeder weiß, dass Sie nicht nach Unterstützern für andere Zwecke suchen sollten rs um dir Recht zu geben - jeder weiß, dass alles, was du sagst, gegen dich verwendet werden kann - jeder weiß, dass du deine privaten Daten / dein Leben nicht auf FOK hast! Jeder weiß, dass Überschuss schädlich ist. Jeder weiß, dass Sie ungefähr 8 Stunden pro Tag schlafen sollten. Jeder weiß, dass es zu Irritationen kommen kann, wenn Sie 24 Stunden lang auf den Lippen des anderen sind. Jeder weiß, dass dies wirklich nur ein Spiel ist - Jeder sollte wissen, dass der andere zum Vergnügen kommt. Nimm ihnen das nicht weg
:D

Morge. c_/
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:13:56 #238
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_197440402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Komt weinig van slapen dan
We hebben het overleefd :P Maar af en toe kon ik ze wel schieten :+
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:13:57 #239
388664 crew  Dotteke
pi_197440403
Hey sbe. You ook al
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:14:02 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197440405
- Chiunque può postare qui - Chiunque può sostenere chiunque - Chiunque può utilizzare il LaPo - Chiunque può dirottare - Chiunque deve rispettare la politica di FOK! soggiorno-non è permesso a tutti di impantanarsi sott'acqua-non è permesso a tutti attaccare la moderazione-tutti possono inventare un TT da soli all'interno della policy quando si apre un argomento-tutti si uniscono a-tutti se ne vanno se non gli piace-tutti devono farlo Non prendere tutto sul serio - non tutti dovrebbero lamentarsi se qualcun altro apre un nuovo argomento quando hai il LaPo - tutti dovrebbero solo ascoltare la moderazione - chiunque abbia un abbo può bloccare altri utenti, fallo anche tu.- tutti sono i benvenuti qui-tutti non discutono divieti / divieti subforum o altre "assenze" -tutti cercano semplicemente di comportarsi normalmente, anche se avete bevuto un po 'troppo. -tutti sanno che quanto sopra è una linea guida e che tutti a volte attraversano il confine. non dovrebbe rispondere a chi attraversa il confine - tutti dovrebbero sapere come funziona un pulsante TR - non tutti si lamenteranno se la serie non gli piace più - tutti sanno che non dovresti cercare sostenitori per altri usi per dimostrare che hai ragione - tutti sanno che qualsiasi cosa dici può essere usata contro di te - tutti sanno che non hai i tuoi dati privati ​​/ la tua vita su FOK! Tutti sanno che l'eccesso è dannoso, tutti sanno che dovresti dormire circa 8 ore al giorno, tutti sanno che se sei sulla bocca dell'altro per 24 ore, ci possono essere irritazioni, tutti sanno che questo è davvero solo un gioco - tutti dovrebbero sapere che l'altro viene per piacere. Non portarglielo via
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:14:16 #241
388664 crew  Dotteke
pi_197440410
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:13 schreef aloa het volgende:

[..]

We hebben het overleefd :P Maar af en toe kon ik ze wel schieten :+
Geloof ik graag.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:14:38 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197440412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Het is wat als je geen woorden meer hebt om te tikken 😛
zie het als een remix :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 januari 2021 @ 10:14:39 #243
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197440413
- Chiunque può postare qui - Chiunque può sostenere chiunque - Chiunque può utilizzare il LaPo - Chiunque può dirottare - Chiunque deve rispettare la politica di FOK! soggiorno-non è permesso a tutti di impantanarsi sott'acqua-non è permesso a tutti attaccare la moderazione-tutti possono inventare un TT da soli all'interno della policy quando si apre un argomento-tutti si uniscono a-tutti se ne vanno se non gli piace-tutti devono farlo Non prendere tutto sul serio - non tutti dovrebbero lamentarsi se qualcun altro apre un nuovo argomento quando hai il LaPo - tutti dovrebbero solo ascoltare la moderazione - chiunque abbia un abbo può bloccare altri utenti, fallo anche tu.- tutti sono i benvenuti qui-tutti non discutono divieti / divieti subforum o altre "assenze" -tutti cercano semplicemente di comportarsi normalmente, anche se avete bevuto un po 'troppo. -tutti sanno che quanto sopra è una linea guida e che tutti a volte attraversano il confine. non dovrebbe rispondere a chi attraversa il confine - tutti dovrebbero sapere come funziona un pulsante TR - non tutti si lamenteranno se la serie non gli piace più - tutti sanno che non dovresti cercare sostenitori per altri usi per dimostrare che hai ragione - tutti sanno che qualsiasi cosa dici può essere usata contro di te - tutti sanno che non hai i tuoi dati privati ​​/ la tua vita su FOK! Tutti sanno che l'eccesso è dannoso, tutti sanno che dovresti dormire circa 8 ore al giorno, tutti sanno che se sei sulla bocca dell'altro per 24 ore, ci possono essere irritazioni, tutti sanno che questo è davvero solo un gioco - tutti dovrebbero sapere che l'altro viene per piacere. Non portarglielo via
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:15:25 #244
388664 crew  Dotteke
pi_197440420
😲
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 januari 2021 @ 10:15:47 #245
74056 crew  ToT
pi_197440423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Komt door é :D
Joh! :T
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:16:29 #246
388664 crew  Dotteke
pi_197440429
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Joh! :T
Echt he😛
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 januari 2021 @ 10:16:46 #247
74056 crew  ToT
pi_197440432
Kan het niet gewoon afgekort worden naar: "Niet zeiken!" ? Veel beter leesbaar en het is meteen voor iedereen duidelijk.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:17:17 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197440439
- Is féidir le duine ar bith postáil anseo - Féadfaidh duine ar bith duine ar bith a neartú - Féadfaidh duine ar bith an LaPo a úsáid - Féadfaidh duine ar bith Hijack a dhéanamh - Caithfidh duine ar bith a bheith laistigh de Bheartas FOK! fanacht-níl cead ag gach duine dul faoi uisce - níl cead ag gach duine ionsaí a dhéanamh ar an modhnóireacht - is féidir le gach duine TT a cheapadh féin laistigh den Bheartas nuair a osclaíonn tú topaic - bíonn gach duine páirteach ann - fágann gach duine mura dtaitníonn sé leo - caithfidh gach duine é a dhéanamh Ná glac leis sin go léir - níor chóir do gach duine gearán a dhéanamh má osclaíonn duine eile ábhar nua nuair a bhíonn an LaPo agat - ba chóir do gach duine éisteacht leis an modhnóireacht - is féidir le duine ar bith a bhfuil abbo bac a chur ar úsáideoirí eile, é sin a dhéanamh freisin.- tá fáilte roimh chách anseo-ní phléann gach duine toirmisc / toirmisc subforum nó “neamhláithreacht” eile - ní dhéanann gach duine iarracht ach gnáthrud a dhéanamh, fiú má bhí an iomarca le hól agat - tá a fhios ag gach duine gur treoirlíne é an méid thuas agus go dtrasnaíonn gach duine an teorainn uaireanta. níor chóir dóibh freagra a thabhairt orthu siúd a thrasnaíonn an teorainn - ba chóir go mbeadh a fhios ag gach duine conas a oibríonn cnaipe TR - níl gach duine ag dul ag gearán mura dtaitníonn an tsraith leo a thuilleadh - tá a fhios ag gach duine nár cheart duit lucht tacaíochta a lorg le haghaidh úsáidí eile rs chun tú a chruthú i gceart - tá a fhios ag gach duine gur féidir aon rud a deir tú a úsáid i do choinne - tá a fhios ag gach duine nach bhfuil do shonraí / saol príobháideach agat ar FOK! - tá a fhios ag gach duine go bhfuil an iomarca díobhálach - tá a fhios ag gach duine gur chóir duit thart ar 8 n-uaire an chloig codlata a fháil in aghaidh an lae - tá a fhios ag gach duine má tá tú ar liopaí a chéile 24 uair an chloig, is féidir go mbeadh greannú ann. Tá a fhios ag gach duine nach bhfuil anseo i ndáiríre ach cluiche - ba chóir go mbeadh a fhios ag gach duine go bhfuil an duine eile ag teacht chun pléisiúir. Ná tóg é sin uathu
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 10:17:50 #249
388664 crew  Dotteke
pi_197440442
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
Kan het niet gewoon afgekort worden naar: "Niet zeiken!" ? Veel beter leesbaar en het is meteen voor iedereen duidelijk.
Eens.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:18:21 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197440447
Elkenien kin hjir pleatse - Elkenien kin elkenien fersterkje - Elkenien kin de LaPo-Elkenien kin kapje-Elkenien moat binnen it Belied fan FOK wêze! bliuw-elkenien is net tastien om ûnder it wetter te sakjen - elkenien kin de moderaasje net oanfalle - elkenien kin sels mei in TT komme binnen it Belied as jo in ûnderwerp iepenje - elkenien docht mei-elkenien giet fuort as se it net leuk fine - elkenien moat it dwaan Nim alles net serieus - elkenien moat net kleie as in oar in nij ûnderwerp iepenet as jo de LaPo hawwe - elkenien moat gewoan nei de moderaasje harkje - elkenien mei in abbo kin oare brûkers blokkearje, doch dat ek. - elkenien is wolkom hjir-elkenien bespriek gjin ban / subforumferbod of oare "ôfwêzigens" - elkenien besiket gewoan normaal te hanneljen, sels as jo in bytsje te folle hawwe te drinken.-elkenien wit dat it boppesteande in rjochtline is en dat elkenien soms de grins oerstekt. moat net reagearje op dejingen dy't de grins oerstekke - elkenien moat wite hoe't in TR-knop wurket - elkenien sil net kleie as se de searje net mear leuk fine - elkenien wit dat jo gjin supporters soene soene sykje foar oare doelen rs om jo gelyk te bewizen - elkenien wit dat alles wat jo sizze tsjin jo kin wurde brûkt - elkenien wit dat jo jo privee gegevens / libben net hawwe op FOK! - elkenien wit dat oerskot skealik is - elkenien wit dat jo sawat 8 oeren sliepe moatte deis - elkenien wit dat as jo 24 oeren op elkoars lippen binne, der irritaasjes kinne wêze. - elkenien wit dat dit eins gewoan in spultsje is - elkenien soe moatte wite dat de oare komt foar wille. Nim dat net fan har ôf
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')