abonnement Unibet Coolblue
pi_197460262
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:42 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Elke president doet dat, maar ik denk dat Biden hier voorzichtig mee om moet gaan. Zijn presidentschap zal toch anders worden dan die van de meeste anderen.
In principe is het logisch dat hij het doet... Trump maakte de policies van Obama kapot, Biden herstelt ze slechts weer. Zou raar zijn als hij de lijn van Trump voort zou zetten ipv er resoluut mee breken. Het signaal dat hij afgeeft is belangrijk voor zijn achterban, niet die van Trump. Die krijgt hij toch nooit.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 17 januari 2021 @ 11:04:42 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_197460373
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

In principe is het logisch dat hij het doet... Trump maakte de policies van Obama kapot, Biden herstelt ze slechts weer. Zou raar zijn als hij de lijn van Trump voort zou zetten ipv er resoluut mee breken. Het signaal dat hij afgeeft is belangrijk voor zijn achterban, niet die van Trump. Die krijgt hij toch nooit.
Laatste opmerking van mijn kant dan in deze discussie. Biden heeft zijn overwinning ook te danken aan conservatieve stemmers die niet op Trump wilden stemmen. Dat is ook zijn achterban in dit geval. Zoals ik zeg; alle executive orders van Trump die direct schadelijk waren/zijn voor het milieu ben ik voorstander van om ook zo snel mogelijk terug te draaien, maar ik hoop dat hij verder voorzichtig om zal gaan met zijn executive powers.

Ik begrijp dat ik niemand ga overtuigen hier, maar ik wil niet terug naar een presidentschap dat er op uit is om het voorgaande presidentschap kapot te maken, hoe begrijpelijk ook in het geval van Trump. Maar dat vond de Trump-aanhang ook in het geval van Obama. Niemand schiet daar iets mee op.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_197461004
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:04 schreef livelink het volgende:

[..]

Laatste opmerking van mijn kant dan in deze discussie. Biden heeft zijn overwinning ook te danken aan conservatieve stemmers die niet op Trump wilden stemmen. Dat is ook zijn achterban in dit geval. Zoals ik zeg; alle executive orders van Trump die direct schadelijk waren/zijn voor het milieu ben ik voorstander van om ook zo snel mogelijk terug te draaien, maar ik hoop dat hij verder voorzichtig om zal gaan met zijn executive powers.

Ik begrijp dat ik niemand ga overtuigen hier, maar ik wil niet terug naar een presidentschap dat er op uit is om het voorgaande presidentschap kapot te maken, hoe begrijpelijk ook in het geval van Trump. Maar dat vond de Trump-aanhang ook in het geval van Obama. Niemand schiet daar iets mee op.
Als jij een museum ter beheer krijgt en de vorige directeur heeft besloten de meeste stukken kapot te maken. Dan ga jij ze denk ik wel herstellen of vervangen voor betere stukken. Als je dezelfde koers doorzet schiet niemand daar inderdaad iets mee op.
pi_197461179
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als jij een museum ter beheer krijgt en de vorige directeur heeft besloten de meeste stukken kapot te maken. Dan ga jij ze denk ik wel herstellen of vervangen voor betere stukken. Als je dezelfde koers doorzet schiet niemand daar inderdaad iets mee op.
Waarna je bij alle topstukken een extra beschrijving hangt dat de lijmresten afkomstig zijn van de olifant genaamd trump die door collectie gestormd was. Hierdoor hopen we dat de gemeenschap in het achterhoofd houdt dat olifanten beter nooit meer door musea gaan stormen.
pi_197461427
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is de beste optie omdat Trump veel van die dingen ook geregeld heeft met executive orders.
Het is vooral snel en makkelijk. Maar een nadeel van die executive orders is dat ze ook zo weer opzij geschoven kunnen worden. Zoals Trump met die van Obama deed, en nu Biden die van Trump.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 12:05:42 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197461575
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:04 schreef livelink het volgende:

[..]

Laatste opmerking van mijn kant dan in deze discussie. Biden heeft zijn overwinning ook te danken aan conservatieve stemmers die niet op Trump wilden stemmen. Dat is ook zijn achterban in dit geval. Zoals ik zeg; alle executive orders van Trump die direct schadelijk waren/zijn voor het milieu ben ik voorstander van om ook zo snel mogelijk terug te draaien, maar ik hoop dat hij verder voorzichtig om zal gaan met zijn executive powers.

Ik begrijp dat ik niemand ga overtuigen hier, maar ik wil niet terug naar een presidentschap dat er op uit is om het voorgaande presidentschap kapot te maken, hoe begrijpelijk ook in het geval van Trump. Maar dat vond de Trump-aanhang ook in het geval van Obama. Niemand schiet daar iets mee op.
Biden zal Trumps executive orders zoveel mogelijk terugdraaien en daar zijn Bidens EO's de meest logische actie voor, verder heeft Biden nu een meerderheid in Senaat en het Huis en kan hij verder zaken gewoon regelen via de normale weg.

Conservatieve republikeinen die op Biden gestemd hebben zullen er best zijn maar Biden was redelijk uitgesproken in zijn programma's welke koers hij zou gaan varen, ik denk niet dat Biden veel gelegen zal laten aan die groep.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 17 januari 2021 @ 12:17:49 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197461762
Voordeel voor Biden is ook dat hij waarschijnlijk toch niet voor een tweede termijn gaat dus hoeft hij zich ook niet druk te maken over herverkiezing.
pi_197461810
De EO’s zijn ‘natuurlijk’ noodzakelijk om alvast duidelijk te zijn en oprechte misstanden terug te draaien, bijv. milieu en schoon water etc. Trump maakte er een irritante tv show van met zijn sharpies en grijns en volk eromheen.
Ik hoop oprecht dat Biden/Harris er een creatievere en oprechte draai aangeven.
pi_197461837
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:17 schreef Hexagon het volgende:
Voordeel voor Biden is ook dat hij waarschijnlijk toch niet voor een tweede termijn gaat dus hoeft hij zich ook niet druk te maken over herverkiezing.
Zijn uitspraak dat Harris klaar moet staan vanaf dag 1 vond ik realistisch en veelzeggend!
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 12:22:24 #160
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197461843
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:17 schreef Hexagon het volgende:
Voordeel voor Biden is ook dat hij waarschijnlijk toch niet voor een tweede termijn gaat dus hoeft hij zich ook niet druk te maken over herverkiezing.
Nee, maar Harris die onderdeel van het beleid is zal vermoedelijk wel voor de volgende termijn willen gaan en zal dus geen beleid voorstaan wat de gematigde kiezer wegjaagt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 17 januari 2021 @ 12:23:11 #161
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197461856
Vandaag de 17e. Ben benieuwd of er wat gaat gebeuren zoals voorspelt was. Gok van niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 12:23:37 #162
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197461861
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zijn uitspraak dat Harris klaar moet staan vanaf dag 1 vond ik realistisch en veelzeggend!
Dat is, om eerlijk te zijn, altijd ook de rol van de VP geweest en zoals het moet zijn. Biden zelf heeft 8 jaar in die rol bij Obama gezeten die er ook zo instond, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197461895
Nooooo! Wat een aderlating! Veel financiële bobo’s daar zullen opgelucht adem halen maar wat zonde, taaie tante is het; vastbijten en niet meer loslaten.
twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197461962
I know
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is, om eerlijk te zijn, altijd ook de rol van de VP geweest en zoals het moet zijn. Biden zelf heeft 8 jaar in die rol bij Obama gezeten die er ook zo instond, volgens mij.
I know, alleen benadrukte Biden het ‘opvallend’ vond ik. Net als ‘the last one in the room’
om een lastig besluit door te spreken.
Nou ja, de plaats en rol van Pence als enabler kennen we.

Ad Katie Porter: zij heeft er zelf om gevraagd bij Pelosi in november, las ik.
Deze positie stond op 3. De ander is in ieder geval Oversight. De tweede ben ik al weer vergeten. Twee is de max vanwege minder aantal Dem’s in het Huis.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 12:32:00 #165
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197461994
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:30 schreef AnneX het volgende:
I know
[..]

I know, alleen benadrukte Biden het ‘opvallend’ vond ik. Net als ‘the last one in the room’
om een lastig besluit door te spreken.
Nou ja, de plaats en rol van Pence als enabler kennen we.
Ik vermoed dat Biden het verschil met Trump wilde benadrukken, het verhaal doet de ronde dat Pence nergens bij betrokken werd en zichzelf dan maar in Trumps kantoor posteerde de godganse dag, als een soort extra meubilair om toch maar een idee te hebben wat er gaande was.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197462257
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het is vooral snel en makkelijk. Maar een nadeel van die executive orders is dat ze ook zo weer opzij geschoven kunnen worden. Zoals Trump met die van Obama deed, en nu Biden die van Trump.
Dit het is iets wat bij de wisseling hoort.Niks bijzonders.
pi_197462382
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:30 schreef AnneX het volgende:
I know
[..]

I know, alleen benadrukte Biden het ‘opvallend’ vond ik. Net als ‘the last one in the room’
om een lastig besluit door te spreken.
Nou ja, de plaats en rol van Pence als enabler kennen we.

Ad Katie Porter: zij heeft er zelf om gevraagd bij Pelosi in november, las ik.
Deze positie stond op 3. De ander is in ieder geval Oversight. De tweede ben ik al weer vergeten. Twee is de max vanwege minder aantal Dem’s in het Huis.
Je mag er wel drie maar daar moet je ontheffing voor aanvragen, las ik. Dat had Porter aangevraagd maar is geweigerd door Pelosi.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 17 januari 2021 @ 14:03:59 #168
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197463855
Parler CEO John Matze and family go into hiding after death threats

https://nypost.com/2021/0(...)tm_source=reddit.com

ook Fox News praat erover

https://www.foxnews.com/m(...)iding-deaths-threats
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197464040
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarna je bij alle topstukken een extra beschrijving hangt dat de lijmresten afkomstig zijn van de olifant genaamd trump die door collectie gestormd was. Hierdoor hopen we dat de gemeenschap in het achterhoofd houdt dat olifanten beter nooit meer door musea gaan stormen.
Trump en Pence volgden natuurlijk ook mooi de wens van de republikeinen om de overheid zo klein te maken dat je 'm in een badkuip kan verdrinken. Trump kon met z'n populariteit de zekerheden slopen en Pence zat er als een meubelstuk bij.

Daarom vind ik die 'do nothing Democrats' mening ook zo vreemd. Niets doen zit 'm in dat statement hierboven en dan zou 't enige wat ze de democraten verwijten zijn dat ze de democratie niet genadig hard slopen.
pi_197464181
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Parler CEO John Matze and family go into hiding after death threats

https://nypost.com/2021/0(...)tm_source=reddit.com
The documents, obtained by Fox News, show that John Matze and his family have been targeted by people who published his street address and threatened to come in his front door.
Parler, which is a favorite of Trump supporters, was booted off Apple and Google’s platforms after the Capitol riots and Amazon took it off its cloud hosting service, Amazon Web Services.
In response, Parler filed an antitrust lawsuit against Amazon. Amazon countersued, saying Parler’s suit had no valid legal basis and claiming Amazon employees had been threatened and harassed, Fox News reported.
-----
ok .... opgefokte boel daar aan de andere kant van de oceaan.
Hoe begon dit nou ?
Oja...... Trump zat zijn aanhang op te ruien ....
  zondag 17 januari 2021 @ 14:39:29 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_197464757
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Parler CEO John Matze and family go into hiding after death threats

https://nypost.com/2021/0(...)tm_source=reddit.com

ook Fox News praat erover

https://www.foxnews.com/m(...)iding-deaths-threats
twitter


Ik wou alleen maar een safe space creeren waar extremisten vrijelijk iedereen konden bedreigen. Wist ik veel dat ze zich niet tot linksen zouden beperken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197465670
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:04 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik niemand ga overtuigen hier, maar ik wil niet terug naar een presidentschap dat er op uit is om het voorgaande presidentschap kapot te maken, hoe begrijpelijk ook in het geval van Trump. Maar dat vond de Trump-aanhang ook in het geval van Obama. Niemand schiet daar iets mee op.
Om iets kapot te maken moet datgene eerst zijn opgebouwd. Trump heeft niks opgebouwd, alleen maar afgebroken. Biden gaat dus niks anders doen dan de troep opruimen van Trump. Wat de Republikeinse base daarvan vindt is niet belangrijk, die hebben geen recht van spreken. De 80 miljoen die voor Biden stemden houdt hij voor ogen. Niet meer dan logisch.
pi_197468335
twitter

“This is serious” 😂
pi_197468745
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:04 schreef livelink het volgende:

[..]

Laatste opmerking van mijn kant dan in deze discussie. Biden heeft zijn overwinning ook te danken aan conservatieve stemmers die niet op Trump wilden stemmen. Dat is ook zijn achterban in dit geval. Zoals ik zeg; alle executive orders van Trump die direct schadelijk waren/zijn voor het milieu ben ik voorstander van om ook zo snel mogelijk terug te draaien, maar ik hoop dat hij verder voorzichtig om zal gaan met zijn executive powers.

Ik begrijp dat ik niemand ga overtuigen hier, maar ik wil niet terug naar een presidentschap dat er op uit is om het voorgaande presidentschap kapot te maken, hoe begrijpelijk ook in het geval van Trump. Maar dat vond de Trump-aanhang ook in het geval van Obama. Niemand schiet daar iets mee op.
Dit is een leuke manier van argumentatie opbouwen....

Maar het is niks meer dan afleiden, en manipuleren. Biden mag en kan alles doen wat de wet hem toelaat. Zelfs het veranderen van een wet als dit toestaat. alle 'conservatieven die hem gesteund hebben, hebben hem hier volledig mandaat voor gegeven. Of had Trump niet uit de klimaat akkoorden mogen treden omdat er ook democraten op hem gestemd hebben en want de democratische partij is namelijk voor. Verbinden, rekeninghouden met een ander is iets wat vooral trumpertisten aan de ander vragen. Want 4 jaar was het mooiste om deugers en SJWers te zien schuimbekken.
pi_197468802
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:46 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
“This is serious” 😂
quote:
In conversations in the Oval Office, Trump would occasionally slip and seem to acknowledge he lost, saying, "Can you believe I lost to that fucking guy? That fucking corpse?"
quote:
"They're lying to you, sir!" Giuliani erupted.
"We're not lying," Clark shot back. "You're a fucking asshole, Rudy."
Onbegrijpelijk dat die Giuliani zo veel invloed blijft houden. Raspoetin.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197469208
“ A First for an American President, and a First for Donald Trump”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron:nytimes
pi_197469491
twitter

Ha, George telt ook af.🇺🇸
pi_197469680
twitter

Ja, dat gebeurde ook (nog).
Visitor’s logs etc. worden/werden ook niet bijgehouden.
Gaat veranderen, zei de Incoming Admin., zoals het hoort.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 januari 2021 @ 17:35:25 #179
426493 crew  PippenScottie
pi_197469699
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:28 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Ha, George telt ook af.🇺🇸
Er zijn een paar mensen die dit ook echt hebben verdiend. George Conway, Kyle Griffin en Daniel Dale, denk ik aan. Die hebben echt tropenjaren gehad.

Ik ben benieuwd hoe het er in huize Conway aan toe zal gaan als Kelly-Anne straks werkloos is.
pi_197469749
https://www.axios.com/tru(...)e&utm_source=twitter
Episode 2: Barbarians at the Oval
pi_197469784
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Er zijn een paar mensen die dit ook echt hebben verdiend. George Conway, Kyle Griffin en Daniel Dale, denk ik aan. Die hebben echt tropenjaren gehad.

Ik ben benieuwd hoe het er in huize Conway aan toe zal gaan als Kelly-Anne straks werkloos is.
Kelly Anne heeft een erebaantje? Door don benoemd als member of the Board of iets, museum of zo.
  zondag 17 januari 2021 @ 17:52:14 #182
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_197470132
twitter


:|W :')
nee, jij dan!
  zondag 17 januari 2021 @ 18:09:14 #183
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197470794
Is dit al gepost?

A Reporter’s Footage from Inside the Capitol Siege
quote:
When Luke Mogelson attended President Donald Trump’s speech on the National Mall, in Washington, D.C., on January 6th, he was prepared for the possibility that violence might erupt that day. Mogelson, a veteran war correspondent and a contributing writer at The New Yorker, had spent the previous ten months reporting on the radical fringe of Trump supporters, from anti-lockdown militias to fascist groups such as the Proud Boys. After Election Day, he interviewed Trump supporters who showed up at ballot-tabulation sites, and who believed the President’s lies that the results had been “rigged” and his victory “stolen.” At one post-election pro-Trump rally in D.C., Mogelson witnessed racist violence against Black residents of the nation’s capital. At another event, he watched the host of the white-supremacist Web program “America First” declare, “Our Founding Fathers would get in the streets, and they would take this country back by force if necessary. And that is what we must be prepared to do.”

After Trump’s incendiary speech, Mogelson followed the President’s supporters as they forced their way into the U.S. Capitol, using his phone’s camera as a reporter’s notebook. What follows is a video that includes some of that raw footage. Mogelson harnessed this material while writing his panoramic, definitive report, “Among the Insurrectionists,” which the magazine posted online on Friday. (It appears in print in the January 25th issue.) His prose vividly captures how the raging anger and violence of the initial breach of the Capitol was followed by an eerily quiet and surreal interlude inside the Senate chamber, where Mogelson watched people rummaging through desks and posing for photographs. Although the footage was not originally intended for publication, it documents a historic event and serves as a visceral complement to Mogelson’s probing, illuminating report.
Op de site van The New Yorker staat een video van ruim 12 minuten waarop o.a. te zien is hoe iemand foto's van documenten staat te maken. Zie link.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_197472081
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Is dit al gepost?

A Reporter’s Footage from Inside the Capitol Siege
[..]

Op de site van The New Yorker staat een video van ruim 12 minuten waarop o.a. te zien is hoe iemand foto's van documenten staat te maken. Zie link.
Goeie film. Ik zie clowns, enge nationalisten, lynchmob, domestic terroristen
pi_197472476
En lekker even bidden. :')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197472776
Ook dommeriken. .Velen uit deze film kan de FBI identificeren.
Doe je bivakmuts op ... het is geen 1776 meer
Maar men kan ook de internetwerken van deze geidentificeerde wannabee-revolutionairen in kaart brengen.
Dus ook velen die er niet bij waren, maar wel meebrulden in de internetbubbels.
Veel van die netwerken gaan nu ondergronds, uiteraard. Besloten apps enzo.

Keerzijde is dat de staat idd machtiger word met dataverkeer analyseren en dat koppelen aan die trumpnetwerken.
pi_197473007
twitter

schijnt live te zijn.... gezellig hoor...maar wat willen ze met die wapens zo showen ?

De vijand intimideren ? Het idee van de gewapende strijd promoten ?
pi_197473033
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
schijnt live te zijn.... gezellig hoor...maar wat willen ze met die wapens zo showen ?
Ik gok dat ze op die manier willen uitstralen dat het een vreedzame demonstratie betreft.
  zondag 17 januari 2021 @ 19:40:04 #189
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197473052
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
schijnt live te zijn.... gezellig hoor...maar wat willen ze met die wapens zo showen ?

De vijand intimideren ? Het idee van de gewapende strijd promoten ?
Met ontbloot geslachtsdeel lopen is illegaal, dus dan dit maar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197473062
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik gok dat ze op die manier willen uitstralen dat het een vreedzame demonstratie betreft.
Ze stralen een schijnvreedzaamheid uit met die wapens erbij
pi_197473448
Hoe deden die vorige 44 presidenten dat ook alweer? _O-

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 17 januari 2021 @ 20:07:43 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_197473571
Er is er weer een.
twitter


En de vorige was een honest mistake mhmm
twitter


Wel fijn voor ze dat ze de goede huidskleur hebben.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197473788
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 18:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Is dit al gepost?

A Reporter’s Footage from Inside the Capitol Siege
[..]

Op de site van The New Yorker staat een video van ruim 12 minuten waarop o.a. te zien is hoe iemand foto's van documenten staat te maken. Zie link.
Zojuist met ontzetting en afgrijzen bekeken op cnn. :X
pi_197473805
Veel tips die tot aanhoudingen leiden schijnen van vrienden en familie dan de verdachten afkomstig te zijn:
https://www.theguardian.c(...)ternet-sleuths-qanon

En zoals hier door onder andere mij al werd aangegeven toen er even een brandweerman via Twitter gelijk aan de schandpaal werd genageld, blijkt dat dus inderdaad onjuist te zijn geweest met alle gevolgen van dien:
https://mobile.twitter.com/kenvogel/status/1349735099571470336
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 20:51:19 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197474432
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Parler CEO John Matze and family go into hiding after death threats

https://nypost.com/2021/0(...)tm_source=reddit.com

ook Fox News praat erover

https://www.foxnews.com/m(...)iding-deaths-threats
Dat is ook fout dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197474464
Oehhh, smullen!

https://www.axios.com/tru(...)36-789b501d62a7.html

Episode 2 van het Trump verhaal op Axios is online.
  zondag 17 januari 2021 @ 20:52:41 #197
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197474471
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:07 schreef speknek het volgende:
Er is er weer een.
[ twitter ]
Dan ben je echt wel een hoop kinds of stupid.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 21:08:51 #198
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197474857
quote:
19s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dan ben je echt wel een hoop kinds of stupid.
Daar is onder Trumps aanhang nauwelijks gebrek aan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197475568
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is ook fout dus.
Ik lees over deze groepering, dat ze lange tijd bijna uitgedoofd waren, met wat ddoss aanvallen her en der. Maar dat Parler wordt aangevallen om dat ze vinden dat het een 'honeypot' voor de overheid was door dat die voorman informatie aan de fbi heeft gelekt (als voor die hacks). en toen hebben ze besloten dit platform aan te pakken. Dus dit zijn ook extreem rechtse wappies. die nu dus hun zuiveren onder de wappies.

De twee voormannen (en brains van de hacks), zit vast voor moord op de filipijnen
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 21:41:34 #200
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197475734
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:35 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Ik lees over deze groepering, dat ze lange tijd bijna uitgedoofd waren, met wat ddoss aanvallen her en der. Maar dat Parler wordt aangevallen om dat ze vinden dat het een 'honeypot' voor de overheid was door dat die voorman informatie aan de fbi heeft gelekt (als voor die hacks). en toen hebben ze besloten dit platform aan te pakken. Dus dit zijn ook extreem rechtse wappies. die nu dus hun zuiveren onder de wappies.

De twee voormannen (en brains van de hacks), zit vast voor moord op de filipijnen
Het maakt mij geen ruk uit of het van links of rechts komt, dat soort bedreigingen zijn gewoon fout.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')